Skocz do zawartości

lewocz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 852
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Ładne
  • Skąd
    Błażkowa

Ostatnie wizyty

2 609 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika lewocz

Mentor

Mentor (11/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

364

Reputacja

  1. No ale tytan jest miękki. Przynajmniej te co miałem przez ostatnie kilkanaście lat. Pochodzenie przeróżne, tanie, drogie ..kilka skracałem i super twarde to nie jest. Do stali to w ogóle nie ma porównania. Może ciut twardszy niż aluminium.
  2. Nie bardzo rozumiem. Ostrzegasz ludzi, że kawałek plastiku za 4 zł spełnia swoją funkcję ale nie nadaje się do niczego więcej
  3. Ja wożę tylko w zimie. Jak ciepło to mogę sobie machać do woli. Ale jak mokro i zimno to mam już przećwiczone. Szybka akcja z wyciągnięciem starej dętki, przejazd paluchami po wew. częsci opony czy nie ma jakiegoś dziadostwa, nowa dętka, sruuuu dwutlenkiem i wypad co ciepłego domku
  4. To nie takie proste bo co innego mróz, co innego deszcz. Możesz mieć super ciepłe rękawiczki, które przemokną w deszczu i wówczas niewielki z nich pożytek. Ja w ostatnich latach stosuję wodoszczelne DexShelle do jazdy w wilgotnych warunkach bo dają ochronę przed deszczem i wiatrem. Ale nie są zbyt ciepłe więc gdy pogoda stabilna ale zimno czyli tak do + stopni i nie zapowiada się na długą jazdę w mokrych warunkach to wolę jakieś zwykłe np Chiba chociaż trochę ocieplone. Na mrozy można szukać coś w stylu Chiba Alaska. Można też rozważyć mufki rowerowe. Widziałem takie GIYO.
  5. Wygląda jak gdyby jedno ogniwo łańcucha się zbuntowało. Spinka czy pin? Sprawdź podejrzane ogniwko czy chodzi płynnie i luźno. Jeśli nie spróbuj je rozruszać, daj kropelkę olejku, poruszaj na boki. Miałem to samo i pomogło.
  6. Powinno pasować. Upewnij się jeszcze czy średnica mufy to 41mm. To najczęściej spotykany standard ale dla pewności lepiej sprawdzić. Te suporty z linku wszystkie sa w tym samym standardzie. Różnice tkwią w detalach, skręcane aluminiowe, skęcane aluminiowe z łożyskami ceramcznymi, skręcane plastikowe, zwykłe pressfity, C3 to jest dla mocno zużytych muf. No i zestawy.
  7. Skoro FSA jest pod oś 19 mm to jak chcesz tam wcisnąć 24mm?
  8. Przeciez PROX to największy syf jaki istnieje. Kosztuje tyle co kupa i warty jest też tyle co kupa
  9. No ale ten specyfik jest specyficzny bo to granulki, które należy rozpuścić w gorącej wodzie i kąpiel w tym sprawić naszemu łańcuszkowi. Czyli jest trochę paprania..tylko czy to nie mrzonka?
  10. Korzysta ktoś z tego? Bo obawiam się, że jego "cudowne właściciwości" wynikają ze specyfiki używania rowerów. Takie specyfiki często kupując esteci, którzy bardzo dbają o rowery i taki wosk pozwala im to robić jeszcze lepiej. Kwestia jak to będzie się zachowywać gdy w styczniu zrobię trasę po szutrówkach o mokrym asfalcie, a po powrocie nie będzie czasu na skakanie koło roweru.
  11. Tych z linka nie znam ale używałem Gacirona kilka lat i byłem zadowolony. W zeszłym tygodniu kupiłem nowy model KIWI 1200 i wczoraj założyłem na rower jak wracałem z roboty. Daje solidnie i fajnie widać jak działa odcięcie. Niby chińczyk ale to chyba eksportowa marka bo dopracowana w szczegółach...no i taka ..nie za tania. Mam jeszcze jakiegoś FENIXA w rowerze ale nie pamiętam co to model. Za to sama lampka też bardzo w porządku. Tyle, że jak zerknąłem po cenach to jeszcze droższy niż GACIRON Drogie ale z drugiej strony jak rok temu robiłem porządki w piwnicy to wywaliłem w kosz chyba ze 4 jakieś lampki co to kupiłem przez ostatnie kilkanaście lat. Jedna zesputa, druga coś nie łączyła chyba i zacinała się. Kolejna chyba nie spełniała zadania bo świeciła takim niebieskim światłem co to oczy bolą. Kolejna to już nawet nie wiem. Poszły w kosz...a Gaciron i Fenix służą dzielnie kilka lat.
  12. A co znaczy - CR rozkłada ręce? Przecież mają w ofercie.
  13. No to jasna sprawa. Lepiej tym czerwonym szlakiem. Też będzie prowadzenie ale łatwiej niż dymanie po telewizorach do góry. Poza tym jak to w górach
  14. Każdy ma swój sens. No ale trochę dziwnie to zaplanowane. Generalnie większość trasy do jazdy. Pchanie będzie na powrocie na Kudłacze tam gdzie czerwony szlak odbija na południe. Wytyczyłeś starą trasą, to jest kamienisty wąwóz, myślę, że obecnie nie do podjechania nawet dla silnych osób. Poza tym reszta do jazdy. Trochę mało km jak dla mnie ale to każdy ma swoje wymagania. Ja bym jednak zaczął z Myślenic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...