Skocz do zawartości

HarveyDent

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 118
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana HarveyDent w dniu 17 Stycznia 2017

Użytkownicy przyznają HarveyDent punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Skąd
  • Skąd
    we mnie tyle piękna

Ostatnie wizyty

2 024 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika HarveyDent

Pro

Pro (9/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

314

Reputacja

  1. Thx za profeskę wyjaśnienie. Wrzucę Sram'a, a za chwilę kolejnego i kolejnego.... A jak mi puszczą nerwy to ... korbę shimano :)
  2. Musze wymienić suport. Mufa 92/41, korba SRAM DUB. Znalazłem na forum że wersja Tokena bez tulejki (BB4129) strzela bardzo szybko. W sklepie zalecają tą wersję zabezpieczyć smarem od wewnątrz, więc coś jest na rzeczy. BB4129SR z tulejką lepszy ? Jest jeszcze Accent EXE PF41 który (podobnie jak Sram ?) ma aluminiowe miski. Kupić oryginał SRAMA, Tokena czy jeszcze coś innego ? Czy bez znaczenia bo to to samo dziadostwo ?
  3. OneLoc'a znam bo też założyłem zamiast tego nieszczęsnego pokrętła. Ale drażni me poczucie estetyki
  4. Możesz potwierdzić że faktycznie działa ? Rozumiem że wersję 2 stopniową trzeba zakupić ?
  5. @TheJWtak, cały czas o zewnętrznych. Być może nieprecyzyjnie się wyraziłem. W dokumencie wyraźnie stoi że nie ma być wewnętrzny, i dwie zewnętrzne. Chyba trzeba Srama zapytać co oni na to
  6. Ehhhh, czyli to nie jednostkowy przypadek 😕 W sumie pocieszające
  7. @bogus @leejoonidas Stare manuale macie bez boosta. Tak jest w nowym
  8. Pacjent: Canyon Lux Trail, mufa 92 mm, suport PressFit, oś z BOOST. Według pdf'a Srama przy tej mufie od strony napędu powinna być podkładka 5mm i 3 mm od strony nienapędowej. Canyon założył tylko jedną 3mm od strony napędu. Napisałem do serwisu o wątpliwościach i czy to niedopatrzenie. Odpisali, cyt Podkładki.... Kto ma rację? Montować druga jak Sram rzecze w dokumentacji?
  9. Sam sobie odpowiem: Od strony zacisku przewód jest fabrycznie zarobiony i nie ma tam wymiennej oliwki.
  10. Dziewczynki czy faktycznie od strony zacisku tam nie ma żadnej oliwki uszczelniającej? Coś mi się wierzyć nie chce a musze rozkrecić. Jak by to było uszczelnione?
  11. Zdecydowanie za płytko. Tam powinno zostać ~2mm do brzegu
  12. Mógłbyś zmierzyć ile mm szerokości ma obejma do mocowania na kierownice? Wygladą na dość wąską i zastanawiam sie czy będzie pasował do kiery szosowej Pro Vibe Aero. Dedykowany kedge do tej kiery majątek
  13. IMHO ostatnią rzeczą jaką można powiedzieć o amortyzatorach RS Reba i SID to że są czule, a już na pewno nie reba. To nadal dość "tępe" amortyzatory choć z nowymi tłumikami jest już dużo lepiej w porównaniu do MC. Do swojego SID' 35 mm wrzuciłem większą komorę negatywną i teraz mogę powiedzieć że reaguje na małe nierówności.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...