No ale gdzie napisałem że pedał wkręciłem odwrotnie? Gwint się zerwał bo pedał wkręciłem lekko pod kątem i za drugim razem tak samo to raz, a dwa tuleja była źle zamontowana bo dosłownie po 2 tygodniach jazdy pedał praktycznie wypadł z z połową tulei. Wyobraź sobie może najpierw jak wygląda gwint po zeszlifowaniu go, no bo w jaki inny sposób chcesz to nagwintować jeszcze raz bez zeszlifowania poprzedniego? Oczywistym jest że powstaje ubytek i czymś trzeba chyba uzupełnić tą ,,dziurę'' między gwintem korby a gwintem pedału, za pierwszym razem wstawili cos czego nie jestem w stanie zidentyfikować ale po tym jak to wypadło wyglądało to jak cienkie okrągłe aluminiowe skrawki a za drugim jak to określili tuleję.
Czyli właściwie to mogę sobie cokolwiek zainstalować na to wychodzi skoro proponujesz jeden blat 40 i po prostu nie używać lewej manetki xd