Skocz do zawartości

Kuba95

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    115
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kuba
  • Skąd
    Małopolska

Ostatnie wizyty

1 527 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Kuba95

Znachor

Znachor (6/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

16

Reputacja

  1. Nie zadziała z tego co wiem przerzutka sram X5 będzie zrzucać po dwa biegi naraz, bo Shimano 9s ma ciąg linki 2:1 a sram 1:1. Pytanie próbował ktoś moze sparować kasetę linkglide 11s z manetka np shimano m5100 11s albo inna kompatybilna niby tylko z systemem hyperglide? Szerokość kasety linkglide 11s jest podobno niemal identyczna jak szerokość kasety 11s hyperglide, więc powinno to dzialac całkiem dobrze?
  2. Może być przerzutka np 9s do napędu 8s, będzie działać
  3. Zwróć uwagę że przy przełożeniu 22 korba, 34 kaseta już jedziesz wolniej niż ludzie idący spacerkiem, już nie mówić jak wrzucisz kasetę np, 11-40, jeśli chcesz potesrowac, to na aliexpress masz kasety do wyboru do koloru z szerokim zakresem 9rzedowe. Do zwykłej przerzutki raczej max co się daje to 11-42, jak chcesz np 11-50 to przerzutka do wymiany np na Shimano m5100 do kupienia poniżej 100zł
  4. Założyłem na przód na próbę slx 4tloczkowe z nowymi klockami żywicznymi i po dotarciu siła taka sama jak w magurach. Więc winne muszą być tarcze bo co innego. Zauważył ktoś ze tarcze posiadające więcej nacięć słabiej hamują? Miał ktoś taki przypadek, że po wymianie tarcz na jakieś markowe hamulce zaczęły wreszcie poprawnie hamować?
  5. Sprawdziłem i kaseta linkglide 9s 11-46, z przerzutką sram gx i manetką sram gx gripshift 12s działa o dziwo poprawnie, podmienię manetkę na sram gripshift 11s i powinno być idealnie. Jak ktoś by się zastanawiał po co taka konfiguracja to ma to tą zaletę że kaseta linkglide powinna mieć znacznie dłuższą żywotność, linia łańcucha wreszcie wygląda w miarę normalnie na skrajnych zębatkach (przy napędzie 12s jest pod tym względem tragedia), równocześnie jestem fanem manetek gripshift więc jak działa poprawnie to tak zostawie prawdopodobnie. Przerzutka sram gx ma taki szeroki zakres regulacji że bez problemu można ograniczyć wychył przerzutki w stronę szprych.
  6. Nie ma jeszcze praktycznie żadnych tematów o łańcuchu Linkglide Shimano LG500 więc zakładam. Testował ktoś na dystansie rzędu paru tyś km? Jak z trwałością, lepiej dopłacić np do KMC E11? Wiem że można jeszcze kupić w cenie tego kmc aż trzy łańcuchy sram pc1110 (co pewnie byłoby lepszym wyborem, na pewno dłużej by wytrzymały niż jeden łańcuch) ale one mają max po 118ogniw co dla wielu rowerów jest już za małą liczbą. Shimano lg500 kosztuję 80zł, kmc e11 130zł, sram pc1100 od 40zł
  7. Pytanie czy kasety cues (linkglide) 9s 10s 11s mają taką samą odległość zębatek od siebie? Czyli można zastosować np manetkę cues 11s do kasety cues 9s? I czy manetka linkglide XT m8130 ma funkcję multirelase czyli możliwość zrzucenia o 2przelozenia na raz?
  8. Pytanie do znawców. Na zjeździe słyszę jak jakiś kamień spot kół uderza mocno w szpyche. Zatrzymuje się i widzę że jedna szprycha jest całkiem luźna, dokręcam ją (gwint w nyplu nie jest zerwany)i jadę dalej. Jak to się dzieje że szprycha zrobiła się luźna mimo że gwint w nyplu jest cały? Rozciągnęła się od uderzenia, aż tyle? Drugie pytanie, zauważyłem że co kolejne szprychy mają całkiem różny naciąg, czuć to wyraźnie pod palcem, przyrząd do pomiaru też pokazuje całkiem różne wartości, mimo to koło proste. Warto podociągać szprychy do podobnych wartości według tabeli wartości naciągu? Niektóre wydają się bardzo słabo naciągniete.
  9. Można aktualnie kupić komplet takich hamulców czterotłoczkowych za 390zł, https://www.bikestacja.pl/zestaw-hamulcow-sram-db8-4-tloczkowe-przodtyl-1800mm1800mm-p-24297.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwsuSzBhCLARIsAIcdLm7YcceHhLY78PWoIeaJmKsusZ-zcLMrADXfJODWpRaFW6kguCKNBpsaAlC1EALw_wcB Jakością pracy, siłą hamowania do czego można to porównać? Jak z awaryjnoscia? Mało opini jest o tych hamulcach
  10. Założyłem nowe hamulce Magura mt5 (czterotloczkowe), moc hamowania jest całkowicie do niczego (dziwi mnie to bo opinie mają bardzo dobre). Oczywiście klocki dotarłem, troszkę się poprawiło ale dalej tragedia, odpowietrzony prawidłowo nie zatłuszczone itp, klocki wymieniłem na inne i to samo. Nawet tylny hamulec jest zdecydowanie za słaby mimo tarczy 180mm. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? W testach te Magury są bardzo zachwalane, podobno mocy im nie brakuje, sam ważę 65kg. U znajomych w rowerach nawet z jakimiś najtańszymi Shimano moc hamowania jest taka jak trzeba. Chcę wymienić np na slx (do kupienia aktualnie za ok 600zł) tylko dwutłoczkowe. Czy 4 tłoczkowe dają coś poza nieco większa siłą hamowania? Mają dużo większą pojemność cieplną? Aktualne Magury po dłuższym zjeździe w Beskidach tylny hamulec wysiada już z przegrzania.
  11. A nie da się wysłać wiadomości czy co?
  12. Łańcuch Shimano m6100 (jak założyłem przez przypadek na odwrót to działało tak samo słabo), już doczytałem że kaseta Shimano 12s ma minimalnie inne dystanse między koronkami niż kaseta sram 12s więc sprawdzę jeszcze z manetka sram 12s. Zrobiłem takie połączenie bo w innym rowerze zakładałem kasetę Shimano 11s i manetkę gripshift sram nx 11s i działało w miarę dobrze, być może przy 12s już się tak nie da.
  13. Przerzutka i manetka Shimano XT m8100 12s Kaseta sram 12s 10-50 Nie da się wyregulować przerzutki, górna część kasety przerzuca dobrze, dolna część od 8 w dół ma problem z zrzucaniem niżej. Próbowałem wszystkiego (regulowalem odległość górnego kółka od kasety, skracałem łańcuch, wymienialem pancerz i linkę ponownie, przesuwałem linie łańcucha), podmienilem również przerzutka do testu na sram gx i działa tak samo źle. Problemem jest tutaj manetka xt m8100? Kasety sram 12s i Shimano 12s mają inne odległości zębatek od siebie?
  14. Hej, czy kaseta Shimano 10s będzie kompatybilna z manetka sram nx gripshift 11s (oczywiście jeśli ograbiczymy śruba jedno skrajne przełożenie) Ciąg linki jest ten sam? Chcę koniecznie manetkę gripshift, z kaseta o jak najmniejszej liczbie przełożeń, dałbym i kasetę 9s ale ciąg linki jest tam już całkiem inny z tego co wiem 2:1 zamiast 1:1 jak jest w dynasys
  15. Karbonowa rama ebike Dengfu E82 (ulepszona wersja ramy E10, znanej pod marką Tosa) Ulepszona geometria (szczegóły na drugim zdjęciu) Skok zawieszenia 170mm przy damperze 230x60 Możliwy skok zawieszenia aż 185mm przy damperze 230x65 (nic nie koliduje również przy kole 29cali) Bateria powiększona do 1008wh (możliwość zbudowania baterii o pojemności aż 1420wh, sam taka wykonuje do tej ramy) Rozmiar ramy M, odpowiedni dla osób o wzroście 170-185cm Rame sprzedaje złożoną kompletna, w zestawie stery, oś, zacisk sztycy, pokrywa baterii, okablowanie do baterii razem z gniazdem do podłączania ładowarki, uchwyty baterii na zamek razem z kluczami, 2x hak przerzutki, oryginalna ładowarka dengfu 48v 4a Cena za ramę: 4500zł Razem z ramą mam na sprzedaż silnik Bafang M600, 120nm, z manetką za 3700zł. I oryginalna baterie na ogniwach Samsung 48v 1008wh za 2000zł Cena za ramę+silnik+bateria: 10tyś Zamawiając samodzielnie bezpośrednio od producenta zaoszczędzicie max 700zł w tej chwili (od pośredników też), kupując od innych pośredników macie w tej chwili pewność że otrzymacie nie oryginalną baterie (rama i baterie do niej to nowość, nawet producent dopiero niedawno zaczął wysyłać baterie do tej ramy dopracowane na ogniwach samsung i z systemem can). Ode mnie macie ramę od razu bez czekania 2-4tyg, złożoną (łączniki zawieszenia dokręcone kluczem dynamometrycznym i na kleju do gwintów), rama przychodzi rozłożona na części pierwsze, początkującego zdjęcia: https://www.olx.pl/d/oferta/rama-dengfu-e82-bafang-m600-bateria-1008wh-48v-ebike-rower-elektryczny-CID767-ID10hr8F.html?bs=olx_pro_listing Mogę złożyć rower na tej ramie, silniku bafang m600 i oryginalnej baterii 1008wh, pod indywidualne zamówienie poniżej 15tyś Możliwa wysyłka pobraniowa albo odbiór osobisty o każdej porze w pobliżu Krakowa. W porównaniu z rowerami fabrycznymi popularnych marek mamy tutaj silnik bafang który jest znacznie mocniejszy od silników jak Bosch/Yamaha gdzie dodatkowo mamy dostęp do wszystkich części zamiennych w niskich cenach i brak blokady prędkości. Silniki te są pancerne, można znaleźć mnóstwo opinii na internecie o ich niezawodności. Dodatkowo silniki te współpracują z każdą baterią, silniki Bosch/Yamaha współpracują tylko z oryginalnymi bardzo drogimi bateriami których nie można dodatkowo nawet regenerować. W rowerach fabrycznych baterie są dużo mniejsze z reguły od 600wh do max 750wh, tutaj mamy baterie 1008wh i możliwość zrobienia pod indywidualne zamówienie baterii aż 1420wh
×
×
  • Dodaj nową pozycję...