Czy ja wiem czy nie odczujesz... Jednak Reba jest sporo lżejsza od Recona Silver, który jest w Treku. No i na starcie chcesz zmieniać już hamulce. Wiadomo, za Trekiem przemawia dożywotnia gwarancja na ramę i zwróć też uwagę, że trek ma dwu rzędową korbę natomiast Cube bardziej uniwersalną - 3 rzędową.
Zamontowałem M8000 SGS do 10rz. i od 1 do 5 biegu łańcuch nie wchodzi w dolne kółeczka i wydaje dziwne dźwięki (ocieranie). Od czego to jest zależne? Zły kąt przerzutki? Dodam, że mam montaż bezpośrednio do haka i tą "przedłużkę" do montażu zdemontowałem.
U Ciebie i u autora tematu też tak jest? Możesz to sprawdzić, jeśli to nie problem?
Tutaj jeszcze zdjęcia pręgów oleju po jeździe oraz uszczelki prawej.
Nie będę zakładał nowego tematu ale dzisiaj po pierwszej jeździe z SIDem zauważyłem dziwne przebarwienia na goleniach. Zdjęcie w załączniku. Druga goleń też ma takie coś. Nie jest to na całej średnicy tylko z przodu, na oko tak 1/3 całej średnicy. SID jest nowy i jeszcze dobrze nie pojeździł (dzisiaj tylko 33km) i jeszcze olej z niego wypływa.
Sprawdziłem wykałaczką czy nie ma syfu w uszczelkach i wyleciał tylko gęsty smar. Taki ma być? Mógł on spowodować jakieś przebarwienia?
Jak masz tego nieszczęsnego (nie napiszę gównianego bo lepsze to niż nic) pushlocka to rozbierz go i posmaruj trochę w środku smarem tam gdzie linka styka się z plastikowym elementem, trochę poprawi to pracę.
Amortyzatorem. Recon waży w okolicach 2,1kg a np. Reba w okolicy 1,7kg. Tak po za tym Cube ma ciężkie sztycę, siodełko i koła do dupy w porównaniu do reszty a i sama rama prawdopodobnie waży tyle co u konkurencji lekkie alu.
Radon ma najlepszy amortyzator - SIDa, Cube ma Recona czyli 2 klasy niżej. Reszta osprzętu to praktycznie to samo czyli nowe XT. Aha, Cube ma ramę karbonową a Radon i Canyon alu, a to już jest różnica.