Skocz do zawartości

karpek

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Janusz
  • Skąd
    Żory

Osiągnięcia użytkownika karpek

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Jeżeli chodzi o pytanie o nit w przerzutce - mam identycznie jak na pierwszym zdjęciu (od góry). Może "luz" jest odrobinę mniejszy niż na zdjęciu. Nie uważam tego za jakąś wadę. Jeżeli chodzi o pytanie o tani zestaw kluczy, to były dość tanie - w L. Ale to było w marcu, na tzw. "tygodniu rowerowym". Było wszystko co jest niezbędne i potrzebne - sam kupiłem 2 pompki, licznik (przewodowy) i właśnie zestaw kluczy. Wszystko produkcji niemieckiej (nie chińskiej). Cały czas takie zestawy i liczniki (i nie tylko) są w marketach, chociażby w A. czy w K. A także przecież w internecie. Zapomniałem dodać: maj do kitu - pogoda fatalna. Pozdrawiam.
  2. Bardziej skłaniam się ku sugestii Koli01 - ale jeżeli masz możliwość przymierzenia 17-tki - to zawsze warto. Też mam 19-tkę, v3 tegoroczną. 176cm, noga 80 i 83 kg wagi. Prześwit jakieś centymetr może dwa. Przymierzałem wcześniej 17-tkę Maestro i jakoś wydawała mi się za mała. Moja 19-tka także mnie wydaje się idealna. Chociaż zrobiłem dopiero 300 km i od razu dodam, że sytuacji "podbramkowych" jeszcze nie miałem - więc opinii nie mam. Co do amora i jego blokady - to dodam, że wcześniej też takiego roweru nie miałem (w posiadaniu, stary, 25-letni góral) - a mimo to nawet ja wyczuwam różnicę, jadąc po asfalcie lub chodniku z zablokowanym amorem i po lesie lub kamienistej drodze, czy wręcz po dziurach - z amorem odblokowanym. Moje pytanie jest inne. Co zrobić aby podczas długiej jazdy po szosie sylwetka była bardziej aerodynamiczna ? Czy ktoś ma lub próbował zastosować lemondkę ? Co o tym myślicie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...