Skocz do zawartości

zinedine11

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Paweł
  • Skąd
    Pruszków

Ostatnie wizyty

304 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika zinedine11

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Reaktywny
  • Collaborator
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Dlatego chyba zdecyduję się na Cannondale'a Moterra. Kross to typowy enduro, więc chyba pozycja na nim będzie zupełnie inna niż na Moterze i na hardtailu. Chociaż przed chwilą znalazłem coś takiego, ale bateria bardzo mała, bo tylko 250Wh. 😅 https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-górskie/rowery-elektryczne-mtb/e-caliber/e-caliber-9-6-gen-2/p/35141/ Jest na OLX nowy w tych pieniądzach. i to jest XC e-bike. W jakimś komentarzu pod filmem na youtube, ktoś napisał, że tylne widełki mogą pękać, bo amortyzator tylny nie trzyma ciśnienia... Ktoś miał styczność lub wie coś na temat tego roweru ?
  2. Nie wiem, nie czuje tego roweru... W swoim rowerze błotniki zakładam tylko, jak jadę w lekkim deszczu lub jak jest śnieg (bez soli oczywiście). Musiałem ostatnio dołożyć zapięcie. Opierałem się, ale jakoś się przyzwyczaiłem 😁
  3. Taki trochę dziadkowóz 😁
  4. Myślisz, że ta Moterra czy Kross nie będzie bardziej miękki od hardtaila ? Czy to jest trochę skok z motyką na słońce ?
  5. Ważę 80 kg. Amortyzator, który mam w rowerze aktualnie to SR Suntour XCM ATB czyli jakiś najtańszy sprężynowiec. Smarowałem go smarem w środku z nadzieją, że będzie lepiej. 😁 Jadąc na prostej przy próbie wciśnięcia nawet nie drgnie ten amorek. Dopiero przy hamowaniu ugina się. Nie oczekuję, żeby było jak na kanapie. Tylko przy szybkiej jeździe po nierównościach tak telepie całym rowerem, że muszę zwolnić, bo robi się katorga( boję się, że silnik wyskoczy). Nie jestem francuskim pieskiem 😁 Chodzi mi głównie o to by zmniejszyć te uderzenia. Nie chcę ich zlikwidować całkowicie. Stąd pomysł o full'u by te "trzęsienie" rowerem zmniejszyć o 50% i będzie git. Żeby czuć nawierzchnię, ale nie katorgę. Może taki Marin, ale to chyba też full nie dla mnie ? https://sprint-rowery.pl/rower-elektryczny-marin-rift-zone-e1-2024?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[HBGR][CSS%3A Google][PMax] Rowery do 30k&utm_id=21014728078&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAxqC6BhBcEiwAlXp454ZYsv4CMc4k9wsaLfLJ2wY6kmEJGpTTPyxkfdSM_nbzqEMWj9eBpBoCf24QAvD_BwE Chyba, że zacząć od jakiegoś fajnego amorka o skoku 100mm, żeby nie zmienić geometrii roweru ? Może pomoże?
  6. Fajnym rozwiązaniem byłby chyba e-bike XC, ale nie kojarzy mi się żaden z tych dwóch firm. Nie chcę Cube'a ani Focus'a... Albo wsadzę taki widelec, bo chyba większego nie ma sensu https://allegro.pl/oferta/amortyzator-rowerowy-przedni-29-rock-shox-recon-silver-rl-100mm-boost-14854410540 I zmienię opony na jakieś bardziej miękkie.
  7. Nie pomogłeś 😁 na tych oponach przejechałem jakieś 4800km i nigdy mnie nie zawiodły. Czy sucho czy mokro czy śnieg i chlapa. Nigdy. To nie wiem już co zrobić. Czy kupić inne opony, może bardziej miękkie. Czy jednak wziąć fulla i amortyzatory ustawić na bardziej miękko,żeby trochę amortyzowały. Skakać i tak nie będę. Przynajmniej na razie. Chodzi głównie o szybką jazdę po asfalcie i nierównym terenie jak kamienie z ziemią, 50/50.
  8. Opony w Trail neo 4 mam MAXXIS ARDENT 29x2.4. Myślałem, żeby zmienić na takie w tej Moterze ? Albo w tym Krossie moon zmienić na takie opony ? Nie oczekuję, że ma być super miękko.
  9. Chciałem e-fulla, dlatego, że u mnie ścieżki rowerowe to przerobione chodniki w większości i nie da się nimi jechać 25 km/h a czasami delikatnie szybciej. Głównie chodzi o krawężniki i wyjazdy z posesji. Jeżdże głównie na trybie TOUR lub ECO. Sport i TURBO może raz użyłem. Mam Cannondale Trail neo 4 hardtaila ze sprężynowym amorkiem i jest dramat. Rower bardzo fajny (lubię go) tylko za twardy i jak zahaczę o jakieś tereny górzyste to tylna kaseta się do tego nie nadaje. Na asfalcie jedzie się super, ale przy terenach przytorowych gdzie jest więcej kamieni jest za twardo i trzeba zwolnić, żeby nie telepało i rzucało, i dało się w miarę przyjemnie jechać. Lubię zwolnić, ale na terenach bardziej górzystych, gdzie wymagane są już umiejętności i wtedy zaczyna się inna zabawa (przyjemność) 😁 Dlatego myśli padają w kierunku full'a ... Chyba, że macie inne pomysły. Może na przerobienie tego hardtail'a ? Tylko z kolei włożyć w niego 5-7 tys. i nie da tego efektu co bym chciał, to też nie widzę sensu...
  10. A coś takiego? Mogę też mieć w miarę fajnej cenie. https://www.cannondalebikes.pl/rowery/e_bikes/e_mountain/moterra_neo/moterra_neo_carbon_2_c25252u
  11. Nigdy nie miałem fulla, dlatego nie wiedziałam nic o historii Moona. To w takim razie poszukam jeszcze innego roweru...
  12. Czyli co myślicie, że Kross to taki trochę szajs? Siedziałem na nim i wydawał się na solidny rower... Osprzęt też wydaje się ciekawy...
  13. Dzień dobry wszystkim Ważę 80 kg i mam 182 cm wzrostu. Zastanawiam się nad zakupem roweru: 1) Kross Moon Boost 1.0 (mogę go mieć w dużo lepszej cenie) https://kross.eu/pl/ebike/mtb/moon-boost-1-0-630-szary-czarny-polysk lub Cannondale Moterra Neo 3. https://www.cannondalebikes.pl/rowery/e_bikes/e_mountain/moterra_neo/moterra_neo_3_c65331u Nie wiem jak Kross, bo kolega mnie nastraszył, że Kross oszczędza na "ukrytych podzespołach" itp, że Może "łapa" amortyzatora jest ze słabego alluminium. Co o tym myślicie ? Kross ma ramę karbonową i waży 21 kg. Cannondale nie wiem, ale pewnie z 25 kg. Co myślicie o tych dwóch rowerach, a głównie o Kross, bo to Polska marka (trzeba wspierać polskie) ??
  14. Sam też jak wrócę do domu, to założę swoją starą tarcze 180mm, która na mechanicznych nie piszczała (znalazłem ją w końcu). Musze kupić tylko adapter do większych tarcz i za około tydzień też dam znać co i jak
  15. Ooo to fajnie, miejmy nadzieję że to pomoże
×
×
  • Dodaj nową pozycję...