Uwaga, dokładna instrukcja serwisu 888 RC3 EVO V2(by Haitz):
Na samym początku zdejmujesz koło i hamulec, potem:
1. Odkręcasz regulacje małym imbusem
2.Zdejmujesz je
3.Poluzowywujesz kluczem nasadowym górne nakrętki obu goleni(muszą być w półkach bo inaczej cała goleń się kręci)
4.Odkręcasz amor z półek i go sobie wyciągasz
5.Przygotuj sobie jakieś plastikowe pudełko lub butelkę przeciętą na pół żeby zlać stary olej.
6.Odkręcasz od dołu jedną stronę imbusem(tą od sprężyny) i wylewasz cały olej, drugą stronę kluczem nasadowym(może ci sie w pewnym momencie kręcić razem z dolną nakrętką cały tłumik, wtedy złap sobie szczypcami ten bolec co wystaje i odkręcaj palcami) tu też wylej cały olej.
7.Teraz już prościzna. Odkręcasz górne nakrętki, wyciągasz sobie cały tłumik, sprężynę(trzeba ją mocno pociągnąć).
8.Wyjmij lagi z dolnych goleni.
9.Wszystko ładnie wyczyścić(ja używam wody z płynem do naczyń :D) i posmaruj uszczelki smarem do amorów.
10.Teraz włóż lagi do goleni(lekko trzeba naciągnąć uszelki żeby ładnie weszło.)
11.Włóż do jednej lagi tłumik a do drugiej sprężynę, zakręć od dołu z dwóch stron.
12. Do sprężyny nalej od góry 80ml oleju(taki jaki sobie kupiłeś, ja leje motorexa 7,5w) i zakręć od góry. Ta laga już jest gotowa(żeby mocniej dokręcić górną nakrętkę musisz sobie wkręcić lagę w półkę)
13. Do tłumika nalej 280ml oleju tego samego co do sprężyny(tam pod to takie okrągłe z oringiem). Pamiętaj żeby był "złożony", czyli swobodnie sobie leżał w ladze.
14. Jak zalejesz tłumik to go skręć od góry i tak kilka razy mocno ugnij żeby tłumik zassał olej.
15.Pamiętaj jak włożysz amor z powrotem w półki, to żeby skręcić górne nakrętki!
16.Załóż regulacje
17. Gratuluje, zrobiłeś full serwis
Wszystkie pytania zadawaj już w tym temacie, ten amor jest prościutki w budowie, jest to pierwszy który nauczyłem się samodzielnie serwisować.
Tu masz rysunek techniczny do pomocy:
http://www.marzocchi.com/suport/forks/2014/2014-888-rc3-evo-v2.aspx?idC=62354&idM=19267-1523-1523&idMy=15639&idP=18837-670&idS=15813
Nie wiem czy tam sie da coś zepsuć w środku, więc już nie przesadzajcie z tym "oddaj do serwisu bo zepsujesz".
Mi czasem po serwisie, jak chwile postoi to tak jakby traci tłumienie. Dzieje sie tak bo tłumik nie zassał po prostu tyle oleju co trzeba, wystarczy wtedy kilka razy porządnie go ugiąć, albo najlepiej pojeździć i od razu olej będzie się już normalnie trzymał.