W Spartacusie używam blokady (NVX) na asfalt. Prawdą jest, że amor jest twardy i generalnie dużo to nie zmienia, tak samo jak w lesie dużo też nie zmienia jego włączenie Dzisiaj akurat testowałem pod tym kątem, praktycznie dopiero przy dużych dziurach odczuć można różnicę, takie które zazwyczaj jest możliwość ominięcia (albo w mieście krawężniki). Gdybym miał teraz coś doradzać, to gdyby dało się zaoszczędzić na amortyzatorze i kupić sztywny widelec, to pewnie tak bym zrobił, a odłożone pieniądze można przeznaczyć później na lepsze zawieszenie Ahhh, ale chyba posiadanie 2.2cala opony też w amortyzacji mi nie przeszkadzało Minus jeśli w sztywny widelec nie mógłbym wstawić takiej szerokiej.
No mnie też Kands nie porywa, bo i to nie taka marka, co ma porywać, a być praktyczna. Tu nie za miłość do marki płacisz, tylko sam rower
Wielkiej filozofii w składaniu roweru myślę nie ma. Rozłożyłem cały motocykl, a następnie go złożyłem i działał mimo, że nie miałem żadnego technicznego przygotowania Więc z rowerem nie może być gorzej Cenowo, to nie byłbym taki pewien, musisz sobie policzyć, najlepiej po przecenach poszukać, szczególnie rama! I masz coś oryginalnego.