Skocz do zawartości

eles

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    https://www.strava.com/athletes/16322570

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Skąd
    Dąbrowa Górnicza

Ostatnie wizyty

338 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika eles

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

10

Reputacja

  1. Rzućcie ślady gpx, grafikę z painta cokolwiek z zaznaczeniem tego co chcielibyście jechać.
  2. Jak jadę przez miasto sam to również nikt nigdy nie zwrócił mi uwagi - może dlatego, że poruszam się raczej szybko i jak mogę unikam chodników. Jak jadę z dziećmi to jednak poruszam się zdecydowanie wolniej i taki pieszy od momentu gdy rozpocznie się w jego glowie proces myślowy do czasu jego artykulacji ma zdecydowanie więcej czasu. I powinien taki ktoś pomyśleć, że nawet jeśli dziecko spowolniło/zablokowało/uniemożliwiło cokolowiek to jest to tylko dziecko - to taki test na uśmiech, kulturę osobistą i wyczucie. Wiedziałem, że mam takie prawo dlatego z niego korzystam. To, że nie powinienem jeździć po ścieżce rowerowej to dla mnie przyznam się nowość.
  3. Urlop wakacyjny spędzony niestety częściowo w mieście i podczas jazdy po chodnikach z synem 7 lat i córką 2 lata w foteliku rowerowym słyszałem niejednokrotnie, że moje miejsce nie jest na chodniku. Też chętnie pojeździłbym po ścieżkach rowerowych gdyby były ale jeśli nie ma to wybieram chwilowe podniesienia ciśnienia niż narażenie dzieci na jazdy wśród autobusów i samochodów na ulicy - proste.
  4. Bo w lesie jeszcze zima i dobry czas na ćwiczenie równowagi i awaryjnego wypinania
  5. eles

    [Amortyzator] problem z foxem 34

    https://www.pinkbike.com/photo/12069853/ Nie możesz przekręcić pokrętła na górze czy na dole amortyzatora ? Jeśli FIT4 to chyba dobry moment aby zrobić serwis amortyzatora po sezonie w jakimś dobrym serwisie jeśli nie robiłeś go ostatnio. Nie będę ukrywał, że polecam Gregorio jeśli sam tak jak ja nie jesteś w tym ekspertem i nie masz czasu ani ochoty nim zostać.
  6. Mam xtc advanced 2016 karbon - to moj drugi rower w dorosłym życiu więc nie mam może odpowiedniego punktu odniesienia bo poza kołami (w serii nie miałem karbonowych) nie widziałem i ciągle nie widzę w nim słabych punktów oraz dodatkowo podoba mi się wizualnie co również jest ważne. Jeździłem maratony ale po paru kontuzjach zacząłem jeździć ścieżki. To rower bardziej pod ściganie bo jest sztywny i pewny w prowadzeniu, pełna grupa xt i napęd 2x11 daje rade i w ściganiu i w górach. W górach brakuje trochę regulowanej sztycy. I w górach i w maratonach najbardziej brakowało i brakuje mi ciągle jednak umiejętności a wracając do roweru to xtc advanced nie są jakieś bardzo popularne i chyba są troche niedoceniane..
  7. Hej, i poradziłeś sobie z tym pokretlem regulacji fit4? Mam identyczny przypadek.
  8. eles

    [2017] Giant

    Mam zeszłoroczny model : https://www.giant-bicycles.com/pl/xtc-advanced-29er-1-2016 Nie jestem ekspertem tylko użytkownikiem - rower ma jeździć, marker ma strzelać itd - ma mnie nieograniczać i być w miarę możliwości niezawodny. Wcześniej jeździłem na Giant Roam za 2500zł. Pierwszy przejazd na XTC i bez spinki na każdym segmencie ulubionej trasy (raczej płaskiej) najlepsze czasy. Na górkach i pagórkach tylko lepiej. Osprzęt XT działa bez problemu w błocie, hamulce jeszcze lepiej. Porównując mój rower z twoim typem widzę kilka różnic: 1. wewnętrzne prowadzenie linek - dla mnie to raczej plus bo czasem mi to przeszkadza w moim 2. dwie sztywne osie - mój ma tylko z przodu jednak nie wiem jakie to ma praktyczne znaczenie 3. niby ten sam Fox 32 Performance ale u Ciebie jest blokada z kierownicy (dla mnie zbędna) i nie ma Fit4 - to wydaje mi się istotna różnica ale nie jestem pewien czy rzeczywiście. 4. chyba w nowym modelu lepsze piasty Tak czy inaczej rower jest fajny i teraz mogę pracować nad swoimi ograniczeniami.
  9. eles

    [2016] Sigma Sport

    Myślę podobnie wybaczcie jeśli to głupie pytanie ale czy ROX10 ma możliwość wczytania śladu trasy w jakimkolwiek formacie ? przejrzałem instrukcję i ich stronę i nie znalazłem o tym wzmianki. To dziwne bo taka możliwość powinna być oczywista i kwestią otwartą powinna być tylko sprawa formatu jaki obsługuje urządzenie.
  10. Miałem 591, zakupiłem dwa tygodnie temu 598. Zrobiłem z rowerami na dachu od tego czasu ok 2500km i to co mogę powiedzieć to 598 jest ewidentnie lepszy od 591. Rower jest o niebo stabilniejszy i nie ma możliwości aby się wysunął dzięki dłuższemu elementowi zaznaczonemu na czerwono. Wiadomo, że najlepszym wyjściem jest zakup bagażnika na hak ale jeśli ktoś zastanawia się który ProRide wybrać to wg mnie zdecydowanie 598.
  11. Też widziałem filmik promocyjny Thule ale wolałbym usłyszeć opinię kogoś kto miał zarówno 591 jak i 598 i widzi praktyczne różnice. Tak więc jeśli ktoś miał okazję korzystać z 598 a wcześniej z 591 to proszę o opinię. Sam posiadam 591 i szczerze mowiąc to co napisałeś w punkcie: 1. to nieprawda - montaż jest banalny w 591 i tak sam będzie w 598 chyba, że chodzi ci o montaż na dachu prawo /lewo. 2. to interesuje mnie najbardziej. Mam Gianta Roama i rama nie jest jakaś bardzo gruba a jednak mocowanie nie daje mi 100% zaufania, że rower nie spadnie - może dlatego, że raz przy bardzo ostrożnym przejeżdżaniu przez przejazd kolejowy rower mi spadł i mało brakowało wybił szybę. 3. to prawda ale mnie to akurat nie interesuje 4. z tego co widziałem na filmiku to mechanizm jest trochę inny niż w 591 ale rewolucja to to nie jest. Ja w dalszym ciągu nie wiem, czy gra jest warta świeczki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...