Skocz do zawartości

seawolf688

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    220
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana seawolf688 w dniu 13 Maja 2018

Użytkownicy przyznają seawolf688 punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

3 733 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika seawolf688

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Bardzo popularny Rzadka

Ostatnio zdobyte

158

Reputacja

  1. Na centrum rowerowe nasz orbea alma h20 (w kolorze miętowym) za 3899 zł z darmową przesyłką. W orbea masz już wszystkie aktualne standardy jak taperowana główka, sztywne osie boost, koła tubeless ready a po zarejestrowaniu na ich stronie dożywotnia gwarancję na ramę - ten whistler nie ma tych cech. Wg mnie lepiej dołożyć do orbea.
  2. seawolf688

    [hamulce] sram level

    No to u mnie tak było i odpowietrzenie pomogło. Tylko polecam dużo cierpliwości i bez pośpiechu - u mnie bąbelki powietrza wychodziły i wychodziły... w większości się pozbyłem i różnica jest znaczna. Jeszcze trochę powinienem powalczyć ale już nie miałem już czasu niestety 😕
  3. seawolf688

    [hamulce] sram level

    A tył mniej więcej dociągasz klamkę do kierownicy tak jak przód? bo u mnie w level t fabrycznie miałem tak, że przód na maksa wciśnięty pozostawiał około 1,5 - 2 cm odległości pomiędzy klamką a kierownicą natomiast tył mogłem bez problemu wcisnąć tak, że klamka opierała się o kierownicę. W moim przypadku chodziło o odpowietrzenie tyłu i teraz jest praktycznie tak samo tył i przód (chociaż jeszcze powinienem trochę odpowietrzyć tył by było idealnie). Natomiast porównując level t z deore, które mam w drugim rowerze to mam wrażenie, że deore bardziej agresywnie i zdecydowanie łapią tarcze natomiast level t jest bardziej delikatny - przy czym levele i tak zablokują koło w każdych warunkach. Po prostu chyba taka ich charakterystyka.
  4. seawolf688

    [hamulce] sram level

    https://docs.sram.com/pl-PL/publications/2Ytcvt5o3cIrCxyHM0Ggah/UM - DOT Fluid MTB Disc Brake Hose Shortening and Bleed Manual?models=db-lvl-t-a1#hash*tem=procedura-odpowietrzania-bez-bleeding-edge tu masz oficjalną procedurę odpowietrzania bez bleeding edge.
  5. Ja kiedyś bawiłem się w rotowanie, 3 łańcuchy co ileśtam setek. Napęd średnio wytrzymywał 2 sezony - u mnie to około 10.000 km. Jeżdżę cały rok, w zimę w syfie i błocie pośniegowym też. Jak pojawiły się kolejne rowery (mój drugi, żony, syna), które muszę też ogarniać to mi się odechciało w to bawić i jeżdżę na jednym łańcuchu aż do zarżnięcia kasety i łańcucha. W efekcie napęd wytrzymuje mi 2 sezony. Żadnej różnicy nie odczuwam między rotacją i brakiem rotacji łańcuchami - ot co 2 sezony zmieniam napęd. W rowerze żony tak samo - obecnie ma nakręcone jakieś 5.600 km na tym samym napędzie i nie słychać i nie czuć niczego niepokojącego.
  6. przy ostrym enduro i dh pewnie czuć ale kolega ma rower XC i jeśli jeździ w okolicach skąd pochodzi (Ełk) to różnica będzie pomijalna.
  7. najlepiej 100 mm, na siłę ujdzie 120mm bo tylko lekko zmieni geometrię.
  8. Nowy Ruut wjechał https://portal.bikeworld.pl/artykul/testy_i_nowosci/nowosci_sprzetowe/19959/nowy_gravel_rondo_ruut_cf_generacji_2_wchodzi_na_rynek pierwsze skojarzenie to spec sirrus X 5.0/6.0 z barankiem 😛 https://www.specialized.com/pl/pl/sirrus-x-50/p/200214
  9. @tobo temat to "pierwszy full na sudety divide" i stąd to 400 km i 10 k przewyższenia. Dodatkowo z limitem 104 godzin na pokonanie tego.
  10. zmiana jest możliwa, nie powinno być problemu tylko korbę musisz brać "nie-boost"
  11. @zekker to faktycznie byłoby najłatwiej ale wydaje mi się po zdjęciu, że przewód wchodzi w widelec na górze i najpewniej wychodzi z widelca przy zacisku więc nie ma opcji i trzeba rozłączyć. Ja bym rozłączył przewód przy zacisku ale trzeba pamiętać o nowej oliwce i konieczności uzupełnienia płynu bo najpewniej trochę straci się przy tej operacji.
  12. Jak bez limitu i na sprężynie to Antidote Darkmatter https://antidotebikes.com/product/darkmatter/
  13. seawolf688

    [grip] wybór

    Miałem esi chunky przez dłuższy czas ale po jednym rajdzie na orientacje i rzucaniu roweru w krzaki się posypały. Teraz mam ergon gxr team i bardziej mi pasują - znacznie bezpośredniejsze czucie kierownicy, twardziej ale w komfortowy sposób.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...