Skocz do zawartości

clavdivs

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 671
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

9 817 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika clavdivs

Mentor

Mentor (11/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

336

Reputacja

  1. Jaką masz gwarancję zę za 2 lata będziesz mógł kupić cos z Deore, albo jak będzie to z głupimi cenami kolekcjonerskimi. Nie miałem styczności z cues, ale kopowałem korbę cues i uzytkuje, jak za ta cenę to wykonanie i jakość rewelacyjna.
  2. Dlaczego odpadł Unibike? jest to firma która się wysecjalizowala w robieniu crossów dla polskiego społeczeństwa i uważam że to robią najlepiej. Jest jak ten passat tedeiku, wszystko proste, sprawdzone przemyślane, żadnych udziwnień.
  3. Sporo ogólników, kolega chciał opinie, więc rzucę tez ogólnikiem 1xx w gravelu sprawdza się lepiej i tyle. Dla mnie kolega może kupić 2xx, po użytkowaniu dojdzie do takich samych wniosków co Ja. Tu nie chodzi o wiarę, zdecydowana większość , która spróbowała 1xx nie wraca do korby 2rz. Kto to są Ci co robią 200 górę ? Nowicjusze tez doceniają 1xx bo jest prostsza obsługa.
  4. Nie zawracaj sobie głowy 2xx. Tylko w jednym przypadku 2xx może się przydać, gdybyś chciał założyć opony szosowe i pośmigać jak szosą. W każdym innym przypadku 1xx ma więcej zalet, nie ma sensu bawić się przednią przerzutką. Jednym z największych mitów jest to że na 2xx łatwiej się podjeżdża.
  5. @chrismel sory ale jakaś naiwność dziecka. Porysowali mi obręcz, zostaje w domu!!! Rower jest dla Ciebie czy Ty dla roweru. jaka jest alternatywa? Mozna podnieść bilety x2 i wymienić tabor na ten nowszy. @spidelli jak wiem że ktoś będzie walczył z wyciągnięciem roweru, robię jedna prosta rzecz, podchodzę i mówię pomogę, sam mu wyciągnę rower. Żle rozmieszczone rowery, szukam komunikacji z właścicielem, w przypadku łagodnej komunikacji, spotykam się z taka samą odpowiedzią. Rower w pociągu , dla Mnie to chleb powszedni podróżnika.
  6. 120kg, faktycznie zmienia zasadę gry i taki mocny wyprawowy rower może okazać się nie takim złym pomysłem. Posypuję głowę popiołem.
  7. 170kg tylko po co? Bagażnik 40kg, tez po co? Przedni bagażnik tez po co? Brooks chwyty bla bla bla też po co? itd, "Paradoksalnie mimo że te rowery to Decathlon, to trudno mi je traktować jako jakiś półśrodek. Więc nie patrz na nie w ten sposób, bo w innych markach możesz znaleźć rowery z bardziej wypasionymi komponentami np. napędem, znaczniejszymi napisami na ramie..., ale w sumie nikt za podobne pieniądze nie oferuje takiej ramy. Cała reszta może być kwestią uznaniową, nawet do zastąpienia innymi elementami (jak coś Ci nie przypasuje). ale w kwestii bazy to się temu Decathlonowi udało..." Serioooo ? Toring to krążownik ważący 17kg, dobry gdzieś na wyjazd do Maroka. Taki unibike xenon sprawdzi się tak samo, jak nie lepiej dla kolegi LICHU a waga 13,5kg @LICHU Warto zacząć od tego, co obecnie ci się podoba.
  8. ..albo od początku były "sztange", tylko teraz ktoś się za to wziął. Troszkę ogólników, tylko to zwiekszenie budżetu, to rozwalenie domowego budżetu, albo zadłużenie, albo rozwalenie sobie sezonu. Nawet jak masz kasę to wcale nie jest tak że czeka na ciebie gotowy poskładany rower w takiej specyfikacji jakiej oczekujesz.
  9. @spidelli Nie ma co straszyć. Szybkie rzucenie w olx i mamy zestaw zacisków iklamek SRAM Apex za 950, zdjęte z nowego roweru. W przypadku tego Ruuta przejście na hydraulikę zamknęło by się w 1k PLN. Z 10rz 1xx napędem tez da się żyć, po to jest się Polakiem by kombinować kaseta 11-36 ma takie same stopniowanie jak 11rz 11-42, brakuje tylko 42t. na niziny korba 42 i kaseta 11-36 zupełnie wystarczy. Na górki zakładasz blat 40t, link do przerzutki sunrace i obsługuje kasetę 42t, 1:1 tez w większości przypadków wystarczy. @Helodix Niezła wolta. W kupowaniu roweru sercem, tez widzę oszczędności, bardzo często taki rower zostaje u nas na długie lata, nie kupujemy następnego roweru po kilku sezonach.
  10. To postaw się w kogoś kto świadomie kupuję stalowego gravela, wcale nie ma wielkiego wyboru w cenie poniżej 5k.
  11. Przy Twoim wzroście i gabarytach. Rometa kupił bym tylko po przymiarce, nawet przy rozmiarze XL, ten rower będzie bardzo wymagający pod względem geometrii.
  12. @spidelli a Ja się dziwie że nie kupiłeś 4C. @KNKS Może jest cos fajnego w byciu na luzie w gravelowaniu, ta beztroskość, że nawet w koszuli można pojechać do lasu, od tak. Uważasz, że to nie sprawia frajdy? Znam zwykłych ludzi którzy dobrze sie bawią na nicasio, 4c, Romet finał. @Mihau_jak widać na olx, to ktoś je kupił. aaaa jest boreas na sram, dobra powiedziane zostało wszystko, decyzja należy do kupującego.
  13. Sorry Panowie jedziecie po tej ramie eskera, a takie Ronodo w tym samym materiale sprzedawał rowery stalowe za niezły hajs i nikt się nie zająknął, o rurach kanalizacyjnych. Marin 4C w tej samej stali sztywne osie no hydraulika, bach 9k. @Tyfon79 rzucaja alternatywą, nie w tej samej cenie tylko od razu chodzi o Rometa, bo innych graveli w podobnej cenie( troszkę nadużycie bo co najmniej trzeba dopłacić 600zł) na hydraulice nie ma. Co tam że facet chce 1xxx, JEST!!!! hydralika . Pojeździ sezon stwierdzi że 2rzedowa korba to nie to i zabuli za 11rz grx, bo grx400 na napęd 1xx to rzeźba w kupie. Te żale jak to się będzie przepłacać za przejście na hydraulikę. Hydraulika już tanieje, microshift wrzuci hydraulicznego adventa i od razu Shimano zmięknie z cenami. jak na razie ten Microshift zżarł na rynku napędów mechanicznych w gravelach clarisy i sory.
  14. Oby tylko takie nieszczęścia chodziły, w Marinie wiedzą co robią. Pod QR nadal można zbudować mocne koło, w ramie stalowej zintegrowany hak to rozsadek, można bez szkód prostować, a wyłamać to już trzeba mieć prawdziwego pecha, jeśli już to jest spora szansa tego naprawy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.