Skocz do zawartości

pekaes

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    wwl

Ostatnie wizyty

580 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika pekaes

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Jeśli jeszcze nie kupiłeś... Polecam się przymierzyć. Przy podobnym wzroście bardziej mi pasowała L'ka modelu Aspre 2, na M-ce czułem się nieco poskładany, co potwierdził sprzedawca w sklepie. Najlepiej czułem się na Boreas 2 w rozmiarze M, który to posiada grupę Apex 1 i Można go nabyć za podobną kwotę. BTW, polecam dokładnie poczytać warunki gwarancji, żeby nie być potem zdziwionym.
  2. Ostatnio mierzyłem Boreasa i Aspre - przy 177/79 Boreas M wydawał się w porządku, natomiast Aspre - przymały. L-ka natomiast ok, co jest o tyle ciekawe, że z reguły ten rozmiar jest za duży dla mnie. Nie wiem, może w tych tabelkach są bzdury, najlepiej samemu się przymierzyć. BTW - radzę zapoznać się z warunkami gwarancji Romet'a - mnie skutecznie odstraszyły od zakupu. BTW - Boreasa można też wyrwać w sklepach Rometa w cenie poniżej 5k - za pełną grupę Apex HRD to imo bardzo dobra cena.
  3. Mały update. Zrobiłem test WD-40 i od środka wygląda to tak: Ewidentnie rama strzelona. Apel do właścicieli aluminiowych Soot'ów: obejrzyjcie dokładnie swoje rowery. Może unikniecie kłopotów.
  4. Zapewniam że sztyca jest wystarczająco długa, dodatkowo mam krótkie nóżki, więc wysunięta stosunkowo niewiele.
  5. Soot 70, Apex 1/11. Przerzutka już błaga o litość po kilku wywrotkach i 4 sezonach zimowych, myślałem też nad kasetą + ew. przednią tarczą. suport też zaczyna domagać się większej uwagi. Gumy od klamkomanetek - do wymiany. I pewnie jeszcze coś się znajdzie.
  6. Pacjent - Soot od Kelly's. Któregoś pięknego dnia, ogarniając rower spostrzegłem rysę w okolicy spawu tylnych widełek z rurą podsiodłowę. Początkowo myślałem, że to może spękany lakier, więc idąc za radą z jednej z grup rowerowych usunąłem lakier, żeby zobaczyć co się dzieje pod nim. Ucieszony, że pod spodem nic nie ma, kontynuowałem użytkowanie. Niestety, problem po jakimś czasie 'powrócił' - przy usuwaniu jedynie został zamaskowany. Wygląda to tak: Przed zdrapaniem lakieru: Jeżdzę już z tym jakiś czas ale muszę w końcu coś z tym zrobić... Jak myślicie co dalej? Pierwsza myśl to śmietnik, a może nie przejmować się i dalej kręcić korbą.... Jestem zły bo miałem odświeżyć napęd i dalej śmigać. Sprzedać w całości nie sprzedam, na części też - komu potrzebny zużyty napęd??? Frameset + nowe elementy napędu = nowy rower... Jestem trochę w kropce, bo w cenie w jakiej nabyłem ten rower nie kupię nic równie dobrego obecnie.
  7. O to by należało spytać specjalistę od prawa karnego. Nie od dziś wiadomo, że polski KK i KW jest pełen absurdów.
  8. A próbowałeś jeździć bez rękawiczek? Serio pytam.
  9. Dozór policyjny... Bandyta za czynną napaść dostaje dozór...
  10. Ale to chyba dolców. A jak nie to poproszę o link - z chęcią skorzystam
  11. O i tutaj też powinien być w zestawie uchwyt do gopro: https://www.bikester.pl/sigma-sport-buster-300-owietlenie-czarny-855175.html
  12. Rockbros Mam w wersji na zwykły uchwyt, dostępna u nas jako Prox - całkiem może być. U mnie obudowa zmieniła kolor z czarnej na... złoty Jak również: https://www.centrumrowerowe.pl/lampka-eyen-streak-750-pd19969/
  13. Widzę kolega omnibus. Dalsza dyskusja nie ma sensu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...