Skocz do zawartości

SimonV

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia użytkownika SimonV

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. No jest dylemat w oryginale czy nie, i nie chodzi tu o kasę a po prostu o fakt że uwielbiam używać przedmiotów z duszą i nie inaczej będzie z tym rowerem, dlatego mimo wszystko muszę poprawić nieco komfort jego użytkowania. 1. Taką konfigurację chyba przyjmę: torpedo plus bęben z przodu. 2.kwestia tej piasty z biegami to chyba będzie największy dylemat. To będzie rower miejski, ale będzie jeździł i po nierównym terenie, zdarzy się mu i zjechać na nieutwardzoną drogę. Z dwojga złego, chcę uniknąć sytuacji kiedy odnowię ten rower, ale będzie on niewygodny nie praktyczny i dlatego będzie stał nieużywany. Natomiast widzę że patent z wkręceniem prowadnicy linek w ramę odpada - jeśli zdecyduję się na prowadzenie linek, to użyje do tego przelotówek zakręcanych na ramę, takich które bez śladu można zdemontować. 3. Chodzi mi o taki bloczek na końcu który zachacza się o dźwignie w manetce a z drugiej strony w hamulcu. 4. Zdziwienie zapaliło mi lampkę, że chyba źle zrozumiałem działanie przerzutek w piaście - myślałem że zmienia ona położenie małej zębatki po to żeby łańcuch na dużej zębatce wskoczył na wyższy wieniec. Doczytam jeszcze zasady działania tej przerzutki
  2. Koledzy, przymierzam się do odbudowy 50 letniego roweru Ambasador. Rower jest niemal kompletny, na pewno wymienić muszę kierownicę - jest dorabiana. Z samym procesem renowacji myślę że sobie poradzę, problem mam natomiast z jego uwspółcześnieniem. Chciałbym wyposażyć go w przerzutki w piaście (3 biegi) i jakieś przyzwoite hamulce i tu mam pytania: 1) Jakie waszym zdaniem hamulce najlepiej sprawdzą się w takim klasyku? 2) Na co zwrócić uwagę przy doborze piasty? Czy do wybranej piasty swobodnie dobiorę manetki, czy tez lepiej od razu kupić zestaw (będę szukał jak najbardziej dyskretnej manetki - najlepiej chromowanej, srebrnej)? 3) Macie jakieś patenty na zakończenie linki od zmiany biegów, hamulca, itd? Ponieważ nie wiem jak długiej będę potrzebował, pewnie zostanie mi kupno dłuższej i skracanie. Przy okazji - zamierzam prowadzenie linek zrobić poprzez coś takiego - http://allegro.pl/srubka-stoper-prowadzenie-linki-a90-i6737205252.html Macie jakiś lepszy patent? 4) Po założeniu piasty ze zmianą biegów, jak się zorientowałem będę potrzebował trzyrzędowej korby. Jak dobrać jej rozmiar (chodzi mi o wielkość zębatek)? z góry dzięki za pomoc, pewnie będę miał jeszcze sporo pytań
×
×
  • Dodaj nową pozycję...