Skocz do zawartości

Eazy

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 785
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Maciek
  • Skąd
    Mazowsze

Ostatnie wizyty

1 501 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Eazy

Weteran

Weteran (12/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

312

Reputacja

  1. @atari65xe w górach jeszcze nie miałem okazji na nim pośmigać. Kupiłem go pod koniec ubiegłego sezonu a w tym roku wiadomo, jak wyglądały w ostatnich miesiącach opcje noclegowe Co do samego roweru to poganiałem jedynie trochę po lasach. Nie jest to miarodajny test, ale coś tam ogólnego można powiedzieć. Z braku długich i stromych zjazdów zawias przeważnie na wpół przymknięty. Do dłuższych odcinków pedałowania warto zamknąć całkiem damper, chociaż zawias pracuje przyjemnie i nie buja nadmiernie. Niestety nie miałem okazji przetestować go na porządnych trasach zjazdowych. Do osprzętu nie ma się co przyczepić. Geo bardzo mi podeszła i jeździ mi się na nim po prostu wygodnie. Jedyny minus to odklejająca się powoli dolna osłona ramy (na dolnej rurze). Nie wiem czym to podkleić, żeby nie weszło w reakcję z lakierem / carbonem. No i ten kolor. Powoli się przyzwyczajam, ale nie do końca moje klimaty, aczkolwiek to akurat rzecz gustu.
  2. Odpisałem Ci na Twoją wiadomość na PW
  3. Przy takim kapciu nie ma się co dziwić Wąska guma z wysokim ciśnieniem może by pomogła zauważyć różnicę, ale w momencie, gdy amortyzuje kawał gumy, to ciężko wyłapać różnice w pracy samej ramy.
  4. Czyli rabat 30% To nadal bardzo przyzwoita cenowo oferta. Dobry osprzęt, węglowe obręcze, niska waga pomimo opuszczanej sztycy. Marka mało popularna jeżeli chodzi o rowery (bardziej kojarzy się ze sprzętem sportowym), ale moim zdaniem rower wypada nieźle. Szkoda, że nie dali tabelki z geometrią. Trzeba by się też zorientować, jak u nich z ewentualną gwarancją.
  5. Jeżeli możesz go kupić za 10-12k, bo taki budżet był założony w pierwszym poście, to ja bym się nie zastanawiał
  6. Nie przewidział, że mu butelkę wciągnie między oponę a widelec
  7. To ja ze swojej strony polecę ''Peaky Blinders'' Gangsterskie klimaty przemysłowego Birmingham (okres po I WŚ). Wciągające od pierwszego odcinka.
  8. Nie zauważyłem. Być może wynikało to z tego, że przerzutka miała właśnie ustawiony 'pusty' dół a nie górę. W każdym razie działało dosyć płynnie.
  9. Sprawdzone osobiście - Sora śmigała mi na manetkach 105 11s Kwestia nastawienia linki - ostatnie kliki 'w dół' zostają wolne. Nie wiem natomiast, jak to się ma do Tiagry.
  10. @m0d można się zmieścić z klasą wyżej w okolicy 1k: https://www.bike-discount.de/en/buy/shimano-st-rs505-br-rs505-2x11-speed-disc-brake-set-881298 Nie zmienia to faktu, że w porównaniu do MTB to dużo większy wydatek ze względu na to, że są tu zintegrowane i hamulce i manetki.
  11. Niestety obecnie skręcany Token Ninja pod mufę 92mm jest tylko pod zwykłą ośkę SRAM. Rozmawiałem jakiś czas temu z przedstawicielem Tokena, czy planuję wersję Ninja dla standardu DUB i mówił, że są prowadzone testy i być może niedługo coś się pojawi. Mają problem przy tak dużej średnicy ośki w korbach DUB, żeby zmieścić się z gwintem na tulei w mufie i chwilowo Token robi tylko wciskane miski pod ten standard.
  12. Ok, nie załapałem W każdym razie wydaje się być to zasadne - dożywotnia gwarancja i wysokie limity wagowe = cięższa i bardziej solidna rama. Jak ktoś waży 65-75kg i kupuje rower do ścigania, to raczej idzie już w 'wungiel'.
  13. Przcież u Treka też masz dożywotnią na ramę
  14. Jak się daje dożywotnią gwarancję na ramy, to nie robi się wydmuszek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...