Najlepiej iść do sklepu, gdzie mają duży wybór siodełek i taką "poduszkę" na którą siadasz i odbija się kość kulszowa i na jej podstawie dobierasz szerokość siodła. Dobrze jest też kupić jednak gacie z pampersem, po dłuższej jeździe je docenisz.
hmm. .., a co do tego przekroku, nie jest za duży dla mnie? Przynajmniej wg tabeli?Standover wg tabeli to :792, jak stanę w lekkim rozkroku bez obuwia przekrok to naciągane 80, tak z 79,5.
Próbowałem na minus i plus.... na zdjęciu jest na minus, żeby łatwiej było wam coś doradzić/ zaobserwować :p siodełko jest prawie na max wysunięte, ale poprawię na max. Tak wizualnie nie jestem za bardzo wyciągnięty?
Z 70 km. Zależy mi na wygodzie A ta pozycja jest dla mnie nową. Wiem że z Mostkiem 80 rower będzie bardziej sekretny. Ale i pozycja bardziej komfortowa. Chyba...
Zastanawiam się czy nie jest za duży. to rozmiar M mój przekrok to 80 przy 176 cm wzrostu. wg tabeli m to 79.2. Jak podniosę Koło do góry jest z 5-6 cm. Jest też długi ale może tak ma być. może bym wymienił mostek na 80?
Proszę o ocenę pozycji. Nigdy nie miałem tego typu roweru i mam wątpliwości, czy długość ramy jest odpowiednia. Niby przekrok się zgadza. Wysokość siodełka, ustawiona pod długość nogi, ale mam wątpliwości. Zastanawiam się nad zamontowaniem mostka 90 lub 80 mm, obecnie jest 100.
Jeszcze nie kupiłem tego roweru ponieważ z uwagi na w.w problem dalej szukam. Testowałem w butach spd 44. Opona fabrycznie 700x 35c. Zadałem producentowi pytanie o długość korby. Być może trochę krótsza rozwiązała by problem. Korba w specyfikacji ma długość 172.5 lub 175 mam nadzieję że producent odpowie 175. Tylko czy taka zmiana nie wpłynie znacząco na jazdę? Dodam
że nie ściągam się w zawodach, ale lubię pojeździć po lesie.
Dzięki za odpowiedź. Takie też w większości tematów znalazłem. Tylko mnie zastanawia, skoro ma to być rower "uniwersalny" bo tak te konstrukcje są nazywane, to czemu żadna marka nie zwróciła na to uwagi. Przecież wielokrotnie są sytuacje gdzie jedzie się wolniej i więcej się skręca. Chociaż by w górach lub w mieście. Trochę tak jakby jednak była to moda, więc do roweru szosowego damy szersze opony i niech się klient cieszy z uniwersalnego roweru. Chyba że poszedłem w złą stronę?