Skocz do zawartości

BiriaBiria

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Biria
  • Skąd
    WLKP

Ostatnie wizyty

3 785 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika BiriaBiria

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

37

Reputacja

  1. Wolę jednak zestaw Daewoo Musso z Daewoo Genius na dachu W UK dodawali taki rower przy zakupie auta. Mam ramę, trzeba przyznać że konkretnie pospawana i lekka. Sam rower £230 za model "2000" w 1998 roku
  2. Dzięki za info. Kurcze no piękna robota z tym SIDem, kiedyś myślałem nad podobnym surowym wyglądem. Jakiś film o nim i o rowerze by się przydał Pamiętam mniej więcej rower z artykułu na Nieoceniam, ale film byłby w pyte
  3. @Punkxtr wygląda świetnie 👍💪 Z czego te golenie są? Magnezowe? Twoje są wypolerowane i polakierowane bezbarwnym tak? Napisz trochę o tym bo bardzo ciekawa sprawa. Z opona to dobra wiadomość. Jeszcze mam pytanie o RS Duke SL U-turn, chyba 2002 rok. Wiesz może z jakiego materiału on ma golenie dolne, pewnie magnezowe?
  4. @Punkxtr Odkopie kotleta bo jest pyszny Mam SIDa hydraair z 2000 roku i przymierzam się do serwisu i montażu w jeszcze starszej ramie. Ale pytanie o oponę mam, czy 2.2 wejdzie tam z jakimś w miarę sensownym luzem?
  5. Możesz pomyśleć też o kantach Shimano CX50 lub lepiej CX70. Kolejne dobre to od LX BR-M565, chyba że starsze modele jak BR-550, też cieszą się dobrą sławą. Adaptery pod mechaniczny na tył bym sobie odpuścił. Ale jak muszą być to Avidy BB7 road. Jest też takie ustrojstwo (Problem Solver Travel Agent ) do zmiany ciągu linki i jeśli dobrze pamiętam wtedy można używać klamek od kantów z szczękami V-brake, lub Avid BB7 MNT (zamiast ROAD). Opcją jest też danie tarczowych na przód Avid BB7 ROAD a na tył hydraulicznej Magury HS33. Magura nie ma jakiejś powalającej mocy, ale ma świetną modulację za to. Jeździłem na takim miksie, z tym że Magura była na przodzie, a z tył był V-brake STX RC. W twoim przypadku jeśli Magura by miała iść na tył, musiałbyś niestety dokupić jakąś manetkę, np. STX RC i będziesz zadowolony. Ale to taka tylko opcja Jak mają zostać klamkomanetki i wymienne koła z tarczami to tylko zaciski Avid BB7 ROAD i ten nieszczęsny adapter na tył. Ale przód i tak najważniejszy jest więc pal licho tył, a najlepiej to nie hamować wcale
  6. Dla mnie największą zaletą jego jest to, że toczy się gładko na 29, ma kanty I wygląd retro. Minusem jest amelinium, ale to wiadomo.
  7. Podoba mnie się bardzo Dobra... Błąd, to je amelinium Ale i tak ładny koncept. Kanty na 29 Są jakieś widelce do kupienia z piwotami pod koło 29? Coś wyglądającego klasycznie?
  8. Pojeździliśmy trochę. Ten stalowy rumak hi-ten jest świetny. Poprawiłem siodło zgodnie z uwagą kolegi i jest lepiej, w sumie nie ma już sprężynowanie rozbijajacego prostatę
  9. Rower poskładany na stali chińskiej Hi-Ten (rama tzw. Fixed Warsaw Gravel...) sprawuje się wyśmienicie. Nic nie puka i nie stuka, jedyną wadą jest odczuwalne sprężynowanie ramy pod tyłkiem z małym, sztywnym siodłem Belcarra. Niestety na wycieczki 100+ taki zestaw nie współpracuje z moim tyłkiem dobrze. Trzeba przejść na obszerniejsze siodło. Kandydatem jest stare siodło ZZR, stare skórzane siodło zakupione dawno temu na targu za grosze, ale w świetnym stanie. Jestem właśnie w procesie "łamania" go pod swoje 4 litery. Rower ma obecnie już zamontowany uginacz Rockshox Paragon o skoku ok. 60mm (bez zmian skoku jak wstępnie zakładałem) no i dość fajnie to pracuje. Na fotach jeszcze z starym widelcem Suntoura NRX oraz z chwytami robionymi na szybko, byle były. Jestem pocieszony tą konstrukcją
  10. Wtedy kolory by trzeba odwrócić, czarny przód (bo wideł czarny) i żółty tył, a precyzyjnie to Bursztynowy - L79. No i będzie prawie jak WPT1313
  11. Nadrabiam temat czytając w wolnych chwilach od początku. Niezły tasiemiec, czasami dramat, thriller a nawet romans Śliwkowy jest jakąś opcją, podoba mi się jeszcze meksykańska czerwień L-614 (z palety kolorów Rometa). Podoba mi się też surowa stal i alu, wideł jest alu ale czarny, można by go wyszczotkować... Ale wtedy nie będzie Rometowo. Znalazłem jeszcze taką inspirację i są nawet dostępne nalepki identyczne
  12. Tak, będzie na sztywno z tą myszą, albo z czymś pogietym innym Korby to "Aken made in Italy". Tyle wiem. W necie nie ma info na ich temat wcale. Zero. Dość lekkie są, no i wyglądają na precyzyjną robotę
  13. Taki szpej na luźno planuje do tego Arkusa-Rometa...
  14. Zastanawiam się, czy na prosto, czy tak... Wolałbym mtbeczne szpeje jednak, w sumie można połączyć jakoś też.. hmmm
  15. W zgaduj zgadula mili Państwo się nie bawią więc zdradzę tajemnicę Zakupiłem ramę (stalową!!!) po rowerze produkowanym przez nasz zacny Romet w latach ok. 2009. Były klepane jako budżetowe, marketowe rowerki o znamionach MTB. Jak stoi w opisie jest to rama pod 29 z piwotami pod Vki, waży ok. 3200g. Rower wychodził z fabryki pod nazwą Proximo (Arkus-Romet). W sumie to po za ceną, rama ma jedną jakąś zaletę, mieści oponę MTB ok. 2.3. Kolejną jakąś zaletą być może jest fakt, że jest spawana z rurek tzw. precyzyjnych bezszwowych w odróżnieniu od Warsaw Fixed Gravel którego to posiadam, a jest spawany z rurek z szwem. Czy to jakaś wielka zaleta? W tym przypadku nie warto chyba w to brnąć Czy w ogóle warto się w to bawić? Będę się bawić. Dołożę na tyle mocowanie pod tarczowe. Ogumienie planuję z tyłu 2.3 a na przodzie z 2.4, niestety ale na ten czas tylko na widelcu alu. Ciekawostką może być napęd, bo myślę o czymś z znacznie starszym niż rocznik ramy, ale zobaczę jeszcze co i jak "siądzie". Jedno jest natomiast pewne! Wlepię na niego przeogromne napisy ROMET gdzie się tylko da Poniżej tzw. pacjent w swoim fabrycznym stanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...