Skocz do zawartości

Kamil3d

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia użytkownika Kamil3d

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Moim zdaniem nie ma szans aby to powstało w transporcie. Podczas przewożenia autem roweru z pracy do domu ( karton był w pozycji poziomej) jechałem 30km/h omijając każdy dołek. Niebieskie zabezpieczenia zdjąłem dopiero po całkowitym złożeniu roweru. Pewnie gdybym się uparł to bym wyrwał i 200 zł ale już bez przesady
  2. Wydaje mi się, że te 150 zł to dobra rekompensata... Chyba nie ma sensu walczyć o wiecej
  3. Przepraszam, że post pod postem, ale otrzymałem dzisiaj takie info : Witam, możemy zaoferować zestaw akcesoriów: licznik, bidon,uchwyt na bidon, pompkę wszystko marki Kross lub 150 zł rekompensaty,
  4. Dzięki. Delikatnie sie przechyla nie tak ze cała kierownica idzie na bok dotykając prawie kołem ramy. To teraz zostało tylko wyregulować przerzutki
  5. Mavic cosmic jest w identycznym kolorze jak moja ramą wiec bedzie dobrze. DZiekuje wszystkim za rady i poświęcony czas , to porządna nauczka na przyszłość. Nie ukrywam, ze mam duża satysfakcję z tego, ze rower złożyłem sam mino tego , ze dla Was przykręcenie koła i kierownicy to bułka z masłem Górna śrubę na mostku kiedy poczułem lekki opór , przykrecilem jeszcze o pol obrotu. Kierownica chodzi normalnie , luzów raczej nie zauważyłem. Kiedy podnoszę ramę do góry i przechylam sporo rower w lewo lub prawo to kierownica przesuwa sie w dana stronę jednak nie az w takim stopniu wysokim w jakim ja mógłbym sam skręcić. Domnie śruby przykrecilem znacznie mocniej. Jest w porządku ?
  6. Ale chyba nie ma az takiej tragedii nie ? Jedną już zakleiłem naklejką ;D Rama i tak pewnie by sie porysowała od kamieni itp.
  7. Zrobię fotki jak będe w domu. Przy okazji spytam o mostek, śruby dociskającą kapsel mostka dobrze, że przykręciłem nie za mocno ale tak aby nie było wyczuwalnych luzów ? Natomiast śruby mocujące przykręciłem bardzo mocno, równie mocno przykręciłem kierownice do wspornika. Czasami podczas skręcania w lewo i prawo coś mi strzela w kierownicy, pancerze ? Te niedocięte gumy w oponie same się wyrobią czy je powycinać ? ( wychodzą z samego środka przedniej opony i mają około 2cm długości ) kiepsko to wygląda podczas jazdy takie fałdki Dzięki jeszcze raz za pomoc
  8. Dziękuje Rower był zapakowany tak ( w kartonie po rowerze Krossa S) Z tym, że siodełko pedały były rzucone luzem. Kierownica nie była w ogóle zabezpieczona była położona luzem pionowo obok przedniego amortyzatora.
  9. Sami zobaczcie fachowym okiem na rowerek ( zaraz po złożeniu )
  10. Nie na powystawowy nie wyglądał, opony bez ślady użytkowania napęd też , tarcze i wszystko piękne. Tylko ta rama, kurier wbiegł zostawił paczkę i pobiegł podpisał ktoś inny bo paczka była zamówiona na firmę.
  11. Wiem , nauczka dla mnie. Ale nie mieli u mnie rozmiaru ramy L dla tego modelu mieli dla modelu niższego , który miał hamulce mechaniczne a nie hudrauliczne. Odpowiedz ze sklepu : Witam, w ogólnie nie sprzedajemy rowerów powystawowych, każdy rower jest sprawdzany przed wysyłką pod względem technicznym więc musi być sprawny w 100%, proszę przesłać zdjęcia zarysowania spróbuję rozwiązać pozytywnie sprawę, Tak mam podbity przegląd. Autoryzowany dealer Krossa, oni mają swoje sklepy w kilku centrach handlowych w Koszalinie. Więc to nie jest jakas firma krzak. Ale są takie 2-3 kreski jakby śrubokrętem ktoś przejechał po ramie bardzo cieniutkie. Za bardzo mi to nie przeszkadza bo porysowanie ramy w pozniejszym czasie to norma. bardziej sie martwie o tą regulacje przerzutek
  12. Witam Zakupiłem rowerek Kross Level 29ER w promocyjnej cenie 1700 zł. W sklepie w mojej miejscowości chcieli za niego 1750 + koszt przeglądu zerowego. Zamówiłem więc w sieci. Rower ma porysowaną górną ramę oraz kierownicę. Mógłbym na to przymknąć oko gdyby nie był kiepsko skręcony. Przerzutki zle wyregulowane, oprócz dzwięku zmiany czasami jest taki delikatny trzask przerzutki. Podczas pedałowania słychać też dzwięki ( ale to moze byc spowodowane sporą ilośćią piachu który przykleił się do nasmarowanego łancucha) Z przedniej opony wystaję niedocięta guma. Dodatkowo było bardzo mało powietrza, a po odkręceniu wentyla zleciało mi 2 razy całe powietrze Dopiero w serwisie napompowali mi opone sprężarką i dokręcili element który odkręcał się razem z wentylem i spuszczał powietrze. Czy przez to , że 2 razy zeszło powietrze z opony i rower stał na flaku coś mogło się uszkodzić ? Sklep daje 100 dniowe prawo zwrotu jednak przesyłka jest na mój koszt. Czy przymknęlibyście na to oko, czy lepiej zwrócić rower ? Ogólnie to zamiast cieszyć się rowerem to cały czas coś przy nim robie, czytam na forum itp
  13. Dziękuje No to w takim wypadku wychodzi na to , że wszystkie rowery będą na mnie złe. Kross M za mały , za wysoko musze podnieść siodełko i za krótka rama.. Kross L mam luzu między ramą a kroczem ze 2-3 cm tak że spodniami dotykam ramy. Cube to samo, Canyon wychodzi na to , że identyczna sytuacja..
  14. Chciałbym wszystkim podziękować, za mocne , szczere i obiektywne rady w wyborze ramy. Gdyby nie to forum na pewno zakupiłbym Canyona w rozmiarze L i znając mnie już bym go nie zwrócił tylko sobie zostawił. Byłem dzisiaj u dealera Krossa, najpierw przymierzyłem model M na którym podczas jazdy próbowałem sobie wmówić, że wszystko jest w porządku ( musiałem bardzo wysoko podnieść siodełko co nie wyglądało zbyt atrakcyjnie) Oba rozmiary to model Kross b4. Kiedy już jednak dostałem do przymiarki rozmiar L, po wejściu na rower od razu wiedziałem że to jest idealny rozmiar dla mnie. Jeansami niby dotykałem ramy jednak do męskośći miałem jeszcze troszeczkę luzu. Sprzedawca twierdził,że taki przekrok jest jak najbardziej w porządku. Ogólnie rozmiar obu rowerów bez porównania na korzyść większego ( wizualnie) ale nie tylko bo podczas jazdy miałem lepszą pozycje mogłem spokojnie wyprostować ramiona , siodło miałem opuszczone do najniższego progu i spokojnie mógłbym mieć jeszcze 1-2 cm niżej ( jednak już sie nie dało, sprzedawca mówi że można to przypiłować ) Ogólnie było 2 sprzedawców i każdy mówił , że bez porównania rozmiar L to rozmiar dla mnie.. Ogólnie ten Kross jest spoko , ale wiem że nie jest warty swojej ceny ze względu na funkcję sprzedażową ( poprzez pośredników a co z tym idzie większa cena) Patrząc na porównanie Canyona XL i Crossa L oba te są prawie identyczne, Canyon jest wyższy o 11mm jednak jestem prawie pewien, że będzie dla mnie dobry więc nie pozostaje mi nic innego jak polować na XL
×
×
  • Dodaj nową pozycję...