Skocz do zawartości

Dokumosa

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    12 099
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana Dokumosa w dniu 14 Sierpnia 2024

Użytkownicy przyznają Dokumosa punkty reputacji!

3 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Zenek
  • Skąd
    Wałbrzych

Ostatnie wizyty

18 126 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Dokumosa

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka

Ostatnio zdobyte

2,8tys.

Reputacja

3

Trafne odpowiedzi

  1. Ale FOXy 32 czy nawet 34 strasznie wiotkie. Natomiast jeśli chodzi o sztyce to pomiędzy 30,9 a 31,6 w praktyce różnic już brak. Wiele marek przeszło nawet z 31,6 na 30,9.
  2. Widać koniec ery HT w XC. Rower coraz cięższy i coraz szerszy. Swoją drogą jaka była rzeczywista przyczyna przejścia z 30,9 na 31,6?
  3. Miałem kiedyś Exceeda z tą canyonowską sztycą jak niżej i to faktycznie dawało radę, dodatkowo tylko w jednej płaszczyźnie pracowała. W każdym razie oni oferują tą sztycę tylko 30,9 i 27,2 i nie mam pojęcia czy to będzie dobrze działać z adapterem. Nie pamiętam już kto dla nich te sztycę robi (chyba ergon), może u źródła mieliby 30,6.
  4. Też mam tą stycę od 5-6 lat (31,6x400 bez offsetu) ale moja jest sztywna jakby była z betonu. Nie ma żadnej różnicy w pracy vs alu, pomimo tego, że wystaje z ramy na 300mm.
  5. Dla lepszego samopoczucia, jak pasy bezpieczeństwa w samolocie.
  6. To brak uzasadnienia dla takiego steru górnego. Chyba, że mają w innych modelach routing kabli przez łożysko górne i główki wszędzie te same ładują.
  7. Obecnie moda żeby wszystkie kable przechodziły przez stery do ramy więc na górze robią te same łożyska co na dole. Jest specjalny pierścień redukcyjny pozwalający w górnym nadwymiarowym łożysku osadzić sterówke oraz pancerze/kable. Taki koszmar serwisanta.
  8. Amortyzator pionowo zamontowany. Mierzysz od krawędzi korka tłumika do poziomu powierzchni oleju w goleni. W każdej rebie jest zawór komory negatywnej. W wersji SoloAir żeby go zobaczyć trzeba wykręcić śrubę z dołu.
  9. Trudnozrywalny klej w celu odkręcienia trzeba grzać do 150-170 stopni. IMO zowalizował się gwint w który wkręcasz tą śrubę (zapewne na skutek zbyt słabego dokręcenia od nowości). Być może żaden klej tu nie pomoże. Jeśli rower nowy to na gwarancję z nim.
  10. Koła DT też fabrycznie są oklejone.
  11. Nie ma znaczenia jaki masz tłumik. Sprężynę (ciśnienia) ustawiasz w statycznych warunkach. Zdradzę Ci sekret. Charger 2 robi różnicę względem MC w bardzo specyficznych warunkach jazdy. Przy normalnej jeździe nic nie wnosi.
  12. Tabela jest na goleni. Tłumik nie ma znaczenia.
  13. Bo właśnie w tych tlumikach rozkręca się shim-stack (w tym momencie jest już brak regulacji tłumienia) a chwilę później te shimy latające luzem są rozwalane przez shaft i niszczą m.in. powierzchnię wewnętrzną goleni górnej. Jedyny wtedy ratunek to wymiana na pełnoprawnego chargera z kondomem.
  14. Za wąskie to na taśmę, raczej zwykła opaska.
  15. Z grubsza szczotka drucianą (może być mosiężna) a resztę benzyną ekstrakcyjną. Nie przejmuj się jeśli jakaś szczątkowa ilość zostanie. Izopropanol to lichy zmywacz nawet smarów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.