Opinia - Negatywna
Zakup dotyczył bardzo prostej rzeczy - kosza na kierownicę firmy Basil z motywem kwiatowym + mocowanie. Jak w przypadku kolegów, towar w trakcie zamówienia dostępny był na stronie firmy. Dlatego szybko złożyłem i opłaciłem zamówienie.W dniu następnym, po rozmowie telefonicznej ze sklepem, potwierdzono mi dostępność zamówionych produktów i wysyłkę w przeciągu 5 dni roboczych (zgodnie z regulaminem sklepu). W tym czasie odebrałem inne zamówienia z dwóch innych sklepów rowerowych. W szóstym dniu roboczym, po rozmowie telefonicznej ze sklepem dowiedziałem się, że towar jest poszukiwany w magazynie i zostanie nadany najszybciej jak to możliwe. Po dziesięciu dniach zamówienie zostało zrealizowane - otrzymałem tańsze zamienniki zamówionych produktów . Teraz czeka mnie zwrot do sklepu i batalia o zwrot pieniędzy? Jedyny plus z zamówienia to zabawa całej rodziny w poszukiwanie podobieństw pomiędzy towarem zamówionym a towarem otrzymanym (poza kolorem nie znaleźliśmy podobieństw do produktu prezentowanego na stronie sklepu .