Skocz do zawartości

exudio

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Dawid
  • Skąd
    Wroclaw

Ostatnie wizyty

321 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika exudio

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Dziękuję za tak obszerną odpowiedź, która sporo mi wyjaśniła. I rzeczywiście kierunek z wersją 520 i późniejszą rozbudową podoba mi się najbardziej, a zakładam, że ten sprzęt też posłuży przez jakiś czas i nie jest najgorszej jakości? Z serią Shimano jestem zaznajomiony, osprzęt który jest w 520 nie jest mi znany, więc może byłbyś w stanie powiedzieć kilka słów na jego temat? Widzę, że 520 jest na Allegro za 4200 i w podobnych pieniądzach nie widzę zbyt wielu sensownych opcji, większość porównywalnej konkurencji raczej w budżecie co najmniej Riverside 900, a bardziej optymalne jest dla mnie rozłożenie kosztów w czasie i doposażenie maszyny w kolejnych latach. Czy w Decu można liczyć na duże wyprzedaże po sezonie? Pozdrawiam!
  2. Cześć! Przymierzam się do zmiany roweru i badam rynek. Czytając fora można trochę oszaleć, opcji jest całe mnóstwo, ale wydaje mi się, że powoli dochodzę do tego co potrzebuję. Zamierzam w najbliższej przyszłości poświęcić się trochę wyprawom rowerowym, tj. sakwy, namiot, dzika przyroda i przy tym przejechać dużą ilość kilometrów. Z elementów ważnych są dla mnie miejsca montażowe pod akcesoria, ale też możliwość swobodnego podłączenia fotelika dla dziecka / przyczepki. Jeszcze nie zdecydowałem ostatecznie czy widelec powinien być amortyzowany czy nie, ale skłaniam się bardziej ku opcji bez amora. I tutaj wytypowałem sobie dwa rowery, bliźniacze, ale jednak na innym osprzęcie. I tutaj mam pytanie który z nich sprawdzi się lepiej głównie pod kątem osprzętu, radzenia sobie z awariami w różnych warunkach, dostępności części w różnych krajach etc. Szczerze trochę bardziej skłaniam się ku wersji 520 pod kątem wizualnym, ale są elementy które mnie martwią - np. jak ten napęd poradzi sobie z podjazdami? Dodatkowo pytanie bo w droższej wersji (900) są hamulce mechaniczne. Czy to plus przy rowerze wyprawowym? Czy jednak hydrauliczne z 520 mają więcej sensu. Tutaj linki do rowerów, ale może są na rynku jeszcze inne, równie atrakcyjne propozycje, chętnie się dowiem. 520 - https://www.decathlon.pl/p/rower-podrozny-riverside-touring-520/_/R-p-332407 900 - https://www.decathlon.pl/p/rower-podrozny-riverside-touring-900/_/R-p-332461?mc=8643287 Z góry dzięki za komentarze!
  3. Ok, z mojej strony nie ma wielkiego pośpiechu. Tutaj link - https://www.olx.pl/d/oferta/rondo-ruut-cf2-gravel-full-karbon-rozmiar-m-mozliwa-zamiana-CID767-IDYYL3d.html?bs=olx_pro_listing.
  4. Udało się już kupić rower? Mam na sprzedaż Rondo Ruut CF2 w rozmiarze M i spokojnie mieszczący się w założonym budżecie. Z rowerem trochę przestrzeliłem i na moje potrzeby jest to zbyt zaawansowany rower, a już szczególnie w kontekście montażu fotelika dziecięcego. 😅 W razie czego daj znać.
  5. A nawet za 7 z lekkim hakiem mogę sprzedać gravela full karbon Rondo Ruut CF2 z 2019 roku, który wpasowałby się idealnie w Twoje oczekiwania, natomiast z moimi zupełnie się rozminął w kontekście posiadania dziecka i potrzeby montażu fotelika. Rower kupiłem jako nowy w 2020 roku, przejechałem nim raptem około 1000km, jestem pierwszym właścicielem. W razie czego odezwij się, zdjęcia są dostępne tutaj https://www.olx.pl/d/oferta/rondo-ruut-cf2-gravel-full-karbon-rozmiar-m-mozliwa-zamiana-CID767-IDYYL3d.html?bs=olx_pro_listing&isPreviewActive=0&sliderIndex=7.
  6. Na sprzedaż rower Rondo Ruut CF2 z karbonową ramą, rozmiar M. Jestem pierwszym właścicielem, rower zakupiony w 2020 roku. Rower jest w idealnym stanie, przejechałem na nim może 1 000km, wszystkie części oryginalne, najistotniejsze punkty oklejone folią. Regularnie serwisowany (przed i po sezonie). Sprzedaję ponieważ ze względu na sytuację osobistą potrzebuje innego typu rower. Rozważę zamianę na MTB. Cena do negocjacji. https://www.olx.pl/d/oferta/rondo-ruut-cf2-gravel-full-karbon-rozmiar-m-mozliwa-zamiana-CID767-IDYYL3d.html?bs=olx_pro_listing Tylko odbiór osobisty. Specyfikacja: Rama: RUUT FLEX DESIGN EPS CARBON Widelec: TWINTIP CARBON Kierownica: RONDO FLARE 420MM(S), 440MM(M,L), 460MM(XL) Gripy: VELO COMFORT TAPE Mostek: RONDO 80MM(L), 100MM(M), 110MM(L), 120MM(XL) Siodełko: FABRIC SCOOP FLAT CRO-MO Sztyca: RONDO 350 X 27.2 Hamulce: SRAM RIVAL HYDRAULIC BRAKES Manetka: SRAM RIVAL 1 Korba: SRAM RIVAL 1 X-SYNC 40T 170MM(S), 172.5MM(M,L), 175MM (XL) Przerzutka przednia: - Przerzutka tylna: SRAM RIVAL 1 TYPE 2.1 Kaseta: SRAM XG1150 10-42 11 SPEED Łańcuch: SRAM PC1130 Piasty: RONDO SUPERLIGHT SEALED BEARINGS Obręcze: RONDO ALLOY 622-21 Opony: PANARACER GRAVEL KING SK 700C X 35 Waga: ~9.1kg
  7. Dzięki wszystkim za odpowiedzi, jeszcze pod koniec zeszłego roku udało się ustalić, że za wszystkimi problemami stała nieszczelność (dziura) w zacisku, praktycznie niezauważalna gołym okiem, ale no wystarczyło. Po wymianie zacisku śmiga jak złoto.
  8. Pojawiam się jeszcze w tym temacie, bo już chciałem kupować zacisk, ale tak pomyślałem, że może to nie ona jest problemem. Problem jest taki, że hamulce piszczą, więc zacisk teoretycznie działa i jest siła nacisku, ale zamiast hamowania wydobywa się piszczenie i nie ma siły odpowiedniej. Co może być przyczyną?
  9. Cześć, Jestem posiadaczem dość świeżego roweru Silverback Sola 3. Rower kupiony w zeszłym roku, na początku wszystko było pięknie. Podczas zjazdu ze Ślęży rower dostał lekki wycisk, ale nie spodziewałem się, że będzie to taki kłopot. Po zjeździe przedni hamulec przestał hamować. Zmieniłem klocki, odtluscilem tarczę, nawet odpowietrzyłem hamulec, a dalej brakuje siły hamowania. Tył jest brzytwa, przód jest dramat. Co jeszcze mogę zrobić? Mogło się coś stać z tarczą? Jeżeli tak to co i czy da się ją jakoś uratować? Dzięki. Pozdrawiam
  10. Mierzył mi raz jeszcze w serwisie gość, ale już w innym. Z łańcuchem wszystko jest w porządku. Tylko wyregulować przerzutki, ale już można jeździć.
  11. Zrobiłem trochę tak, trochę tak. Wrzuciłem do rozpuszczalnika, poleżało trochę. Potem szczoteczką wyczyściłem cały łańcuch. Wystarczyło przesmarować i jest jak nówka, chodzi jak złoto. Jeszcze w trasie nie testowałem, ale mam dobre przeczucia. Teraz tylko przerzutki lekko poprawię, chociaż nie ma z nimi tragedii, więc może się wstrzymam. Pora ruszać w drogę. Pozdrawiam!
  12. Takich konkretów potrzebowałem. Dzisiaj pogoda nie dopisuje, nie wiem czy uda się rozbić obóz na ogródku. Zobaczymy co wyjdzie z tej mojej pracy, ale jestem dobrej myśli. Pozdrawiam.
  13. Niczym, ale też nie pytałem, bo jestem zielony jak dotąd. Ale rozeznam się, nauczę i zrobić się w konia nie dam. Jest to możliwe, że nie mam zapinki? Jeżeli jej nie mam, to jak jest spięty łańcuch? Pozdrawiam.
  14. Dzięki Panowie za te słowa. Kamień z serca, bo nie byłem gotowy na taki wydatek, a jeździć trzeba. Serwis zmieniam, ale aż wierzyć mi się nie chce, że gość chciał mnie tak mocno przyciąć? Pozdrawiam i dzięki raz jeszcze.
  15. Skłoniło mnie scentrowane koło i lekkie pobrzękiwanie na tylnej zębatce. Seraph, poprawiłeś mi humor. Zmienię serwis, w okolicy mam jeszcze jeden, z ciekawości zobaczę co powiedzą. Tak zrobię, w ten weekend przysiądę z nim i go wyczyszczę. Przerzutki jestem w stanie sam wyregulować? Niewiele jeździłem, ale przez 2 lata pewnie około tysiąca kilometrów mogło się zebrać. I jedno pytanie odnośnie centrowania koła, da się to zrobić samemu? Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...