![](https://www.forumrowerowe.org/uploads/set_resources_15/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
Kuba189
Użytkownik-
Liczba zawartości
31 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Dodatkowe informacje
-
Imię
Kuba
-
Skąd
Jelenia Góra
Ostatnie wizyty
322 wyświetleń profilu
Osiągnięcia użytkownika Kuba189
-
[bagażnik] Bagażnik samochodowy do przewozu rowerów
Kuba189 odpowiedział kalorr → na temat → Akcesoria rowerowe
Brałem go pod uwagę, ale jest właśnie 20cm dłuższy. Poczekam jeszcze chwilę, może znajdzie się ktoś jeszcze i mi coś podpowie i będę decydował bo wypadałoby już zacząć sezon -
[bagażnik] Bagażnik samochodowy do przewozu rowerów
Kuba189 odpowiedział kalorr → na temat → Akcesoria rowerowe
-
[bagażnik] Bagażnik samochodowy do przewozu rowerów
Kuba189 odpowiedział kalorr → na temat → Akcesoria rowerowe
Co polecacie do ramy karobnowej? Pierwszy raz mam rower z węgla i nie wiem jak z taką ramą się obchodzić? Chcę kupić bagażnik na dach i waham się pomiędzy mocowaniem za ramę i za widelec. Jeżeli chodzi o mocowanie za ramę to upatrzyłem takie zestaw: Thule ProRide: https://www.thule.com/pl-pl/bike-rack/roof-bike-racks/thule-proride-_-598002 Thule Carbon Frame Protector: https://www.thule.com/pl-pl/bike-rack/accessories/thule-carbon-frame-protector-_-1692661 Mocowanie za widelec: Thule TopRide: https://www.thule.com/pl-pl/bike-rack/roof-bike-racks/thule-topride-_-568001 Mój dylemat polega na tym, że nie mam szybkozamykacza i montaż koła odbywa się w sumie za pomocą trzech śrub więc mocowanie za ramę byłoby wygodniejsze. Pytanie tylko jak to współpracuje z ramą karbonową no bo priorytetem oczywiście jest to, żeby nie uszkodzić ramy. Ma ktoś z tym jakieś doświadczenie i zechciałbym się podzielić? -
trochę mnie nie było, dzięki za pomoc na razie faktycznie się wstrzymam, zrobię pełny serwis szybciej niż zaleca producent i tyle. Jeszcze jedno pytanie czy ktoś się orientuje gdzie dostanę 3 pozycyjną manetkę do blokowania tłumika do dampera DPX2? W instrukcji jest tylko informacja o montażu manetki 3 pozycyjnej do grida, fit4, float DPS i X nie ma wymienionego DPS2, czy to możliwe, żeby nie było możliwości montażu manetki?
-
OK, jest wszystko. Trochę mało czytelna ta strona FOXa jak dla mnie. Zobaczę co mi powiedzą w serwisie na temat ceny i terminu kiedy to można zrobić bo jak mam teraz kupować znowu oleje po 120 zł żeby użyć ich raz w roku to wolę oddać go do serwisu niech to zrobią i tyle. Chyba, że odsprzedadzą mi olej do uzupełnienia lagów w jakichś "opakowaniach zastępczych", zobaczymy... A czy ten cały serwis zerowy to nie jest taki trochę urban legend?
-
Cześć, Czy ktoś ma jakąś instrukcję serwisową do Fox 36 Performance Elite GRIP2? Kupiłem ostatnio rower i chciałem zrobić mu wstępny serwis tj. uzupełnienie oleju w dolnych lagach i nasmarowanie uszczelek tylko nie wiem czego oni wymagają a nie mogę znaleźć żadnej instrukcji. Do RS wszystko było w necie a tutaj nic nie mogę znaleźć. Mam jakiś stary silicoleum do uszczelek i oryginał RS 15wt. A tak przy okazji co sądzicie o rozbieraniu nowego amora? Warto się w to bawić? Bo zawsze wychodzę z założenia żeby nie ruszać skoro dopiero co wyszedł z fabryki? Kiedyś rozbierałem swojego RS silver solo air i wydaje mi się, że zupełnie niepotrzebnie.
-
Pisząc Trance 29 masz namyśli węglowego X? W tym momencie mam XC ważące, przygotowane do jazdy, równo 14kg jest dla mnie ok, może nie jest ten rower za lekki ale już się przyzwyczaiłem i wiem, czego się spodziewać po wadze mniej więcej, dlatego nie chciał bym jej przekroczyć w nowym rowerze. Chyba zdecyduje się na Trance X Advancer PRO 29 1, wdług producenta waży 13,5 kg. Zastanawiam się cały czas nad Reignem, ale nie wiem jak z podjeżdzaniem tym sprzętem.
-
Cześć, szukam dla siebie jakiegoś roweru typu trail ale mam problem z wyborem ponieważ nigdy na takim sprzęcie nie jeździłem. Rower ma mi służyć do singli i poruszania się na dłuższych dystansach (ok. 50-60) w górach (ok. Jeleniej Góry) raczej po nieprzygotowanych ścieżkach niż po oficjalnych szlakach, dlatego zależy mi na jak najniższej wadze roweru i na tym, żeby też rozsądnie podjżdzał, skok zawieszenia przód min. 130-150 / tył min. 130 (nie mam za bardzo wyczucia w tym temacie bo nigdy dotąd nie jeździłem fullem). Zastanawiam się nad: https://www.canyon.com/pl-pl/mountain-bikes/trail-bikes/spectral/spectral-29-ltd/2682.html?dwvar_2682_pv_rahmenfarbe=BK%2FBK - tutaj problemem dla mnie jest termin dostawy bo na ten moment wysyłka jest na początku marca dla mojego rozmiaru (S) a sprzęt będę zamawiał dopiero po nowym roku wiec zakładam, że te terminy dostawy sie wydłużą jeszcze. No chyba, że w tym seledynowym kolorze będzie dostępna Ska z jakimś przyzwoitym terminem dostawy. https://www.giant-bicycles.com/pl/reign-advanced-pro-29-1 https://www.giant-bicycles.com/pl/trance-x-advanced-pro-29-1 Generalnie mam problem z oceną kąta głóki ramy, w teorii wiem ja kto działa ale nie wiem czego oczekiwać w praktyce. W swoim XC mam 69st, Spectral i Reign mają 64.5-64.6, a Trance 65,5. Wydaje mi się, że Trance byłby najbardziej zbalansowany. Ale czy różnica między 65,5 i 64,6 będzie jakaś znacząca? Oczywiście cena któą podałem to górne granice i tak już mocno naciagnięte, chętnie posłucham waszych propozycji. Pozdrawiam.
-
tutaj jest wszystko: https://sram-cdn-pull-zone-gsdesign.netdna-ssl.com/cdn/farfuture/_hShjZbhHzVhOrODlIg_Ccj-Q5RJXnOeH0uRqilp7g0/mtime:1488218557/sites/default/files/techdocs/gen.4923_service_manual_2016_2017_30_recon_sektor_rev_c_english.pdf
- 166 odpowiedzi
-
- Solo Air
- Recon Silver
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Sory za podwójną odpowiedź ale nie mogę już edytować poprzedniego wpisu, tutaj pytałem o serwis zerowy:
- 166 odpowiedzi
-
- Solo Air
- Recon Silver
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dzięki za pomoc, z tym olejem chodziło mi własnie o to, żeby nie kupować litrowej butli, nie pomyślałem w sumie, że ktoś może sprzedawać w zastępczych opakowaniach, ale jeżeli serwis podstawowy wystarczy to problem sam się rozwiązał, przynajmniej na razie.
- 166 odpowiedzi
-
- Solo Air
- Recon Silver
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Cześć, Chciałem przygotować rower do nowego sezonu i jako, ze robię to po raz pierwszy (poza serwisem „zerowym”), to mam kilka pytań: 1. Czy warto robić pełny serwis po przejechaniu ok 600-650 km, czy zrobić tylko serwis dolnych goleni? Czy może lepiej raz w sezonie zrobić pełny serwis bez względu na przebieg? 2. Czy smar Slickoleum nada się do smarowania o’ringów? Używałem go do smarowania uszczelek kurzowych, niby opis producenta wskazuje, że się nadaje ale wolę się upewnić u kogoś z większym doświadczeniem żeby potem nie mieć problemów z ciśnieniem w sprężynie. 3. Jakiś zastępczy/sprawdzony olej w zamian za oryginalny RockShox 5wt możecie polecić,? Bo 5wt jednego producenta to niekoniecznie 5wt u innego.
- 166 odpowiedzi
-
- Solo Air
- Recon Silver
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Jeszcze raz dzięki wszystkim za odpowiedz, chwilę mnie nie było ale wszystko już zamówione co potrzebowałem więc w weekend się tym zajmę. Powiedzcie mi tylko jeszcze czy jazda na sucho mogła jakoś negatywnie wpłynąć na stan amortyzatora? Dziwi mnie trochę, że nikt mnie o tym chociaż nie poinformował przy kupnie roweru.
-
Dzięki za pomoc, faktycznie może bezpieczniej będzie spuścić powietrze, poczekam na pompkę, kilka dni mnie nie zbawi.
-
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi @Skom25 mam do ciebie jeszcze pytanie, piszesz o dolnych goleniach. Czy tylko one wymagają serwisu po zakupie? Co z tłumikiem i sprężyną nie trzeba uzupełniać w nich oleju? I jeszcze ostatnie pytanie, czy jeżeli uzupełnienia będą wymagały tylko golenie czy można to zrobić bez spuszczania ciśnienia, bo oleje takie jak będę potrzebował mam, brakuje mi tylko pompki, a dzisiaj ani jutro już nie kupię. Pozdro.