Skocz do zawartości

Przecietny

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    413
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kacper
  • Skąd
    Wielkopolska

Ostatnie wizyty

6 221 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Przecietny

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Bardzo popularny Rzadka
  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

128

Reputacja

  1. @peciodobrze, ze dopytalem, bo bym kupil i sie dziwil, ze znow nie dziala😄dzieki raz jeszcze wesolych wszystkim.
  2. @peciodzieki za dobre rady, na pewno się przydadzą, internet podpowiada mi ten produkt z linku nizej czy o to chodzi? https://wulcar.com.pl/pl/p/Klej-do-detek-TipTop-Cement-SVS-VULC-14ml-10g/6467
  3. Moje doświadczenie z detkami tpu ridenow to ok 500-600km. Mialem zamontowane wersję 28 cali waga ok 41 i 45 g do opon 45 mm. W pierwszej chwili wrażenia pozytywne zwłaszcza, że zszedłem z waga 350 gramów. Komfort wydawał się także nieco większy ale może tylko się wydawał. Do tej pory bez problemów z tylną, trzyma ciśnienie i służy dzielnie dalej ale przednia przebiła mi się po ok 200 km. Po pierwszym klejeniu łatka nie trzymała, po drugim powoli ale także przepuszczala jakby klej nie był wystarczająco mocny, później spróbowałem użyć klasycznego kleju do detek butylowych i szybko okazało się, że to nie działa😂😅. Kolejna latka do wyrzucenia, po kolejnych próbach zużytych 8 latkach, ostatecznie poszło to na dobę w imadło i wygląda na to, że trzyma ale póki co boję się założyć😅. Na pewno to nastąpi ale na jakiejś krótszej trasie. Nie wiem czy to felerne łatki czy pechowa dętka do tego nie miałem wcześniej doświadczenia z klejeniem, nigdy tego nie robiłem więc może jestem w tym noga😅. Na swoją obronę mogę powiedzieć, że jak skleiłem butylową też pierwszy raz to działała i z powodzeniem pokonała nieco ponad 100 km na różnorodnym terenie.
  4. @Eathanto już chyba zależy od jeźca, ja np chętnie wracam do starych 26 cro-mo z lat 90 czy też do starszego xc z lat ok 2008-2010 by później znów jeździć na dość nowoczenym xc z 2021. Mieszam w to jeszcze gravela i tak na zmianę😆. Marzą mi się jeszcze szosy stara i nowa ale to jeszcze nie sprecyzowana przyszłość.
  5. To muszę potwierdzić. Pod koniec sierpnia kupiłem nowy rower. W trzy miesiące zrobiłem drugie tyle kilometrów, co przed kupnem w osiem A po czasie wraca chęć by wsiąść na stary, bądź inny, bo ten nowy sie nudzi i nie wywołuje już efektu wow, by znów wrócić "do nowego" lub kolejnego i poczuć to samo w ten sposób można jeździć zawsze😆 zatem cały czas obowiązuje zasada,że optymalna ilość rowerów to N+1😆
  6. Nie wiem czy zrobi różnicę ale to na pewno fajny rower, jeśli są fundusze i chęć zakupu to kupować, sprawdzić jak to jest i cieszyć się jazdą, w koncu robisz to dla siebie z sobie znanych powodów jeśli ma Ci to pomóc i dać spokój ducha to jak wyżej. Pozdro i życzę aby te problemy minęły🙂
  7. @kaido2 no i o coś takiego mi chodziło, dzięki👍
  8. @kaido2 dzięki za wyjaśnienie, sam zaczynam się rozglądać za kołami szosowo, gravelowymi ale takimi w których mozna wymienić endcapy na qr. Wiem,że piasty DT na to pozwalają a wiesz może co z Novatecami też można? W tym przypadku nie zalezy mi bardzo na wadze (ale takie do dwóch kg byłyby mile widziane)a właśnie wytrzymałosci, mają być do 3 ram dwie na sztywne osie a jedna pod qr. Jest coś co masz sprawdzone i mógłbyś podpowiedzieć?
  9. Dlaczego tak sądzisz? będą za słabe? A moznaby te koła założyć do gavela? Widziałem,że Ty w terenie jeździsz na rowerze szosowym i zapewne masz koła szosowe zatem wnioskuję,że są wystarczająco trwałe?
  10. Widzę,że różnych rzeczy się używa. Ja stosuje ołówek stolarski😆 Ale to urzadzenia wyglada na bardzo dobre.
  11. @Stujumperswietne masz te rowerki z super wagą, zazdraszczam😆
  12. @szszto widocznie mam wiecej szczęscia te które wstawiłem stronę wcześniej mam z 3 albo 4 lata i rys nie ma.
  13. @nossyto nie kolega bardziej znajomy, serio oni tak jak kolarze patrzą na wagę felg, też się zdziwiłem. a czy cene mi podał prawdziwą to nie wiem, nie interesuje się mocno motoryzacją. Ja mu nie wpsółczuje, jak się słucha nie siebie a innych to jego problem. Sam mam taki rower 26 cali jak to piszesz na dopchanym sprzęcie i wiem,że jest mało warty na rynku ale dla mnie to nic nie zmienia i tak go nie sprzedam, nie mam zwyczaju swoich rowerów sprzedawać, raczej zbierać kolejne😆 A jezdzić czasem na nim też lubie.
  14. To nie kwestia tego kto i czy ma racje, to po prostu moja opinia. Jednak prawdziwa. Czy nie jest tak,że zawsze da się dopłacić i kupić cos jeszcze lepszego? Jest. Nie twierdzę,że ma się kupować złom tylko,że ma się kupować przyzwoity sprzet z określonymi przez siebie standardami i załozeniami co do w sumie wszystkiego😆. Owszem mozna i jak komuś zależy czy tam ma fanaberie kupić coś grubo ponad potrzeby. I @koro mogłby nawet... nie wiem... Domane czy Propela w karbonie za 20000-30000zł kupić i mimo,że to wysoka półka, pełen karbon elektronika to zawsze jeszcze mozna sporo dołozyć. O to mi chodzi. ale że ja? czegoś nie wychwyciłem?
  15. masz racje ale to dotyczy kogoś kto się zna i wie czego chce. Np jeździsz na szosie uzywasz 105 i pasuje, zmieniasz rower i możesz kupić tiagre, bądź ultegre. Wiesz jak działa 105 i zastanawiasz się czy tiagra by nie wystarczyła zatem kupujesz. Po czasie i kilku km okazuje się,ze jesteś niezadowolony i bylo trzeba brać ultegre. Masz do czego porównać, wiesz czego chciałeś ale zaryzykowałeś i nie przypasowało, zaoszczedziłeś 800 zł i teraz możesz pluć sobie w brodę😆 Jednak jakbyś nie jeździł wcześniej wcale albo jeździł na 25 letnim złomie to i sora by Ci się podobała. Ten autor tematu coś już tam wie i chce coś lepszego niż ma, ale wielu innych nie wie. Podobne te rowery do siebie wizualnie, ten sam napęd ten sam materiał tylko firma inna. Jeśli nie zależy na tarczach to brałbym nówkę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...