Skocz do zawartości

KrissDeValnor

Mod Team
  • Liczba zawartości

    7 061
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana KrissDeValnor w dniu 1 Lipca 2017

Użytkownicy przyznają KrissDeValnor punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Thorgal

Ostatnie wizyty

11 153 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika KrissDeValnor

  1. Producenci podają limity wagowe - pewnie jest +/- 110, czy 120 kg (nie chce mi się szukać ), ale to głównie pod gwarancję, bo rama może strzelić pod wyższą, ale równie dobrze i niższą masą (w zależności od okoliczności i sposobu traktowania sprzętu), a rowerzysty przecież nikt nie będzie komisyjnie ważył
  2. Cyfrowo kodowane to STS.
  3. To wszystko sprowadza się do rodzaju pinów (np. wystające gwinty, lub główki śrubek), oraz typu podeszw (twarda, miękka, plaska, z bieżnikiem). Aktualnie używam głównie średnio sztywnych butów rowerowych Northwave Explorer 2 GTX (pod bloki, których nigdy nie widziały) w połączeniu z platformami Xpedo Traverse 9 (mała platforma z główkami śrubek), i jest OK - oczywiście nie pociągniesz korby na podjeździe
  4. Musi być takie mocowanie jak ten Polar wyżej (ja akurat mam pod Brytona), czyli z 4 zaczepami, a Ty tylko decydujesz czy licznik ma być poziomo, czy pionowo
  5. Dobra, autora już nie ma (chyba, że napisze jako @Krypto.Szosowiec ), więc tymczasem zamykam.
  6. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  7. Taaa, tym bardziej, że Kona i Merida alu ważyły kilogram... Merida może nawet więcej, a Kona pewnie podobnie, lub niewiele mniej. @michalr75 ? PS chociaż jak na XS to nie jest mało...
  8. To mi się kojarzy z jazdą pod ramą - nie rób tego ! Autor, który po raz kolejny wykonał angielskie wyjście, zimą nie jeździ, bo za zimno (to z grubsza jego słowa), i zdaje się, że przy temperaturach poniżej +10 też średnio na jeża, czyli pół roku wyjęte... Sorry skom25 vel. ChuChu i zdaje się kryptoszosowiec (kto pamięta więcej ?), ale chyba otwarcie o tym kiedyś mówiłeś.
  9. Może to nowsza generacja ? Ogólnie ludzie pisali, że jest lekka - tu przykład : https://flowmountainbike.com/tests/specialized-chisel-review-ltd-2022/
  10. Wszystko ładnie, pięknie, ale autor nie szuka raczej opon szosowych... Poza tym, to nawet w świecie wyścigów jest przecież tendencja rosnącej szerokości opon, więc peleton się myli ?
  11. Oczywiście miałem na myśli komplet kół gotowych do jazdy, czyli bez żadnego przekładania kasety i tarcz, łańcuch na spinkę można szybko zmienić, a zaciski bez wad fabrycznych, i z sensownymi prześwitami dla klocków, godzin przecież nie zabiorą Co do jazdy zimą, to chyba wolę od letnich upałów (jak jest taka jak teraz, to na pewno) - ja latem jeżdżę najmniej w całym roku, czyli na opak w porównaniu do większości
  12. Spec Chisel ma jedną z lżejszych ram, no i BSA.
  13. Na pewno siodełko w górę. Jak się zatrzymujesz, to po prostu zsiadasz i stoisz nad ramą, a jak nie chcesz tyłka zdjąć, to musisz się mocniej na bok przechylić.
  14. Pusta szklanka na stole - niedopatrzenie ? Z żółtego i brązowego tandem wyszedł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...