Skocz do zawartości

piter614

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    638
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana piter614 w dniu 9 Listopada 2017

Użytkownicy przyznają piter614 punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    Poland

Ostatnie wizyty

1 881 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika piter614

Pro

Pro (9/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

415

Reputacja

  1. Problem dotyczy przerzutki sram red axs , w aplikacji widać że bateria naładowana jest na 10% i przy próbie zmiany biegów przerzutka robi co chce -bateria była ładowana oraz zakładałem też nową -manetka ma baterie na 100% Czy można się w jakiś sposób dostać do silnika przerzutki ?
  2. Zwyczajnie wkręć śrubę na klej do gwintów i tyle , dokręć z odpowiednią siłą
  3. Pytanie brzmi czy rozbierałeś go całego wraz z komorą olejową ? Jeżeli tak to musiałeś pompować komorę ifp . Jeżeli natomiast nie rozbierałeś komory ifp i wyciągnąłeś pokrętło to ciśnienie które jest w ifp wypchnęło popychacz do góry i obecnie nie ma możliwości jego wciśnięcia . Jeżeli natomiast robiłeś pełen serwis włącznie z komorą olejową i ifp złożyłeś go w nie taki sposób jak trzeba , najpierw powinieneś złożyć pokrętło a następnie resztę
  4. Czemu nie ma sensu? Możesz to sprecyzować ? Jeździłem na dircie i ciągle łapałem kapcia po wlaniu mleka do dętek nie miałem już ani jednego kapcia. Dodam też że wiele osób którym naprawiam rowery wyprawowe mają mleko w dętkach i też nie mają problemu z kapciem
  5. Ale ten zestaw naprawczy do tego tłumika sprawdza się w 100% i blokada potem działa tak jak należy
  6. Wystarczy go rozebrać i wymienić uszczelnienia typu oring , trzeba do tego podejść spokojnie
  7. Jak blokady skoku nie masz to dałeś zbyt mała ilość oleju, i tłumik się nie blokuje
  8. Po tym co piszcie że oni oczy robią na serwis zerowy to jakiś śmiech i uciekaj od nich jak najdalej . Nowe amortyzatory czy to fox czy rockshox zwyczajnie nie ma minimalnej ilości oleju nawet zalecanej przez producenta
  9. Nagraj filmik i wrzuć
  10. No i sądzę że tutaj nic więcej nie trzeba dodawać odnośnie sprzętu 😁
  11. W takiej temperaturze raczej szanse marne by tłumik pracował poprawnie ,to raczej logiczne że olej zgęstnieje i słabo będzie lub praktycznie nie będzie się przelewał . Samochód który stoi na mrozie przy -20 też na początku jedzie jak by nie miał amortyzacji po chwili gdy olej poprzelewa się i zagrzeje to robi się taki jak trzeba ale to masa oraz budowa tego sprzętu . Tutaj szkoda sprzętu wszystko się szybciej zużyje . Moim zdaniem przy takiej temperaturze raczej nie ma co narzekać że słabo pracuje .
  12. Opcja odbierania roweru od klienta ciekawa sprawa , jedyny minus że gorzej jak nie masz czasu i goni cię czas. A tu trzeba pojechać po rower na drugi koniec miasta .Więc jest to opcja do przemyślenia . Mój znajomy w Kielcach otwiera taką opcję ,jestem ciekam jak będzie mu się ona sprawdzała
  13. No coś tu kogoś poniosło, gwiazdki gwiazdkami ale dwie godziny na rozebranie szosy do zera i złożenie gdzie przewody idą ramą poprzez kierownicę, mostek i środek ramy 🤔 Tak jak opisałeś no jestem amatorem serwisowym ale chciałbym to zobaczyć 😉
  14. No tutaj jak by były same regulacje to ok lub pierdoły ,ale jak byś miał w kolejce np z 10 enduro/10 full elektryk /kilka szos i xc Tutaj do zrobienia pełny serwis amortyzacji przód tył ,wymiana łożysk koła i zawias , w szosach przekładanie linek przez kierownice i mostki oraz ,wątpliwa sprawa czy byś tą ogarnął . No chyba że jestem w błędzie ,ale robię rowery hobbistycznie i wiem ile czasu trzeba poświęcić by np treka rail 9 zrobić na cacy z pełną wymiana uszczelnień ,łożysk , sztyca ,hamulce , koła wymiana łożysk ,pękniętych szprych i takie tam Ale generalnie tutaj temat nie o tym , jednak miałem rowery z okolicznych serwisów które było robione szybko jak się okazywało były tylko umyte i tyle , po rozebraniu amortyzatora olej czarny ,gąbki czarne komora powietrza nie ruszona
  15. Słabo to wygląda powinni cię informować o tym że cena będzie większa Odnośnie serwisu jak masz na serwisie 30 rowerów i czas oczekiwania dwa tygodnie ,ciężko jest robić naprawy między czasie po 15-25 minut bo wtedy z dwóch tygodni zrobi się trzy . Jedynie co jest najgorsze to paragon z napisem usługa serwisowa 1500 zł , wtedy nie wiadomo za co płacisz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...