Skocz do zawartości

Sziva

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    218
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

1 291 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Sziva

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Bardzo popularny Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

104

Reputacja

  1. Mam kask Casco Speedairo i tam jest metalowa gęsta siatka. Ani szerszeń ani wróbel nie sforsuje
  2. Można też spróbować pomalować wskaźnik/cyferki farbą fluorescencyjną, która świeci w nocy.
  3. Wszystko zależy od zdolności danego osobnika. Ja to sobie zawsze umiem krzywdę zrobić zupełnie z niczego i dlatego też opisałam swoje doświadczenia
  4. Moim zdaniem wpinane zawsze warto, a platformowe warto rozważyć bez metalowych pinów lub z mniej wystającymi metalowymi, bo nie tylko podeszwy zjadają, ale też skórę na piszczelach i łydkach, jak się pechowo trafi. Do platformowych z kolcami sprawdzały mi się zawsze buty firmy Keen. Przytoczone wyżej 5.10 też są ok (mam z podeszwą Stealth), ale w Keenach jeździło mi się zawsze lepiej.
  5. Rozważ pedały Time Atac MX2 z blokami Easy. System wpinania i wypinania to dla mnie bajka, a szeroka platforma daje dobre podparcie i nawet jak się od razu nie trafi blokiem w pedał, to spokojnie można ruszyć spod świateł. Do tego pedały Time mają trochę więcej luzu na boki (tego się nie czuje jako luz) i przez to kolana mają się dużo zdrowiej. Miałam już pedały Shimano M520, M540, XT, Mavic (Time XC 6) i w tych MX2 jeździ mi się najlepiej. Nawet w szosie zmieniłam pedały szosowe na MX2. Typowo szosowych nie kupuj - zajedziesz się w butach do nich. Buty kup takie, w których bez problemu można chodzić. Co do butów, to ja jestem fanką firmy Sidi (trzeba brać rozmiar większy niż normalnie). Ostatnio jeżdżę w Sidi Turbo i bardzo je sobie chwalę.
  6. Najlepiej olej do smarowania łańcuchów pił motorowych się sprawdza. Do nabycia w np. Castoramie za niewielkie stosunkowo pieniądze za 1l.
  7. Mężowi te pedały kupiłam jakieś 2 lata temu. W drugim rowerze ma Sainty. Jedne i drugie są pancerne. Chłop około 100kg.
  8. Nie, jeśli zrobi to raz, a wcześniej odległość klocków od tarczy była spora.
  9. Odtłuść np. alkoholem izopropylowym dobrze tarcze z obu stron. Potem kilkanaście razy rozpędź się rowerem do np. 20-25km/h i zahamuj prawie do zatrzymania, ale raz rób to przednim, a raz tylnym hamulcem. Powinno pomóc. Można się też z górki jakiejś rozpędzić i metodą jak wyżej dotrzeć hamulce. Jeśli to nie pomoże, to może warto klocki na coś lepszego wymienić. Ja w GRX dostałam takie klocki, że docieranie nie pomogło. Po wymianie na coś sensownego - nie te hamulce No i coś bardzo nie tak jest chyba z tymi hamulcami, że jesteś w stanie koło obrócić ręką. Może klocki są zatłuszczone? A jaka jest przerwa między klockami a tarczą? Czasami pomaga zdjęcie koła, jednorazowe naciśnięcie klamki i włożenie koła. Wtedy klocki są bliżej tarczy i hamulec szybciej chwyta.
  10. Może chodzi o sztywność ramy? Przy większych obciążeniach rama lub korba może się wychylać na boki i wtedy masz tarcie boczne łańcucha.
  11. W samej torbie możesz przesunąć na szynie mocowanie. Ja bym ten element mocowany do siodełka przesunęła maksymalnie w tył, a potem dostosowała zapięcie w obu torbach na ich szynach. W czym przeszkadza ten plastik na prętach?
  12. A powiedzcie mi proszę, czy ten radar można przypiąć do torby podsiodłowej czy on musi być na sztywno na sztycy zamontowany i pod odpowiednim kątem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...