Sklep: www.centrumrowerowe.pl Ocena: neutralna z minusem
Nie lubię pisać tego typu opinii ale na czymś trzeba bazować przy wyborze sklepu.
Zamówienie dwóch drobnych produktów. Oba oznaczone jako dostępne, informacja o realizacja od 1-3 dni. Wydawałoby się proste i szybkie zamówienie. Nie gorączkowałem się, ale już w sytuacji gdy mija tydzień i ja nie mam u siebie towaru podniosło mi trochę ciśnienie. Liczyłem, że do końca tygodnia otrzymam towar. Zerkam na panel klienta, a tam orientacyjny termin wysyłki 20-21 marzec. Złożenie zamówienia miało miejsce 12 marca. Dotarło 24 marca. Realizacja tego zamówienia trwała 12 dni, gdybym nie zrezygnował z jednego produktu trwałaby pewnie kolejny tydzień gdyż do tej pory na stronie nie pojawił się problematyczny produkt. Tak się po prostu nie robi! Okazało się, że jednego produktu nie ma mimo faktu dostępności na stronie, nikt się ze mną w związku z brakiem produktu nie skontaktował i nie zapytano czy rezygnuję z jego zamawiania czy będę czekał. Dopiero w panelu klienta zobaczyłem, że jeden z produktów dopiero czeka na dostawę. Tak na marginesie to przydałby się przycisk w panelu obok produktów "rezygnuję". Gdyż czas odpowiedzi na e-maile jest po prostu długi. 12 dni straty czasu dla mnie to sporo przy tak banalnych i wydawałoby się prostych w realizacji produktach jakie zamówiłem. Niestety problemem okazało się, że towar, który był niedostępny w praktyce na stronie był oznaczony jako dostępny. Nie byłoby problemu gdybym dostał przynajmniej informację o niedostępności towaru i wówczas od razu mógł podjąć decyzję o rezygnacji z problematycznego produktu. Nikt nawet nie przeprosił za przedłużającą się realizację.