Skocz do zawartości

_GoGoL_

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    134
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Adam
  • Skąd
    Zegrze

Ostatnie wizyty

287 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika _GoGoL_

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Cześć Czy poleci ktoś jakiś stelaż/bagażnik + oczywiście sakwy na przedni amortyzator z tarczami hamulcowymi 180mm? Wczoraj zrobiłem rozeznanie w temacie i jest bardzo, bardzo mały wybór z tego co widzę. Jest Crosso i Sport Arsenal. Potrzebuje cos solidnego, sprawdzonego i koniecznie przeciwdeszczowego. 2 sakwy sumarycznie mają dać między 30-40L pojemność łądunkową. Mam rower z pełnym zawieszeniem i odpadają tylne sakwy, a na kilkudniowe i dłuższe wyprawy plecak rowerowy to samo zło, którego chcę za wszelką cenę uniknąć.
  2. Wiesz co, zmieścić to się pewnie i by zmieściło, ale chodzi o komfort jazdy. Dziennie będziemy robić między 130-150km na MTB. Wizja 10-12kg plecaka mnie przytłacza. Zaznaczę, że w plecaku mam bukłał, który jest z reguły wypełniony 2-2.5l płynu.
  3. Nie, będziemy nocować w pensjonatach. Wycieczka 4 dniowa na Mazury. Wiec odpada cały pakunek"surwiwalowy"
  4. Rany, rany 133 strony tematu. Przeczytałem kilkanaście i mam mętlik co wybrać. Pokrótce, wybieram się na moim rowerze "full" na 4-dniową wyprawę. Poza plecakiem rowerowym, w którego nie chce ładować 15kg, planuje kupić torbę podsiodłową Wiele osób odradzało bagażnik mocowany na sztyce, więc ta kwestia umarła. Na chwilę obecną waham się między dwoma torbami. Mam do wydania około 300zł, więc będzie to już sprzęt wyższej klasy niż jakiś Author czy Kellys, ale z drugiej strony nie chcę się pchać w Apidurę, która jest zdecydowanie za droga. Poza tym nie jeżdżę aż tak często na długie wyprawy kilkudniowe (max kilka razy do roku) Co więc wybrać? http://sklepzrowerami.pl/20851-Torba-podsiodlowa-Acepac-Saddle-Bag-16L-niebieska-8596253103312.html https://www.domenasportowa.pl/product-pol-183501-Sakwa-pod-siodlo-wodoszczelna-Sport-Arsenal-W2B-BikePacking-Art-612.html Podobna cena, 5L różnicy w pojemności, to sporo. A może jeszcze coś innego? Jakość ma być taka, żeby to posłużyło min 2-3 sezony.
  5. Inna sztyce i inne siodełko sprawdziłem, było tak samo. Mówię po raz kolejny że to na 100% coś z okolic tylnego dampera.
  6. To nie koło ani sztyca, ani siodełko, na 100%
  7. 119zl haha, już bo tyle wydam na jakies smarowidło. A coś tańszego,tak max do 30zeta?
  8. Do serwisu jadę z czym innym, a z tym trzaskaniem przy okazji. Mam dwie lewe ręce do rowerów, więc wątpie abym sobie poradził. Pomijając dobrę chęci nawet nie mam odpowiedniego klucza (torxa) żeby wykręcić te tuleje. Gdybym jednak od kogoś np pożycyzł to czym smarować ? Mam tylko wd40 i rohloffa do łańcucha. Brunoxa kupiłem wczoraj, ale jeszcze przesyłka nie dotarła. Czy brunox deo,. który jest poniekąd przeznaczony do goleni amortyzatorów nada się również do smarowania elementów łączących zawieszenie dampera (tuleje) ?
  9. Rama nie jest pęknięta, chyba że coś przeoczyłem, ale wydaje mi się że dość uważnie ja obejrzałem. Na 24go jestem umówiony do serwisu z prawdziwego zdarzenia. Ciekawe co tam stwierdzą.
  10. Cześć, Posiadam ten rower http://www.gtbicycles.pl/rowery/2016-amortyzowane-gorskie/xc/helion-expert Damper to: OX PERFORMANCE ELITE 36 FLOAT, 6.5"x1.5" Air Shock, w/ Rebound Adjust & Remote Lockout Jestem jego drugim właścicielem. Dziś byłem z rowerem w serwisie w celu zlokalizowania i usunięcia trzasków dobiegających z okolić dampera/suportu, które najbardziej się nasycają przy podjazdach jak mocno amor pracuje i pedałuję. Wszystkie połączenia śrubowe zostały sprawdzone, oczyszczone, nasmarowane, wkład suportu również - działa jakl nowy. Nigdzie nie ma luzów. Serwis rozłożył ręce, nie wie co jest przyczyną trzasków. Spotkaliście sie kiedys z czymś takim ? Na 100% nie wiem, czy to kwestia dampera, ale wydaje mi się, że tak, a na pewno coś w "okolicy"
  11. Tak jak w temacie. Dzis myłem rower, polerowałem, generalnie doprowadzałem go do porządku i moim oczom ukazała się tak jakby smuga. Według mnie jest to pęknięcie wzdłuż włokien węglowych, a nie ryska jak mi ktoś zasgerował. Co o tym myślicie ? http://tufotki.pl/temp/mnuXFK8Bcw3SFB1f9nW6Y2fo9cTT7FuCoHwrUAhW.jpg?v=0
  12. Okazało sie ze linka troche sie poluzowała o jakies 2-3cm po wypadku. Odkreciłem taką tam śrubke przy "goleniu", naciągnąłem palcem linka i zakreciłem śrubkę. Działa
  13. Nie da sie rozebrac pushloca. Mozna go jedynie odkrecic od kierownicy i jest tam jeszcze taka mała srubka, której wykrecenie nic nie powoduje. To pewnie jakas blacha sprawa, ale ja sie nie znam. Mam dwie lewe rece do takich rzeczy
  14. Dzis miałem wywrotke na rowerze, fikołek przez kierownice. Koło do centrowania to mnie nie dziwi, ale stało sie cos z amorem. Tzn tak jakby przestał działac PushLoc http://singletrackworld.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2012/04/Pushloc-2013.jpg Niezaleznie czy go wcisne, czy wyłącze blokade amortyzator i tak ugina sie maksymalnie na 1cm. Jest tak jakby cały czas zablokowany skok. Kierownica po glebie była obrócona o blisko 180%. Linka nie wydaje sie byc zerwana ani nic takiego. Nie rozumiem, co sie moglo stac ?
  15. Swiezutki filmik o docieraniu hamulców 00:49 przy metlaikach mogłem zapomniec o takim hamowaniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...