Skocz do zawartości

Przecietny

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    472
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kacper
  • Skąd
    Wielkopolska

Ostatnie wizyty

6 269 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Przecietny

Pro

Pro (9/13)

  • Bardzo popularny Rzadka
  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

139

Reputacja

  1. @KrissDeValnorTe podane rowery kategoryzujesz jako wygodne? Ten cube to jeszcze ale ten radon? Myslałem,że o coś innego chodziło autorowi.
  2. Może niepopularna opinia ale skoro w ogóle się nie znasz na rowerach, prawie w ogóle nie jeździsz to każdy nowy spełni Twoje wymagania pominąłbym te poniżej 1000 zł. Przykłady różne: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-lapierre-edge-3-9-pd23711/ https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-gasgas-tr2-street-pd42447/ https://www.centrumrowerowe.pl/rower-trekkingowy-kross-trans-1-0-pd27813/?v_Id=246630 https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-oxfeld-xc-6-pd41672/ https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-kross-hexagon-3-0-29-pd42088/ https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-lapierre-edge-2-7-rst-pd42212/ https://www.centrumrowerowe.pl/rower-crossowy-superior-rx-510-pd36145/ https://www.centrumrowerowe.pl/rower-crossowy-oxfeld-cr-4-pd41636/ Wybierasz taki który Ci się podoba a jedynie co Ci możemy pomóc to napisać który ma lepszy osprzęt.
  3. @Mihau_Nie wiem czemu ale rozbawiłeś mnie swoim wpisem od rana, dzięki 😅
  4. Zigfir - 1516 km (mtb, szosa + trenażer) michalr75 - 652 km (MTB, miejski stary MTB z lat 90-tych) dfq - 554 km (MTB, trenażer) Przeciętny -480 km (mtb, grv) smw44199 - 426 km (cross) Lextalionis - 323 km (gravel) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 231 km revolta -216 km ( MTB gravel ) Sansei6 - 204 km (MTB) Jacekddd - 202 km (velomobil - rower poziomy) NeefMe - 183 (MTB) Pecio - 182 km (gravel) JWO - 170 km (MTB) TheJW - 170 km (MTB, dojazdowy ) spidelli - 80 km (48 gravel, 32 MTB), 50 km trenażer (nie liczę do dystansu) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  5. Całego rynku na pamięć nie znam ale karbony dziś produkowane są raczej pod wyścig więc geometria nie będzie wygodnicka. Te wygodniejsze rowery są na aluminiowych ramach. Zawsze mozesz kupić taki i wymienić wszystko co potrzebujesz, budzet na to pozwoli. Ty byś chciał karbon więc ten Procaliber plus odważenie jeśli waga Ci przeszkadza skoro bierzesz go pod uwagę.
  6. W tych RideNow-ach to normalne,że szybko tracą ciśnienie przy zmianie temperatury otoczenia? Jechałem w okolicach 2-3 stopnie, rower włozyłem do miejsca gdzie temperatura w okolicy 5, spada wolno ale spada. Druga sytuacja jazda w okolicach 2-3 stopnie z rowerem wszedłem do pomieszczenia gdzie jest 25 stopni i w 15 min powietrza brak.
  7. @Eathandzięki nie wiedziałem,że sam dynks jest osobno do kupienia.
  8. To masz bardziej praktyczny ten przyrząd, mój tego nie ma i będe musiał coś wymyślić.
  9. Ty chcesz do tego roweru opony gravelowe czy opony do mtb? Moim zdaniem dziwne zestawienie wybrałeś te gravelowe sprawdzą się na szybkich drogach na pewno, bo mam gorsze i się sprawdzają ale będzie mniej komfortowo bo balon mały. Bardziej odczujesz to z tyłu, bo z rzodu i tak masz amortyzator. W terenie nawet troche cięższym nie będą ani szczegółnie przyczepe(zwłaszcza o tej porze roku) ani komfortowe. Do tego jak zdarzy się "trudniejszy" bądź piaszczysty las to może i trzba będzie prowadzić. Oczywiście nie wiem jak z Twoją techniką i może się myle. Te RK też nie są super przyczepne ale mają większy balon dadzą więcej komfortu i jednak pojadą łatwiej w w/w okolicznosciach. Tu jednak wyraźne klocki są na oponie. Do tego miej świadomość,że oba te modele nie są szczególnie odporne na zuzycie, chociaż jak chcesz robić do 3000 km rocznie to powinny wystarczyć jeśli to nie będzie tylko asfalt. To ile szybsze będą terra speedy nie podejmę się oceny, bo ich nie miałem.
  10. Z takich szybszych opon z własnego doświaczenia to właśnie race king, cross king też złe nie są, potem Specialized fast track, Schwalbe smart sam. Co do mojej opinii najlepsze z nich jeśli chodzi o szybkość to race king zwijana, mieszanka miękka ale i drutówka tragiczna nie jest. Używam do dziś w rowerze 26 na którym wybieram się w dłuższe sakwingi lub w 29 baikepackingii i powiem,że całkiem nieżle się na tym śmiga a są to drutówki, bo te zwijane już dokończyły zywota. Na codzień mam przód x-king(poprzednik cross kinga) i tył race king. Sprawdza się to po górkach i lasach w tzw trudniejszym terenie ale z zastrzeżeniem,że przewspaniałej przyczepności spodziewać się nie można. Na dłużej trasie zestaw ten nieco bardziej" hamuje" niż 2x race king ale tu także tragedii nie ma. Szerokości 2,0 i 2,2 w race king, x-king 2,4
  11. Wczoraj jechałem miałem przód: 2,3 tył 2,4 dość szybko się jechało, póki nie zdechłem😅ale 3,0 to chyba nie dla mnie. na szczęście to już za mną, no może poza klamkomanetkami w których do idealnie równego ustawienia jednej i drugiej(co do milimetra)nie jestem w stanie dojść, nie mam na to patentu. Jednak pozycja jest dobra i bezbolesna. Racja ale w moim przypadku nie ma na co. Jak wcześniej kolega pisał komfortu nie dojdzie a bieżnik może być. Kuszą te terra speedy ale muszę przemyśleć temat.
  12. Widziałem tego Redshift, nawet chyba XLC ma coś na wzór. Chciałem jednak zostać przy sztywniaku z nadziejami na wygodniejsze opony. Skoro takich nadziei nie ma to trudno, nic nie zrobię i muszę jeździć tak dalej. Dzięki za rady.
  13. Już jest dużo lepiej trochę się człowiek przyzwyczaił ale po pierwszej setce było ciężko ręce zdrętwiałe, plecy obolałe,4 litery też😆 teraz już żadnych bólów nie odczuwam ale jak wjadę w dziury, nierówne nawierzchnie czy bardzo kiepski asfalt to po prostu mocno trzęsie, i coraz bardziej zwalniam. Później na równiejszym wszystko wraca do normy. Nie wiem czy duże prawie nigdy nie wyjeżdżam na mniej niż 50 a raz w tygodniu więcej niż 100, jutro np 135 zaplanowane mam. W nowym roku na razie nie jeździłem bardzo często ale to się zaraz zmieni dlatego kombinuje. p.s śmieszna cenzura nie wiedziałem,że jakaś jest d..a to nic nie wyszło 🤣🤣
  14. Tylko właśnie chciałbym zostać przy max 45mm, zeby nie robić z tego mtb, inaczej włożyłbym race kinga 2.0. Jednak w 60% wykorzystuje je na asfalcie. Już kiedyś pisałem ale szkoda,że conti nie poszło drogą schwalbe i nie ma race kingów 45mm tak jak w przypadku smart samów. Myślałem,że te terra traile to będzie właśnie taki odpowiednik ale moze za duzo oczekuje. Jeśli zdecydowałbym się na coś z lepszej mieszanki czy na jakieś lepsze opony z tych o których piszecie w temacie z przedziału 40-44mm to mogę liczyć na większy komfort?
  15. Dzięki za odzew. Otóż ciśnienie między 1,8-2,3. Póki co te 2,3 to najwyższe jakie stosowałem i raczej dalej nie zamierzam iść.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...