Ocena: negatywna
Drugi raz sobie w c... tną.
Zamówienie złożone 22 listopada 2016 r. - wszystkie produkty dostępne. Czekam. Mijają dni, ale nikt nie raczy poinformować, że czegoś jednak nie mają. Po paru dniach zadaję pytanie przez formularz kontaktowy, ale nikt nie raczy odpowiedzieć. Na ich fp też c..nia. 29 listopada przypominają mi o wpłacie (nie płacę dopóki zamówienie nie jest kompletne, już raz się u nich naciąłem, wtedy zrezygnowałem ostatecznie z zamówienia). Tego samego dnia zadaję pytanie:
- Czy zamówienie zostało skompletowane?
- "Części są dostępne w sprzedaży, czekamy na przelew."
Wpłacam pieniądze - przelew mają tego samego dnia około 16.
Czekam, 30 listopada przysyłają mi fakturę i informują, że info o wysyłce będzie w następnej wiadomości. Czekam, czekam już q... 10 dni. Dzwonię, miła Pani (to nie ona powinna słuchać niezadowolonego klienta - pozdrawiam) ostatecznie poinformowała mnie, że zamówienie jednak jeszcze jest niekompletne i zostanie wysłane dopiero w poniedziałek, czyli 5 grudnia, czyli po 13 dniach od złożenia zamówienia - oczywiście, jak wyślą hehehe. Pytam więc, po co te kłamstwa i gdzie ten możliwy najszybszy czas dostawy? Robienie z klienta idioty.