Skocz do zawartości

BLiTzPL

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika BLiTzPL

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Dokładnie to samo zrobiłem i membrana była cała zalana olejem, póki co muszę jeszcze odpowietrzyć cały hamulec i na razie przy tym się zatrzymałem. Nie wiem czy ja mam takie szczęście ale poprzednie guide ze srama wysłałem do Niemiec na gwarancję - wadliwy tłoczek w klamce który wymieniali na gwarancji a hamulec używałem dobre 1,5 roku, dopiero na Stożku napuchła mi przednia klamka i prawie przeleciałem przez kierownice . Tak po za tym czym warto czyścić tą gumową membranę?
  2. Właśnie w tym problem ,że jutro wyjeżdżam do bikeparku na tydzień i rower biorę ze sobą, gdy poużywam go tyle to mogą mi przyjąć reklamacje? Gdybym nie jechał to hamulce już by były wysłane
  3. Wyczyściłem okolice w których było widać olej ale nadal się pojawia, co dziwne dzisiaj na próbę odpowietrzałem hamulec tylko z wkręceniem zbiorniczka w klamkę i po odkręceniu śrubki było widać ,że brakuje płynu ALE po rozepchaniu tłoczków było go troszkę widać w wkręconym zbiorniczku więc w takim razie olej raczej nie wyciekł. Tak więc skąd i dlaczego ten olej non stop wypływa? W załączniku zdjęcie.
  4. Czyli tak jak myślałem, dziękuje wszystkim za pomoc
  5. Nie, nic nie ruszałem. Jedyne co zrobiłem z hamulcami to skróciłem przewody i je odpowietrzyłem.
  6. Dzięki, jak znajdę chwilę czasu to wyczyszczę wszystko i napiszę jak efekty
  7. Witam, w środę kupiłem hamulce Shimano Zee br640 p+t, w hamulcach skróciłem przewody i je oczywiście odpowietrzyłem. Póki co jeszcze słabo hamują i zauważyłem trochę oleju mineralnego na klamce(zdjęcie w załączniku) z miejsca zaznaczonego na czerwono widać ślady oleju - nie wiem czy jest taka możliwość żeby powstawało tam takie ciśnienie żeby uszczelka puściła? Czy mógł się tam dostać do tych "wcięć" olej podczas odpowietrzania i teraz po trochu wycieka? Hamulce są nowe, przejechałem na nich ok. 20-30km.
  8. Witam, jakiś czas temu kupiłem swój pierwszy 4-tłoczkowy hamulec, (wcześniej miałem elixiry 5) i od czasu zakupu zaczęły się u mnie pewne problemy i obawy czy hamulec dobrze działa, z wcześniejszymi hamulcami nic nie robiłem, w ciągu 2,5 roku nic nie odpowietrzałem ani nie smarowałem i o dziwo działały . I stąd moje kilka obaw, otóż - wydaje mi się ,że jest gumowa klamka ale jak byłem w sklepie rowerowym to podpytałem się i PODOBNO hamulce Srama są takie gumowe (jestem ciekaw ile jest w tym prawdy), następną rzeczą jest to ,że hamulec jest żyleta jeśli jest nie rozgrzany i w miejscu z zaciśniętą klamką nie da się ruszyć koła, dopiero jak mocniej rozgrzeje tarcze/klocki to zaczyna tracić moc (nie wiem czy jest tak w każdym hamulcu bo nie zwracałem na to wcześniej uwagi ale podczas jazdy tego jakoś bardzo nie czuć), sam hamulec odpowietrzałem tyle razy ,że trudno to zliczyć i zawsze takim sam efekt (robię dokładnie tak jak jest na różnych filmikach) i ostatnią rzeczą jest dziwny "wyciek" - jeśli można to tak nazwać na porcie Bleed Edge w którym jest taka gumowa zatyczka i zawsze gdy się ją wyciągnie widać na niej płyn hamulcowy. Prosiłbym jeśli ktoś ma też te same hamulce o jakieś info o tym jak u niego działają .
  9. Rozkręciłem zacisk ale tłoczki były zapieczone - nie dało się ich nawet do końca przepchnąć żeby wypadły. Wcześniej jeszcze przed odkręcaniem przelałem cały układ i w środku był cały czarny płyn + dość sporo jakiś małych drobinek i kawałki zdartych uszczelek. Ogólnie zacisk mam do kosza - zapieczone(jeśli to możliwe) tłoczki, uszkodzone śruby trzymające 2 części zacisku bo hamulec był używany na rowerze do dirtu i przez upadki zacisk i śruby się trochę pozdzierały a nowego zestawu do naprawy tego raczej mi się nie opłaca kupować. Przy okazji kupiłem płyn hamulcowy dot 5.1 na shellu i jest lepszy niż ten rowerowy (a tańszy!) odpowietrzyłem przy okazji moje guide ult i hamulec działa lepiej niż wcześniej, ma większa modulację.
  10. Dzięki Napiszę jak efekty.
  11. Witam, wczoraj zaczęło mi cieknąć z jednego z tłoczków w zacisku, czym mogę je posmarować? Mam DOT Grease z Avida - nada się? Pozdro
  12. BLiTzPL

    [sram level-t] klocki

    Z tego co czytałem to do hamulca Level, Level T i Level TL pasują klocki elixirów, dopiero TLM i Ultimate ma swoje "nowe" klocki
  13. Ok dzięki za pomoc . Jak wezmę się do tego to napiszę jak efekty. Pozdro
  14. Ok, dzięki, co bym jeszcze głównie potrzebował do serwisu tego amorka? -Pit Stop 5W i 15W -Slickoleum -Zestaw uszczelek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...