Skocz do zawartości

bombarda

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Gdynia

Ostatnie wizyty

470 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika bombarda

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

7

Reputacja

  1. W lasach TPK wciąż lodowo, za to plaża zmrożona i można jechać.. https://goo.gl/photos/N5PDJW94mLrFxSMbA
  2. Aj, widzisz... na podglądzie mi się wyświetliło.. Fakt, prywatnej korespondencji nie powinno wyświetlać.. Za to temat przeróbek napędu - zwiększanie ilości zębów pojawia się w innych tematach na forum. Zainteresowani mogą też napisać do Spascmar 'a z pytaniami o jego przeróbki.
  3. Powitał, ja też dorzucę swoje 3 grosze.. Napędy 1x przygotowano z myślą o XC gdzie jednak jeździsz cały czas góra-dół. Odcinki płaskiego praktycznie nie występują. Brak przedniej przerzutki jest w tym przypadku wygodniejszy bo masz cyngle tylko przy jednej ręce. W codziennym użytkowaniu 2x10 jest lepszą propozycją, zwłaszcza gdy pokonujesz dłuższe, płaskie odcinki. A jeżeli uważasz, że przełożenie 39-11 (B8 2016) jest za słabe to wymieniasz tylko zębatki przedniej korby (mniejszą zębatkę również, bo wózek może nie obsłużyć tak zbyt dużej rozpiętości - musisz sprawdzić dokładnie jkaki zakres obsługuje X5). Sprawdź sobie wątek https://www.forumrowerowe.org/index.php?app=members&module=messaging&section=view&do=showConversation&topicID=288268&st=0#msg606276 Kolega Spascmar (wpis z 10 sierpnia) ciekawie opisuje swoje modyfikacje do B7 2016. Mam nadzieję, że pomogłem w wyborze. Pozdrower! Jeszcze jedno - terminy dostawy roweru. W 2016 byłem zdecydowany na B7 już w lutym i musiałem czekać do ostatniej dekady marca aby dostawca (z Przasnysza) miał dostępność do tego modelu. Rower przyszedł 6 kwietnia, ok 10 dni po złożeniu zamówienia.
  4. To jeszcze mostek odwrócić do siodełka i wszystko będzie jak trza!
  5. Dziś rano jadąc do pracy lasem wybiło mnie na koleinie pozostawionej przez kombajn leśny. Dzięki refleksowi nie wylądowałem na drzewie ale awaryjne wyczepienie z spd było i otarłem się pomidorami o ramę. W tym momencie byłem szczęśliwy że wybrałem mniejszy rozmiar (a co za tym idzie większą zwrotność i kontrolę nad wielką kiszką). Pomimo obaw, które miałem przed zakupem cieszę się ze przy podobnych gabarytach jak P2W (184/84) wybrałem jednak rozmiar M. Chcę za to podziękować forumowiczom
  6. Co do rozmiaru to l-ka za duza dla Ciebie kolego. Natomiat ad powyższej wypowiedzi dodam, że ja u siebie po 900km musze już odpowietrzyć hamulec tylni, mimo ze hamuje glownie przednim. Odnosze ogólne wrazenie, że napęd jest o wiele bardziej czuły na brud i uszkodzenia mechaniczne niż poczciwe 3x7 altus w moim starym 26'
  7. Kopernik z uznaniem o B7 http://www.forumrowerowe.org/uploads/garage_images/image_url-194299-1463387319.jpg
  8. Witam, oto Moccus, dzik prosto od Krossa. Model B7 w specyfikacji 2016
  9. Na bicykel sadám, chcem byť ako Sagan!

  10. Pozostaje nam poczekać na wyniki przymiarki hajjdiego
  11. Oczywiście ze ma inny rozmiar ramy. Ja sobie pospisywałem wymiary i na ich podstawie się przymierzałem. W sklepie nie mieli akurat wyższych modeli niż B4. Długością ramy, a zwłaszcza 'reach'em różnią się, ale długość rury podsiodłowej jest już mocno zbliżona.
  12. Zwracam uwagę że w B7 jest mostek 60mm
  13. Może hajjdi jeszcze urośnie.. Polecam jednak wybrać się do salonu gdzie mają Krossy i sobie przymierzyć, U mnie zadecydowała wysokość przekroku i fakt ze nie jeżdżę nim po bułki Dziś cyknie już 100km edit: ja mierzyłem się na B4
  14. Bierz M-kę. Ja mam dość wysoko wysunięte siodło, dodatkowo cofnąłem je o 1cm. Mostek (60mm) odwróciłem, bo firmowo był ustawiony ujemnie. Zawsze można założyć dłuższy aby było bardziej trekingowo, ale po co? To jest już rowerek od którego wymaga się aby na zawodach XC był konkurencyjny. Przy przymiarce do L-ki miałem wrażenie że siedzę w rowerze, a nie na rowerze. No i odległość ramy od cohones była "niezbyt komformowa w przypadku awaryjnej sytuacji". Prowadzi się świetnie, słucha kierowcy. Za to siodło twarde jak życie murzyna na plantacji bawełny Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...