Skocz do zawartości

yapa

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Jacek
  • Skąd
    Zielona Góra

Osiągnięcia użytkownika yapa

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Atizylak wiem czytałem i oglądałem ale u mnie tylko podczas jazdy i jednak trochę mniejsze te trzaski.
  2. Czy Wasze GC AL 6.9 też trzeszczą ? Z przedniej części roweru ( główka ramy, amortyzator a może koło) na nierównościach słychać trzaski. Nie mam pojęcia skąd dokładnie to dochodzi i być może tylko wydaje mi się że to przód. Podjechałem do serwisu w swoim mieście i pracownik powiedział że miał juz dwa Canyony które trzeszczały i okazało się że trzeszczała rama na spawach. Dopiero odesłanie i wymiana ramy pomogła. No ale może u mnie to nie rama. Macie może pomysł co to może być? Nie za bardzo mi się chce odsyłać i wolałbym to załatwić na miejscu.
  3. Ja mam odpowiednio 180 i 86 rozmiar ramy M i wszycy stwiedzili że wyjątkowo krótka ta rama bo pozycję mam wyprostowaną niemal jak na rowerze miejskim . Agresywna to ona raczej nie jest.
  4. Tak. Trwało to trochę dłużej i za dużo by opowiadać bo pierwsze zamówienie na które czekałem zostało anulowane. Złożyłem kolejne własnie jakieś dwa tygodnie temu. Rower w moim rozmiarze tj. M był dotstępny i wtedy wszystko poszło już szybko i sprawnie. Nie wiem jak teraz ale mi się do nich dodzwonić nie udało nigdy a próbowalem kilkadziesiąt razy.
  5. Zamawiałem jakieś dwa tygodnie temu. Wtedy płaciłem tylko za karton 70 zł. No ale widać jakaś chwilowa akcja to byla.
  6. Ja pisałem do nich z prośbą o polski numer konta. Troche trwało zanim ten numer dostałem ale się udało. Trafiła mi się też darmowa wysyłka ale nie wiem jak jest teraz.
  7. Ok raz jeszcze wielkie dzieki Wszystkim za odpowiedź. Może przy nich zostanę. A Rzezniol Ciebie swoją drogą podziwiam za chęc sprawdzenia topografii Zielonej Gory , poczynienia takich obliczeń gdzie to ja mogę mieszkać, ile km mam do najbliższego lasu ( jakby najbliższy musiał być docelowym). Dość zabawne to było przyznam.
  8. Gorzej jeśli nie mieszkam w centrum lecz na obrzeżach i do miejsca gdzie sie u nas jeździ czyli tzw Wzgorza Piastowskie mam kilometrów więcej niż 10. No ale nie o licytowanie się na km tu chodzi. Dziwię się że tak ciężko zrozumieć potrzeby o jakich piszę. Wybierając się np w Bieszczady czy Alpy większość trasy robię po asfalcie ale kilka dni z wyjazdu to mocny teren dlatego szukam opony troche innej niż mi w zestawie dali i to wszystko. Co do złomka to złomka posiadam ale muszę się go pozbyć z racji braku miejsca w chacie na dwa rowery.
  9. Dzięki za odpowiedź. Co prawda nie do końca dobrze mnie zrozumiałeś bo nigdzie nie napisałem że oczekuję szybkości na asfalcie i że chcę z tego GC zrobić rower do jazdy po asfalcie zmieniając mu opony. Moim celem jest teren ale jak wspomniałem aby dojechać w teren sporo km muszę po asfalcie popedałować. Chodziło tylko o oponę bardziej odporną która na asfalcie się za szybko nie zetrze i będzie miala ciut mniejsze opory ale to już drugorzędna sprawa. W każdym bądź razie dziękuję, sprawdzę modele o których napisałeś i coś pewnie sobie wybiorę. Pozdrawiam
  10. Nie wiem dlaczego do przełaja chcecie mnie przekonać skoro mnie on wogóle nie interesuje a interesują mnie opony do 6.9 . To że jeżdże sporo po asfalcie wcale nie wynika z faktu że ten asfalt lubię lecz z tego że sporo muszę po nim przejechać by dojechać w teren. Być może za jakiś czas reaktuwuję się po latach w maratonach więc typ roweru nie podlega dyskusji. Chodziło mi tylko o opony bardziej wytrzymałe i takie które na asfalcie stworzą mniejsze opory i za szybko się nie zetrą. Chyba zamienie na te panaracery soar all condition 2.0 i to w wersji z drutami. Jeśli to zły pomysł to dajcie proszę znać.
  11. mismic ...zapytałem jednak tylko o opony i tylko o rade w tej materii prosze ;-) a jak już dajesz takie "pomocne inaczej" rady to mi powiedz jak na tej górskiej szosówce będę realizował inne cele czyli las i góry czasami. Pytałem tylko o opony
  12. Rzezniol ten argument o złym rowerze chyba od Ciebie juz slyszałem ale nie sposłuchałem jak widać i mam swoją argumentację ( trekiem po górach nie pojeżdże a tym po asfalcie i owszem, nie mam miejsca na dwa rowery) ale nie o to chodzi. Ok czyli mówisz by przy nich zostać? Myślałem by zmienić je na Panaracer Soar AII 2.0 bo wydają się bardziej uniwersalne i opinie ok ale mówisz że nie ma sensu?
  13. Jeśli ktoś znajdzie chwilkę to mam jeszcze jedno pytanie. Rower dotarł i generalnie jest fajny (z rozmiarem chyba trafiłem) ale zastanawiają mnie te opony Continental X-King RaceSport, 2,2 . Póki ich nie używałem myślę czy nie sprzedać i nie wymienić na coś innego. Czytam że są dośc delikatne i raczej na zawody a ja w zawodach póki co brać udziału nie zamierzam (no chyba że mi się odmieni) 2.2 to chyba do moich celów też trochę za dużo bo jakieś grube się wydaja. Bardziej zależałoby mi na uniwersalnych i wytrzymałych oponach. Troche lasu, sporo asfaltu, sporadycznie góry i jakiś dłuższy wyjazd co czas jakiś. Czy polecicie jakąś oponę o takich właściwościach czy lepiej zostac przy tej?
  14. Myślisz że gdybyś miał więcej o dwa cm i wzrostu i w przekroku rama dalej by była ok ? Pytam bo mam 180 i 86. Zamówiłem M ale według kalkulatora jestem na granicy i być może L będzie lepsza. Jak uważasz?
  15. Przymierzałem tego treka bo też o nim myślałem i jest ok ale ktoś chyba tutaj napisał że za dużo by w nim trzeba wymienić. Superfly nie ma już mocowania na bagażnik. W Canyonie w zasadzie wszystko mi się podoba po za firmą tzn tym jak w ostatnim czasie postępują z klientem i dlatego szukam alternatywy. Myślałem że nic podobnego w tej cenie się nie znajdzie a ten Kellys wydaje się bardzo podobny a jest nawet tańszy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...