Skocz do zawartości

rafaells

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    229
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Międzyrzec Podlaski

Osiągnięcia użytkownika rafaells

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. i co jescze akurat hajs mi potrzebny, ale jak trzeba coś komuś dać i mi zbywa to daje.
  2. witam, mam prośbę. Noszę się z zamiarem sprzedaż ramy KAnds energy 1300 energy wraz z napędem(kaseta do wymiany) i widelcem XCM z delikatnymi luzami. Do tego dochodzi przerzutka alivio na tył i przód. I tylko to... Wiem, że nie wezmę za to wielkich kokosów- czy może ktoś mniej więcej powiedzieć ile mógłbym wziąć za taki zestaw? poniżej fotki... Generalnie rower nie ma opon, koła chcę sobie zostawić kierownicę mostek i sztycę. a i v-ki w komplecie i kaseta do wymiany Nie mam paru części i dlatego nie idzie w komplecie. Nie wiem jeszcze jak zrobię. - czy sprzedawać. Czy ktoś coś doradzi?
  3. spoko, przyda sie gdy juz przyjdzie sprzecik. Machnalem sie i wzialem w zestawe full z plynem dot 5, ale dot4 tez bedzie ok podobno w tym filmiku gosciu o tym mowi . POdobno temp. wrzenia jest troszke rozna miedzy tymi dwoma typami plynow. pozdro
  4. z tego co widze to t25 ok, dzieki pomogles juz zamawiam torxa sobie poszukam u siebie a jak nie to namiescie kupie. pozdro
  5. dziekuje ci, juz sprawdzam. ok, ale to w zupelnosci wystarczy? w tym zestawie za 44 zl? bo w innych sa jeszcze te rurki/szlaufiki a i klucz typu TORX.
  6. siema forumowicze. Czy poleci ktos jakis przyzwoity zestaw do odpowietrzania hamulcow AVID db1? wiekszosc ofert to orginalne od 89 zl kiedys cos widzialem tanszego i kurcze nie chce wydawac az tyle na te akcesoria i tak pewnie idzie to jakos zrobic jakimis wlasnymi sposobami. Ale jednak wolalbym nie kombinowac. chce odpowietrzyc hamulce i przelac plyn dot4 i potrzebny mi jaest jakis niedrogi sprawdzony zestaw. Czesto na aukcjach przy tych tanszych zestawach nie pisza szczegolowo do jakiego modelu. rozumiem, ze te zestawy sa uniwersalne... na jakie problemy ewentualnie mam sie nastawiac podczas tego dlubania? wczesniej tylko regulowalem zwykle tarcze i vki podobno czasami na allegro cos za 40 zl mozna znalezc A... i ewentualnie jaki plyn zamiast DOT4?
  7. Witam. Wlasnie bylem zmuszony do rozkręcenie hamulca i przy okazji zajrzec na stan klockow. No i wydaje m isie ze chyba sa juz zuzyte. Ten drugo klocek mniej widoczny na zdjeciu jest tez w takim samym stanie jak pierwszy. Co moglibyście polecić dobrego do hamulcow hydraulicznych AVID DB1? nie chce mi sie bawić w jakieś wypiekanie itp zabiego. sorki za slabe zdjęcie, ale coś tam widać.
  8. dzięki, dzięki to już wszystko wiem. Raczej opowiadam się za miększym ustawieniem w sensie większym sagiem - będzie zbyt miękki to ustawię mniejszy SAG. Póki co szukam pompki . A i powiedzcie mi jeszcze, jaki byłby najlepszy płyn do pielęgnacji amortyzatora? czy ten cały brunox deo sprawdza się? czy szukać czegoś co ma w składzie jakąś specjalną powłokę teflonową czy coś w tym stylu?
  9. ale i task producent podaje swoje podobno zawyża wartości.
  10. w sensie ile tego sag-u?... zdaje sobie sprawę, że to wg. własnych upodobań się ustawia ale jest jakiś zarys. i tak teraz nie mogę pokombinować bo nie mam pompki :/ ale chciałbym wiedzieć. ok, dzięki już sobie patrzę. tego właśnie szukałem.
  11. sorki, chodziło mi o delikatne ugięcie a nie luzy... ja nie mam żadnej instrukcji. to jak ustawic sag pod 73 kg?
  12. witam, szukam w sieci i na stronie producenta "suntour'a" jakiejś tabeli, cokolwiek... gdzie jest zapisany wskazany zakres ciśnienia PSI w amortyzatorze. Albo jestem ślepy i nie mogę znaleźć albo po prostu tego nie piszą. A mianowicie, czy orientuje się ktoś jakie jest zalecane ciśnienie przy wadze 73 kg do jazdy w terenie, czasami jakieś skoki, korzenie itd. Wiem, że ważne jest też ustawienie ugięcia wstepnego i motion control itd. wcześniej korzystałem z jakiegoś zwykłego uginacza, więc wybaczcie moje ignorancję. Wcześniejszy właściciel rowerku ważył coś ponad 80 kg. i dla niego praca była w sam raz, mi się wydaje zbyt twardy i zmulony. Dopiero się zapoznaje ze sprzętem i chciałbym go jakoś dostosować pod swój typ jazdy. doradzicie? a... i czy jest normalne, że w momencie zblokowania widelca na sztywno w momencie naciskania ciężarem ciałą na kierownicę delikatnie się ugina i ma luzy czy tutaj już raczej przydałby się serwis?
  13. rafaells

    ns clash

    hardkorowy sztywniak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...