Skocz do zawartości

lewocz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 867
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Ładne
  • Skąd
    Błażkowa

Ostatnie wizyty

2 986 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika lewocz

Mentor

Mentor (11/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

367

Reputacja

  1. A co rozumiesz w znaczeniu Vat UE ? Jeśli transakcja unijna czyli z Twojej strony "wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów" to jeśli masz nip unijny i jesteś aktywny w VIES to teoretycznie nie powinno być problemu. Jedynie co to fakt, że sklep działa raczej w stylu B2C i musiał byś załatwić z kimś tam żeby to zrobił j,w.
  2. Jeśli masz spinkę sprawdź czy tam nie ma problemu. Niektóre spinki niby działają ale dopiero mocny "impuls" rozciągający sprawia, że wskakują na swoje miejsce i działają prawidłowo. Użyj " trzeciej ręki" ogniwa na spince powinny się obracać bez nawet minimalnych oporów.
  3. Ciekawy jestem jak teraz jest z jakością materiału. Jakieś 10 lat wstecz miałem kilka ciuchów od chińczyków i byłem niezadowolony. Materiał taki jakiś dziwny był..bardzo szorstki i klejący. Nawet świeżo wyprany niezbyt miły w dotyku, a po kilku godzinach jazdy wręcz nieprzyjemny. Wolałem Endurę czy chociażby Rogelli. Może coś zmienili ale niechęć została, tym bardziej, że te chińskie koszulki już nie są jakoś specjalnie tanie.
  4. Gdyby był producentem markowych i cieszących się wzięciem kasków ...zalecał by zmieniać je co roku
  5. O przepraszam...jest szereg podsiodłówek sprawdzających się w MTB. Osobiście używam lub używałem kilka. Ortlieb Saddle Micro i Mini Geosmina Seat Mini Wspomniany wyżej westbiking Natomiast faktem jest, że żadna z nich nie ma zamka bo zamykanie jest rolowane, Kiedyś jeszcze testowałem Topeak Burito..czy jakoś tak ale jakoś mnie nie przekonała
  6. Oddam używaną torbą na kierownicę. Używana wiele lat, dosyć zniszczona ale wciąż może pełnić swoją funkcję Wysyłka paczkomatem 15 zł.
  7. Ja tam nie wiem, ale 99% moich klientów otrzymuje towar na drugi dzień po zamówieniu. Telefonów też całkiem sporo i to wszystko wydaje mi się właśnie normalne. No ale przyznaję, że cenowo do xtremesa to nie podskoczę Tak swoją drogą to z tymi telefonami to różne historie się trafiają. Jakiś czas temu rozmawiałem chyba ze 20 minut z Panem w kwestii dopasowania suportu do jego pojazdu i doszliśmy do jakiegoś tam wniosku. No ale wieczorem jeszcze sobie usiadłem i przejrzałem specyfikacje i wyszło mi, że jednak trzeba inny model niż uzgodniliśmy. No ale było już późno, nie dzwoniłem, następnego dnia zapomniałem. No a za 3 dni Pan do mnie dzwoni z pretensjami, że suport nie pasuje. No cóż...mogłem jedynie przeprosić. Przyznaję, że trochę głupio mi się zrobiło...no ale gdyby zakup był u mnie to pierwsze co bym zrobił to wysyłka właściwego. Inna sprawa, że pewnie gdyby kupił następnego to bym sczaił sprawę i wysłał prawidłowy model, A w zeszłym tygodniu dostałem w wiadomości na allegro oficjalne zgłoszenie reklamacji na suport Tokena z prośbą o przysłanie kuriera po odbiór sprzętu. Po 15 miesiącach zaczął słabo się kręcić. Na szczęście w archiwum były stare wiadomości ..sporo ich było. Typowe tak jak między klientem szukającym wiedzy, a sprzedawcą, który jest w stanie coś doradzić. Kilkanaście pytań i odpowiedzi na przestrzeni 3-4 godzin. Wątek się urwał, zakupu brak. Teraz info i reklamacja. Tak więc z tymi relacjami klient-sklep różnie bywa. Natomiast jako sprzedawca nadal uważam, że telefony od klientów należy odbierać, a zamówienia powinny dochodzić w większości przypadków na następny dzień, ewentualnie kolejny jeśli złożono je popołudniu.
  8. No ale to chyba normalne jest..czy może powinno być.
  9. Sprawdzałeś autentyczność na stronie KMC. Na opakowaniu powinien być kod QR do weryfikacji. Nie na wszystkich ale na aurorze chyba jest. Jakość opakowania może wskazywać na podróbkę. KMC słynie z z dobrej jakości grafiki na pudełkach. Warto też sprawdzić boki łańcucha i spinki. Tam powinny być wyraźnie wygrawerowane symbole modelu. Model AURORA 12 speed kosztuje sporo ponad 150 zł NETTO w hurcie u sprawdzonych dystrybutorów....no to za 65 zł.....no sam wiesz...
  10. Mnie się udało. Wprawdzie kupowane w Polsce ale to pewno to samo.
  11. Rama wygląda na typową...co w niej takiego szczególnego, że nie może przyjąć bagażnika? Masz otwory montażowe? Jeśli nie to - góra obejma sztyca z możliwością przykręcenia bagażnika - doł adapter Tubues
  12. A dlaczego akurat Ninja? Ninja to patent stosowany w suportach wciskanych pressfit polegający na tym, że obie miską są ze sobą skręcone. Kolega podał link do zwykłego suportu BSA ( być może właściwy) który stosuje się w mufach z gwintem i misą są wkręcane w mufę, a nie ze sobą. Coś tam słyszałem że faktycznie korby FSA mają jakiś rozjazd w średnicy ośki i gość z tokena preparuje suporty z innymi łożyskami pod FSA właśnie. Musisz znać parametry ramy i korby.
  13. Nerka jak nerka ale ten evoc pod siodełko to śmieć.
  14. Takiego paścia nawet za darmo bym nie chciał
  15. Co Wy macie z tymi wentylami Już kilka razy pompowałem plastikowe i nie wiem gdzie tkwi problem. Normalnie się pompuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...