Skocz do zawartości

apstryk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika apstryk

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

17

Reputacja

  1. Żeby łańcuch "ciągnął" zębatkę, a nie ślizgał się po niej.
  2. Mam taki rower: http://allegro.pl/rower-24-mbike-selene-i6847088554.html Siodełko na zdjęciu jest ustawione dla mojego syna, wzrost 130cm. Daj znać czy jesteś zainteresowany, a jeśli tak to czy wolisz kupić bezpośrednio czy przez allegro.
  3. Marcin, nie obraź się, ale przeczytaj sobie co teraz kombinujesz (lutowanie, wdychanie świństw, wydawanie kupy pieniędzy z nieznanym skutkiem) i początek tego wątku: Rzeczywiście, w całkiem fajnym stanie i za psie pieniądze Ja też lubię dłubać i naprawiać, ale często dużo taniej i prościej jest wymienić daną część na nową. A już pchać się w kupowanie takiego szrota... Brak mi słów. Mimo wszystko powodzenia!
  4. Zestaw do odpowietrzania Shimano kupuje się jak sama nazwa wskazuje w najbliższej aptece za kilka złotych. Trzeba poprosić o dwie strzykawki 20 i zestaw do kroplówek (czyli odpowiedni wężyk z niepotrzebnymi nam końcówkami). Jeśli miałeś trudności z wymianą klocków, to może poproś o asystę kogoś bardziej doświadczonego, albo od razu pojedź do serwisu, może pozwolą popatrzeć i nauczyć się na przyszłość. Aha, no i trzeba jeszcze mieć odpowiedni płyn do hamulców, tego już w aptece nie znajdziesz. Pozostają sklepy rowerowe albo internet. Niektórzy twierdzą, że można użyć jakichś olejów hydraulicznych motoryzacyjnych, ale sam nie próbowałem.
  5. Z tego co napisałeś wnioskuję, że nie chcesz / możesz / umiesz serwisować go samemu. A skoro rower stał 10 lat, a przedtem działał dobrze, to prawdopodobnie wystarczy go rozkręcić, wyczyścić i porządnie nasmarować (bo stary smar wysechł), wymienić linki i pancerze (bo pordzewiały), ewentualnie opony i klocki hamulcowe (jeśli guma stwardniała) i można się cieszyć. Potrzeba tylko trochę czasu i narzędzi, więc jeśli masz znajomego który to robi to postaw mu piwo i powodzenia. Serwis policzy sobie głównie za roboczogodziny i zależnie od cen może to być słabo opłacalne, zwłaszcza w takich Decathlonach gdzie odwalają masówkę.
  6. Możesz pokazać lepsze zdjęcia łapy trzymającej sztycę? Na tych nic nie widać.
  7. Kolejne odnalezione rowery, tym razem w Kobyłce pod Warszawą: http://kppwolomin.policja.waw.pl/pw/aktualnosci/66752,SZUKAMY-WLASCICIELI-ROWEROW.html
  8. Czy worek kamieni będzie spadał szybciej niż pojedynczy kamień? I klasyka: czy kilo kamieni będzie spadać tak samo szybko jak kilo pierza?
  9. Owiń rower folią stretch, ochronisz przed owadami, kurzem, błotem
  10. Kup odrdzewiacz na bazie kwasu fosforowego, szcoteczką tu przetrzyj, po godzinie mokrą szmatką i większość powinna zejść pozostawiając szarą, uodpornioną powierzchnię. Potem jakaś polerka i sam będziesz wiedział czy starczy, czy jeszcze coś z tym robić
  11. Jedna rubryka w specyfikacji tego Trawersa pozwala odpowiednio go zaklasyfikować: waga 17 kg. Szukaj nie w marketach, ale idź do prawdziwego rowerowego sklepu i pytaj o przeceny starszych roczników. Będziesz miał rower sprawny, na gwarancji. Używany mógłby być lepszy albo tańszy, ale skoro sam mówisz że się nie znasz, to za duże ryzyko, że to co zaoszczędzisz zostawisz potem w serwisie, nie licząc nerwów i straconego czasu.
  12. Poproszę 3 sztuki czarne, a gdyby były to najchętniej 2 x 10mm i 1 x 5mm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...