- nowy oring pozostał na miejscu ze zdjęć (brak wycieków, więc raczej to jego miejsce - brałem też pod uwagę to wgłębienie widoczne powyżej),
- aluminiowej podkładki nie zakładałem (tak, była w miejscu widocznym na zdjęciu - wnioskuję tak po śladach na tym grubym, plastikowo-gumowym elemencie z lewej lagi, gdzie podkładki nie było i na wspomnianym elemencie, od spodu, widoczne były ślady wzmocnień konstrukcji z wnętrza dolnej, lewej lagi),
- w dolne lagi wlałem olej Castrol Magnatec 10W40 (półsyntetyk), po 16 ml na stronę.
Jak na razie wszystko pracuje bez zarzutu, wycieków oleju brak - zarówno od dołu jak i od góry, damper i blokada działają. Może to efekt placebo, ale odczułem lżejszą pracę. Czas pokaże jak będzie dalej
Opinia odnośnie luzu w lewej goleni (pokazanego na wideo) będzie mile widziana.