Skocz do zawartości

KNKS

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 880
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana KNKS w dniu 17 Marca 2023

Użytkownicy przyznają KNKS punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    K...
  • Skąd
    K🔺TO

Ostatnie wizyty

32 023 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika KNKS

Weteran

Weteran (12/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

1,4tys.

Reputacja

  1. @seba8121 ...co poniektórzy zapominają jeszcze o bardzo ważnym aspekcie, a mianowicie o właściwej technice hamowania. Każdy zestaw hamulcowy można zagotować jeśli ciśniemy z górki na pazurki, z przerażeniem w oczach walcząc o życie, na zblokowanych heblach. Fakt, faktem, że obecna polityka Shimano względem techniki wykonania tarcz, jest dla mnie niezrozumiała. Na równi z wprowadzeniem Cues czy likwidowaniem SLX. Swoja drogą mam dwa rowery XC FS. W jednym mam seryjny zestaw M6100 + tarcze RT64, a w drugim M8100 + tarcze RT-MT800. Odczuwalnych różnic brak. Może kilka gramów na wadze. Tyle...
  2. Sam byłem świadkiem jak, na szczęście na postoju, opona dedykowana pod hookless postanowiła ewakuować się z obręczy opryskując wszystko dookoła mlekiem Stans. Fakt, że była napompowana jakieś 0,5bar ponad limit, ale to jednak ☠️. Co to za paskudny, nikomu nie potrzebny, wynalazek 🙄.
  3. Możesz. Tylko skoro i tak będziesz ograniczony do 5 bar, to chyba lepiej zamleczyć.
  4. Jeśli ten SLIME działa w warunkach zimowych to chyba warto w niego zainwestować. Z moich obserwacji wynika, że większość specyfików do TL kapituluje w okolicach 0-3℃. Trzeba ratować się knotem. Podobny patent, to znaczy receptura dwuskładnikowa, ma też mleko od X-SAUCE, niemniej jednak, w warunkach zimowych, nie pracuje ono lepiej niż konkurencja.
  5. ... zamiast badziewnego Clarisa, można mieć 105, to po co ta dyskusja. Skoro sam wiesz to po co pytasz ? 🙄
  6. Swoja drogą warto zawsze jeździć z kimś, bo jak się takie stalowe, 12,5 kilogramowe "kowadło" przewróci, to samemu może być ciężko podnieść 😅. Ale co wytłumi, to wytłumi... Jezuuu... 🙄. Jezuuu x2 🙄. Kolego, to już nie PRL, żeby inwestować w taki archaizm... Przeczytałem powyższa wypowiedź i uznaje powyższe zestawienie za nader niefortunne 😀. Pewnie tak. Tyle tylko, że to rower kierowany do konesera vel świadomego użytkownika. Ewentualnie dla brodacza-weganina w koszuli drwala. Do normalnego użytkowania, to tak średnio.
  7. Radziłbym zacząć od zapoznania się ze specyficznym działaniem mechanizmów spod znaku Sram Transmission. Spark RC World Cup ma Flight Attendant. To nowość i też wypadałoby ją przetestować, bo cholera wie czy to nie jakiś badziew na miarę Brain'a. Damper w ramie? Mam trzeciego Spark RC i nie zauważyłem żadnych problemów. Przynajmniej takich wykraczających poza zwyczajowe dla FS zużycie eksploatacyjne.
  8. Bobry raczej nie są entuzjastami XC i celowo dewastują moja ulubiona rundkę 🙄.
  9. @Sobek82 Wreszcie siądziesz na szosę. Pytanie tylko czy nie za mała rama... Trzeba będzie ratować sytuacje "kosmicznym" mostkiem 140mm i sztycą z offsetem. Będziesz jak z Pro Tour'u 😅.
  10. Nie do końca proszę kolegi. Różnica w wysokości główki ramy między rozmiarami w w/w rowerze wynosi 20mm. A to właśnie ten parametr w dużej mierze odpowiada za "wypłaszczenie" sylwetki podczas jazdy.
  11. @chrismel Jakiego typu roweru dotyczą Twoje spostrzeżenia ?
  12. @SpinOff Zdradzisz jaki zamysł przyświeca koncepcji stosowania korby 165mm w rowerze XL, przeznaczonym dla amatora ? Rozumiem że w podstawowym zamyśle chodzi o mniej ostry kąt bioder w górnym położeniu pedała. Tyle tylko, że to dotyczy ekstremalnie małych ram z Pro Tour (vide ostatnie technikalia roweru Vingegaarda), "ujemnych" mostków 14mm i dynamicznej jazdy w dolnym chwycie. Co miałoby to zmienić w kolumbrynie w rozmiarze 58 ?
  13. Sezon na szosę uważam za otwarty 😎🔆.
  14. Ten zacisk XT nie licuje z hamulcem na linkę 😉
  15. @kaido2 Koniecznie napisz jak wrażenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...