Skocz do zawartości

Bartek_S79

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

579 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Bartek_S79

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka

Ostatnio zdobyte

7

Reputacja

  1. Jeżdżę na tym Canyonie od dwóch sezonów i jak na razie "odpukać" sprawuje się bardzo dobrze. Żadnych niepokojących dźwięków, kompletna cisza. Jedyną "niedoróbką" po wyjęciu z kartonu, była dosłownie o 1 mm za mało przycięta rura sterowa widelca przez co nie dało się zlikwidować luzu na sterach. Sprawę załatwiła wyższa podkładka pod mostkiem. W zasadzie wszystkie karbonowe rowery jakie miałem (chyba 7 szt.) były na mitycznym PressFitt'ie i nigdy z tym standardem nie miałem problemów (może kwestia szczęścia). W szosówce, która ma jakieś 10 lat i pewnie z 50000 km przebiegu tylko raz wymieniałem środek suportu, bo wydawało mi się, że zaczął stukać (jak się później okazało to nie był on).
  2. Zdemontuj łożyska sterów, wyczyść wszystko, zaaplikuj świeży smar, złóż wszystko do kupy, skasuj luzy i powinno być ok.
  3. W punkt, nie ma co więcej dywagować. Można zamknąć temat 🙂 A wracając do pytania autora tematu: tak przesiadając się z 20kg klocka na nawet 10kg szosę wzrośnie Ci średnia prędkość. O ile tego nikt Ci nie napisze, za dużo zmiennych. EOT
  4. Bez urazy dla wszystkich, ale to jest chyba najlepsze podsumowanie tego wątku. Panowie w średnim wieku, nierzadko z brzuszkiem teoretyzują o tzw. marginal gains, jakby co najmniej byli zawodnikami z pro tour'u z ftp na poziomie co najmniej 6W/kg.
  5. Nie napisałem tego pod tym kątem, chciałem Ci tylko uświadomić z czego wynikają te różnice.
  6. Niestety, tylko Ci się wydaje ..., dlatego napisałem w poprzednim poście, że w górach już tak dobrze koledze by się nie jechało jak po płaskim. ... i tu jest pies pogrzebany. Uwierz mi na słowo, to robi ogromną różnicę. Bilans będzie ujemny jak zaczną się podjazdy. Tu już przewagę zaczynają mieć "suchoklatesy" z wyższym W/kg. Niezbyt trafiony przykład, nie popadajmy w skrajności. Pomijając znaczącą różnicę wagi, gabaryty, a co za tym idzie opory powietrza, nie mówiąc o zupełnie innych przełożeniach skrzyni biegów.
  7. Panowie, zacznijmy od tego, że kolega player123 to duży chłop, co w dużym stopniu premiuje go na płaskich odcinkach ze względu na generowaną dużą moc bezwzględną. Dla niego te 240W w zasadzie to pewnie jazda w tlenie, no może lekka tempówka 🙂 (przynajmniej przeliczając to na W/kg), więc nie dziwcie się, że po płaskich trasach wykręca takie średnie bo jak sam napisał, to żaden wyczyn. Gdyby zamiast tych stu paru metrach przewyższenia (swoją drogą w małopolsce na Jurze takie przewyższenia mam po 10km, bez większych starań), było przynajmniej 1000, już tak łatwo tej 3 z przodu by nie zobaczył, nie mówiąc o trasach typowo górskich.
  8. Nowe łożysko może i ma taką samą całkowitą wysokość, ale na zdjęciach widać (przynajmniej tak to wygląda; najprościej dokładnie pomierzyć) że w nowym łożysku wysokość do miejsca w którym zaczyna się zwężenie (w najszerszym miejscu) jest wyższa, a tym samym szerokość zewnętrzna łożyska w najwęższym miejscu (tam gdzie osadzane jest w ramie) jest większa niż w oryginalnym. W związku z tym nie ma szans na prawidłowy ich montaż. Po prostu nowe łożysko nie opiera się o bieżnie całą powierzchnią tylko wrzyna się w ramę obwodowo. Musisz szukać innych łożysk i zwrócić uwagę też na wysokość łożyska w najszerszym miejscu. Mam nadzieję, że w miarę jasno się wyraziłem.
  9. Najprościej na początek dołóż dodatkową podkładkę pod mostek.
  10. Może podkładka pod mostkiem jest nieco za niska i rura sterowa amortyzatora wystaje powyżej mostka.
  11. Do sprzedania fabrycznie nowe, kompletne stery/łożyska sterów prod. Syncros dla ram karbonowych Scott Spark i Scale z roku modelowego 2017-2021: IS42/28.6 - IS52/40 CENA: 200 ZŁ Zdjęcia w ogłoszeniu: https://www.olx.pl/d/oferta/syncros-stery-lozyska-sterow-scott-spark-i-scale-CID767-IDR375J.html?bs=olx_pro_listing https://allegrolokalnie.pl/oferta/syncros-sterylozyska-sterow-scott-spark-i-scale
  12. Do sprzedania nowa oryginalnie zapakowana nigdy nie otwierana pompka do amortyzatorów Canyon: Maksymalne ciśnienie: 300 psi (20 bar) Przycisk do upuszczania powietrza Manometr (bar/psi) Wyposażona w elastyczny wężyk CENA: 100 zł Zdjęcia w ogłoszeniu: https://www.olx.pl/d/oferta/pompka-do-amortyzatorow-canyon-jak-rock-shox-300-psi-20-bar-CID767-IDQpkwx.html?reason=ip|lister https://allegrolokalnie.pl/oferta/pompka-do-amortyzatorow-canyon-jak-rock-shox
  13. Do sprzedania używana w bardzo dobrym stanie (przebieg ok. 400km) srebrna okrągła zębatka Garbaruk 34T narrow wide do korb SRAM GXP/DUB z mocowaniem bezpośrednim DM. Specyfikacja: - Model: 34T - Wykonana z: Stop aluminium 7075-T651 - Powłoka: Anodowanie - Wykonana za pomocą: Obróbka CNC - Kształt zębatki: Okrągła - Kompatybilność z korbą: SRAM X9, X1, NX, GX, X0, X01, XX1, X01 Eagle, XX1 Eagle, Cane Creek eeWings Mountain - Waga rzeczywista: 65 g - Linia łańcucha: 51.7 mm - Offset: 3.6 mm - Kompatybilna ze standardowymi łańcuchami 9-, 10-, 11-rzędowymi oraz 12-rzędowymi łańcuchami SRAM Eagle, KMC i Shimano HG+ - Kolor: Srebrny CENA: 149 zł Zdjęcia w ogłoszeniu: https://www.olx.pl/d/oferta/okragla-zebatka-garbaruk-34t-boost-srebrna-do-korb-sram-CID767-IDQppO8.html?reason=ip|lister https://allegrolokalnie.pl/oferta/okragla-zebatka-garbaruk-34t-boost-srebrna-do-korb
×
×
  • Dodaj nową pozycję...