Skocz do zawartości

TheRakku

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kamil
  • Skąd
    Przemyśł

Osiągnięcia użytkownika TheRakku

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Witam, chciałbym złożyć 29er'a, który będzie ważył < 11kg, z fajnymi kołami w możliwie małym budżecie. Gotowe rowery znanych producentów nie do końca satysfakcjonują mnie pod kątem całego osprzętu, mam tu na myśli hamulce i amortyzator. Myślałem nad chińską ramą, ale nie wiem czy te karbonowe konstrukcje są warte w ogóle jakiś pieniędzy. Wiem na pewno, że napęd chciałbym oprzeć o rozwiązanie shimano xt lub slx 1x11 pewnie seria m8000 oraz oś sztywną 12mm z tyłu. Czy możecie podesłać mi przykłady ram wartych uwagi? Przepatrzyłem zagraniczne portale, jest tych ram mnóstwo, ciężko mi jest osobiście stwierdzić, która byłaby odpowiednia. Mój wzrost to 180cm, geometria roweru ma być wyścigowa. Proszę o pomoc.
  2. Ychu najpierw się dobrze zorientuj jak co działa, a później radź ludziom na forum Jeszcze raz przeczytaj to co napisałem. Jeśli nie rozumiesz o co chodzi to lepiej ludziom od hamulców hydraulicznych nie doradzaj
  3. Co będzie mocniejsze? Kool Stopy czerwone organiki czy Shimano metaliki g03s ?
  4. Ok, dzieki za info. Może faktycznie krzywa tarcza.
  5. Czy kiedykolwiek miałeś do czynienia z hydraulikami? Wiesz co się dzieje jak masz klocki na końcówie i tłoczki zacisku są mocno wysunięte na zewnątrz? No to jak nie wiesz to Ci powiem. Klocki ocierają o tarczę i wtedy nie da rady wyregulować prawidłowo zacisku. Być może odwrotna sytuacja ze zużytą tarczą powoduje ocieranie (już pomijając piski przy hamowaniu). Dlatego pytam się was czy te 1,5mm grubości tarczy to pic na wodę czy faktycznie poniżej tej wartości tarcza nadaje się do wymiany.
  6. To więcej zależy od klocków niż od tarczy. Z boku mojej tarczy pisze, ze min grubosc to 1,5mm. Jak jest starta tarcza moze zacząć ocierać o klocki?
  7. OK, czasami mogą popiszczeć, ale nie przy każdym hamowaniu i nie tak mocno że pół miasta zagłuszam.
  8. Spoko, być może Shimano zaleca stosowanie droższych tarcz typu SLX, XT, ale wielu użytkowników na forum twierdziło, że to tylko chwyt marketingowy. Kolejny powód do tego żeby klient wydał jeszcze więcej hajsu i był 1g do przodu.
  9. Wiem, że te klocki metaliczne Kool Stopa lubią się dobrze rozgrzać, bo są przeznaczone do DH itp. Jak się rozgrzeją problem trochę ustępuje, hamują trochę lepiej, mniej piszczą, ale po metalikach spodziewałem się czegoś lepszego od żywicznych. Nie obstaje za tym czy są konkretne tarcze do metalicznych lub zywicznych. Tylko się was pytałem jak jest
  10. Tak, docierałem klocki łagodnie, żeby ich od razu nie przegrzać.
  11. Witam. Zmieniłem sobie klocki na Kool Stopy metaliczne (wcześniej też Kool Stopy, ale żywiczne), hamują słabo, dużo słabiej niż żywiki, non stop się szklą i potwornie piszczą. Tarcza to odpowiednik RT86 z centerlockiem. Wszystko jest szczelne i odtłuszczone, więc nie ma takich szans żeby to powodował jakiś brud czy tłuszcz. Czy jest możliwość żeby piszczało przez zużytą tarczę? Ktoś z was miał taki przypadek? Te same klocki piszczały też z tarczą RT54. Gdybym zmieniał tarczę ma to znaczenie, że do metalików jakąś droższą czy wystarczy taka typu RT54?
  12. Jeśli mój amortyzator fabrycznie nie ma oleju w komorze pozytywnej (dual air) to jest jakiś sens zalewania go olejem? Będzie chodzić lepiej? Coś to da?
  13. Jaki smar byście polecili na dzień dzisiejszy dostępny bez łaski w Polsce? Jakaś tańsza alternatywa mnie interesuje, ale nie najgorszy.
  14. Ktoś mi podpowie ile powinienem wlać tego oleju do goleni w Rebie 29 RL Dual Air 2011r?
  15. Witam, jeśli mam Rebę RL 29" z 2011r. to będę potrzebował tych przedłużek żeby wsadzić głęboko klucze w celu odkręcenia dolnych lag (ten klucz rurkowy coś a'la jak do świec)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...