Skocz do zawartości

KNKS

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 848
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana KNKS w dniu 17 Marca 2023

Użytkownicy przyznają KNKS punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    K...
  • Skąd
    K🔺TO

Ostatnie wizyty

31 851 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika KNKS

Weteran

Weteran (12/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

1,4tys.

Reputacja

  1. On tak działa. Wróci za 3 miesiące z nowym kontem, napłodzi 3000 bezwartościowych postów w 4 miesiące i znowu pójdzie w cholerę. Taki jest naturalny cykl jego forumowej egzystencji 😁.
  2. Sam zmieniłem w zeszłym sezonie PZero Race 26C na 28C. Powód był prozaiczny. Na stożku o szerokości 21mm, 28C lepiej "się układa". Tym samym jest mniejsza szansa na przecięcie boku opony. 28C na pewno lepiej też współpracuje z mlekiem niż 26C, z racji niższego ciśnienia. Poprawy komfortu nie zaobserwowałem, ale tez niespecjalnie zwracam na to uwagę. Jeśli oczekujesz jakiś rewolucyjnych doznań, to raczej się rozczarujesz.
  3. Powyżej 25°C pewnie też nie jeździ, bo za gorąco ( 2 miesiące odpadają). W dni deszczowe, pochmurne i mgliste również bezpieczniej zostać w domu. Poza tym jak jest mokro to przecież rower się brudzi i zwyczajnie szkoda go... A w niedzielę to nie ma kiedy, bo przecież najpierw trzeba do kościoła/meczetu/synagogi, a później na obiad do rodziców i na ciasto do babci... Stąd też bierze to szerokie doświadczenie, doskonałą technika i niebotyczne wprost 1050km rocznie 😆. A w ogóle to idź pan w ch... z tymi rowerami... Piasek na ścieżkach, duży ruch, psy srają a menele butelki tłuką 🤣. Jezuuu... Jak ja już nie mogę doczekać się wiosny 🌞😎. Śmiej się, śmiej... Bo wiesz jak to jest... Jak mi PKS do wsi nie dojeżdża, to wygodniej rowerem bańki z mlekiem do skupu odwozić 😁.
  4. A gdzie tam... Zima w tym roku jest przyzwoita pod względem rowerowym, a ja nie po to mam MTB FS żebym musiał rolkę molestować 😎. Poza tym za 2 tygodnie ma być już wiosna 🌞.
  5. KNKS

    [Napęd] Nowy XTR Di2

    Naturalna kolej rzeczy. Shimano perfekcyjnie dopracowało Di2 w grupach szosowych 12s i teraz katapultuje udane patenty do grup mtb. I tak maja spory poślizg w stosunku do Sram'a, Mając na uwadze mocno średnie doświadczenia z T-Type, czekam niecierpliwie aż będzie można to przetestować (Di2). Oczywiście nie przymierzam się do XTR, bo to zbytek dobrobytu, ale takiego XT Di2 chętnie bym popełnił. W sumie przygarnął bym nawet SLX, ale zlikwidowali. Szkoda, zawsze lubiłem 7xxx. Dzień jak co dzień 😅.
  6. @kaido2 Akurat leży u mnie nieużywany komplet stożków 50mm o nowoczesnej szerokości 21mm. Dawaj te 23C i zrobimy testy, może wymyślimy coś odkrywczego 😅. Koła są TL, więc możemy nawet zamleczyć. Mleko sprawdzi się idealnie przy 8,5bar 😅. ProTour czeka na wyniki testów 😅.
  7. Oddaj dziada do lombardu i zainwestuj w coś co potrafi tez podjeżdżać 😎, Przecież i tak, lada chwila, pęknie w nim rama 😅.
  8. KNKS

    [Napęd] Nowy XTR Di2

    @pecio Jesteś w stanie zrobić na kasecie XTR 9100 przebieg rzędu 8000km ?
  9. @KrissDeValnor Kilka dni temu "macałem" team'owy rower RedBull BORA na sezon 2025, czyli SW Tarmac SL8. Jako żywo był obuty w SW Turbo Cotton 26C. Pewnie zacofańce z Reich'u nie słyszeli że teraz trzeba się ścigać na road+ 😉. Jedyne co jest szersze, niż kilka lat temu, to szerokość wewnętrzna stożków, czyli 21mm. Ale to już standard od 2023. Swoją drogą stożki 60mm. Tak jak średnio szanuje grawele i generalnie patrzę na nie z przymrużeniem oka, tak ten rower jest wyjątkowo intrygujący/ciekawy. Totalnie pozbawiony sensu, surrealistyczny, ale jednak fajny. Szczególnie połączenie GX AXS z klamkomanetkami wydaje się oryginalne. 😀. Chętnie zrobiłbym tym wynalazkiem rundkę po okolicy. Aż mnie "czwórki" zapiekły na samą myśl o tym jakie toto generuje opory toczenia. Chociaż, niektórzy twierdzą że im szerzej, tym szybciej 😉 BTW @itr Czysta merytoryka. Miło się czyta.
  10. Przy tak ciasnym uzwojeniu może być różnie. Jaki skok (+/-) ma to zawieszenie ?
  11. KNKS

    [Napęd] Nowy XTR Di2

    No i nie zamierzam. Po cholerę strzępić język po próżnicy dając się wciągać w bezproduktywne deliberacje 🙄. Tak czy owak przykro mi, że poczułeś się urażony. Opcja "ignoruj" pomoże ci uniknąć interakcji z niepożądanym elementem.. Dokładnie tak tłumaczy to SRAM. Ponoć brak haka przerzutki wymusił na producenci zamontowanie mechanizmu "lekko wysprzęglającego" celem ochrony ramy, przerzutki czy cholera wie czego. W starszych AXS działało to o wiele precyzyjniej, tak więc niekoniecznie trafia do mnie argumentacja, że w T-Type działa to tak jak powinno. Problem zapewne jest efektem choroby wieku dziecięcego i da się to poprawić z poziomu softu. Pewnie zniknie po którejś tam aktualizacji. Ale żeby nie wyjść na malkontenta, to "manetki" z T-Type są bardzo fajne 😎.
  12. KNKS

    [Napęd] Nowy XTR Di2

    @marcin_ostrów W moim mniemaniu problem dotyczy wydłużonego czas reakcji przerzutki na sygnał z "manetki". Poprzedni X01 AXS nie miał tej przypadłości i działał z szybkością karabinu maszynowego. Tutaj mamy wyraźne opóźnienie. Bywa to deprymujące, zwłaszcza kiedy potrzebujemy wrzucić nagle kilka przełożeń "do góry", kiedy potrzebujemy przejść, gwałtownie, ze zjazdu w podjazd. Można z tym żyć, ale nie tego oczekiwałem po "rewolucyjnej" grupie SRAMa.. Znając życie soft pójdzie do poprawy i będzie tip-top, ale póki co, jest średnio. I gdyby to był jakiś NX, to nie byłoby problemu, ale żeby XX 🤔. Ale co ja tam wiem 🤣.
  13. KNKS

    [Napęd] Nowy XTR Di2

    Napisz to jeszcze raz, ale tym razem w języku polskim, bo za cholerę nie rozumiem co żeś pan miał na myśli. A pozwoliłem sobie na krytykę twojego widzimisię ponieważ, w przeciwieństwie do ciebie, od kilku sezonów mam w swoich rowerach grupy elektryczne/elektroniczne i będąc niezmiernie niezadowolony z najnowszej konstrukcji spod znaku Eagle Transmission z żywym zainteresowaniem śledzę nowo powstałe Di2. Tym bardziej że XTR przeciera szlaki dla XT. Jeśli widzisz w moich wypowiedziach znamiona chamstwa, hejtu czy innego rodzaju szykanowania, to chyba jesteś odrobine przewrażliwiony. I dodam jeszcze tylko że aż strach pomyśleć ile będą kosztowały nowe kasety i łańcuchy, czyli kolokwialnie zwana eksploatacja 😉. Wspomniany pan Czesio spod Kłobucka, zakupi rower na XTR i potem miesiącami będzie zakładał posty na forach wszelakich w stylu "Kaseta Deore do XTR" lub "Czy łańcuch 6100 będzie działać z 9050". Super, super... I pewnie zrobiłeś na tym XT rocznie tyle co "wielki sportowiec" zrobił w okresie od stycznia do marca katując po śniegu, lodzie i błocie 😉. Jestem pewien że kolega @Punkxtr już za chwilkę będzie miał nową grupę XTR na półce 😎. Mądrego to aż miło posłuchać 👍.
  14. KNKS

    [Napęd] Nowy XTR Di2

    Oczywiście że się da. To odróżnia mężczyzn od chłopców. I wbrew pozorom nie chodzi o twardość obrotu, tylko o zredukowanie przekosów łańcucha. Podobnie jak w "czasówkach". Powiedział gość dla którego absolutnym high endem była wymiana mechanicznych tarczówek na hydrauliczne... Napisz do Shimano, może następnym razem, wprowadzając najwyższe grupy osprzętu, będą chcieli skorzystać z twoich bogatych doświadczeń. W końcu całe zawodnicze życie startujesz operujesz na osprzęcie XTR/DuraAce. Jeszcze raz. XTR to grupa zawodnicza. A zawodników niewiele (💩) obchodzi jak toto wygląda. Ma działać, mało ważyć i nie zapychać się błotem. A to że jakiś Czesiek spod Kłobucka założy sobie XTR i napisze na facebook'owym forum że to brzydko wygląda, to wpłynie tylko na to, że większość malkontentów od Deore M6100 będzie ukontentowana 😉. Bo skoro brzydkie, to po co przepłacać. Tak jest proszę kolegi, ale żeby to zrozumieć to trzeba wyjść z grawelowej bańki i przestać operować założeniami, że skoro ja nie daje rady, to nikt nie daje.
  15. KNKS

    [Napęd] Nowy XTR Di2

    Kurde, szybciej jeździsz na grawelu niż większość na szosie 😉. Przy takich prędkościach to już chyba trzeba myśleć o 54T na korbie 😄.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...