Skocz do zawartości

lewocz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 859
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Ładne
  • Skąd
    Błażkowa

Ostatnie wizyty

2 918 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika lewocz

Mentor

Mentor (11/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

364

Reputacja

  1. Mnie się udało. Wprawdzie kupowane w Polsce ale to pewno to samo.
  2. Rama wygląda na typową...co w niej takiego szczególnego, że nie może przyjąć bagażnika? Masz otwory montażowe? Jeśli nie to - góra obejma sztyca z możliwością przykręcenia bagażnika - doł adapter Tubues
  3. A dlaczego akurat Ninja? Ninja to patent stosowany w suportach wciskanych pressfit polegający na tym, że obie miską są ze sobą skręcone. Kolega podał link do zwykłego suportu BSA ( być może właściwy) który stosuje się w mufach z gwintem i misą są wkręcane w mufę, a nie ze sobą. Coś tam słyszałem że faktycznie korby FSA mają jakiś rozjazd w średnicy ośki i gość z tokena preparuje suporty z innymi łożyskami pod FSA właśnie. Musisz znać parametry ramy i korby.
  4. Nerka jak nerka ale ten evoc pod siodełko to śmieć.
  5. Takiego paścia nawet za darmo bym nie chciał
  6. Co Wy macie z tymi wentylami Już kilka razy pompowałem plastikowe i nie wiem gdzie tkwi problem. Normalnie się pompuje.
  7. Coś musi być nie tak bo haki są z aluminium i ich zadaniem jest pękać w pewnych warunkach. Skoro się gną to jakaś siła musie na nie działać i skupił bym się na tym żeby to zdiagnozować. Bo może kolejnym razem stanie się tak, że pęknie rama, a nie hak tak jak to powinno być.
  8. No ale tytan jest miękki. Przynajmniej te co miałem przez ostatnie kilkanaście lat. Pochodzenie przeróżne, tanie, drogie ..kilka skracałem i super twarde to nie jest. Do stali to w ogóle nie ma porównania. Może ciut twardszy niż aluminium.
  9. Nie bardzo rozumiem. Ostrzegasz ludzi, że kawałek plastiku za 4 zł spełnia swoją funkcję ale nie nadaje się do niczego więcej
  10. Ja wożę tylko w zimie. Jak ciepło to mogę sobie machać do woli. Ale jak mokro i zimno to mam już przećwiczone. Szybka akcja z wyciągnięciem starej dętki, przejazd paluchami po wew. częsci opony czy nie ma jakiegoś dziadostwa, nowa dętka, sruuuu dwutlenkiem i wypad co ciepłego domku
  11. To nie takie proste bo co innego mróz, co innego deszcz. Możesz mieć super ciepłe rękawiczki, które przemokną w deszczu i wówczas niewielki z nich pożytek. Ja w ostatnich latach stosuję wodoszczelne DexShelle do jazdy w wilgotnych warunkach bo dają ochronę przed deszczem i wiatrem. Ale nie są zbyt ciepłe więc gdy pogoda stabilna ale zimno czyli tak do + stopni i nie zapowiada się na długą jazdę w mokrych warunkach to wolę jakieś zwykłe np Chiba chociaż trochę ocieplone. Na mrozy można szukać coś w stylu Chiba Alaska. Można też rozważyć mufki rowerowe. Widziałem takie GIYO.
  12. Wygląda jak gdyby jedno ogniwo łańcucha się zbuntowało. Spinka czy pin? Sprawdź podejrzane ogniwko czy chodzi płynnie i luźno. Jeśli nie spróbuj je rozruszać, daj kropelkę olejku, poruszaj na boki. Miałem to samo i pomogło.
  13. Powinno pasować. Upewnij się jeszcze czy średnica mufy to 41mm. To najczęściej spotykany standard ale dla pewności lepiej sprawdzić. Te suporty z linku wszystkie sa w tym samym standardzie. Różnice tkwią w detalach, skręcane aluminiowe, skęcane aluminiowe z łożyskami ceramcznymi, skręcane plastikowe, zwykłe pressfity, C3 to jest dla mocno zużytych muf. No i zestawy.
  14. Skoro FSA jest pod oś 19 mm to jak chcesz tam wcisnąć 24mm?
  15. Przeciez PROX to największy syf jaki istnieje. Kosztuje tyle co kupa i warty jest też tyle co kupa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...