Skocz do zawartości

spike123

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    wadowice

Ostatnie wizyty

358 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika spike123

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. nic, wymieniłem trenażer na tacxa neo:)
  2. Patrząc na Twoje wymiary, to raczej nie mam co myśleć o M:)
  3. Podepnę się pod temat, chodź już trochę stary. Problem mam z doborem rozmiaru w spodenkach Assosa mille GT C2. Z racji tego że gdzie nie popatrzę i nie posłucham to idą lepsze czasy, więc nie zastanawiając się długo myślę kupię spodenki z "wyższej" półki. Wcześniej użytkowałem spodenki w przedziale cenowym do 350zł. Rozmiar dobierałem większy żeby było nie za ciasno. Moja budowa z "brzuszkiem" 175cm, 86kg, biodra 97, pas 88, więc z marek takich jak vezuvio, rogelli brałem L i było ok. Przy zakupie Assosa zrobił się problem, na stronie producenta, sugerowany rozmiar to M na stronie sprzedawcy L. Zamówiłem M i ledwo wnie wszedłem, domówiłem L i poprawa prawie żadna, strasznie opięte, jak jakieś spodenki uciskowe. Zastanawiam się, bo wcześniej nie miałem spodenek z tej "wyższej" półki cenowej, czy może tak ma być. Tak jak pisałem wcześniej, przy tańszych nie za bardzo zastanawiałem się czy może mniejszy rozmiar będzie lepszy, bo w sumie były wygodne, ale nie do końca wiedziałem jak mają leżeć. Tak myślę, zostawię L ale na Zwifcie przez zimę pewnie z 5kg zrzucę, do tego ta L troszkę się rozciągnie i będzie tak jak z "tańszymi" że po 2 sezonach jak stanę na pedałach, to pampers wisi jak bym narobił... Zatem jak dobrać spodenki, jak powinny leżeć?
  4. Tak to wygląda, zrobiłem jeszcze zdjęcie, jakiej długości jest łańcuch, oczywiście zdjęcie nie jest miarodajne:)
  5. W każdym poradniku na YT, przyjęło się że najmniejsza zębatka na kasecie, ma pokrywać się kółkiem prowadzącym przerzutki, to samo tyczy się największej zębatki, nie spotkałem się z ty że wózek ma być przesunięty o grubość jednego zęba. Oczywiście po pracy z ciekawości to sprawdzę jak to u mnie wygląda.
  6. Muszę to sprawdzić jak ustawiona jest ograniczenie, to aż tak ważne jest? a co do haka, tak jak pisałem, na 99% jest prosty, sprawdzany na dwóch płaszczyznach...
  7. Siema. Jakby ktoś był chętny, bo nie daje już rady z napędem 12s XT/XTR. Nie jestem w stanie ustawić poprawnego działania tylnej przerzutki, na 4 koronce od dołu, łańcuch czasami zaczyna przeskakiwać na 3, nie dzieje się to cały czas, jeżeli podciągnę linkę to jest ok, ale w tedy na koronce 3 od góry to samo zaczyna występować, objaw krzywego haka ale że posiadam przyrząd do prostowania go to jestem na 99% pewny że hak jest prosty. Tylna przerzutka nowa, linka wymieniona chodź raczej była ok, łańcuch nowy, myślę jeszcze nad kasetą, pancerz raczej też będzie ok, linka chodzi gładko...
  8. Też właśnie znalazłem, ale cena z wysyłką 35 funtów😄
  9. Z tego co troszkę poszperałem, jest to bębenek multisys czy jakoś tak, ta nakrętka EDCO pasuje tylko do ich produktów i żadna inna nie będzie pasować, więc mam problem:( Gdzie można było nabyć takie nakrętki, są już nie dostępne a bębenki multisys, sprzedawane są solo bez nakrętek.😤
  10. Witam forumowiczów. Mam problem z nakrętką kasety, nakrętka jest obrobiona co oczywiste, wiąże się z problemem z odkręceniem kasety. Oczywiście na upartego, udało mi się ją odkręcić za pomocą młotka, nabiłem klucz i jakoś poszczło ale na dłuższą metę to nie zda egzaminu, myślałem że po odkręceniu podmienie nakrętę od shimano ale tu zonk, ta obrobiona ma dłuższy gwint i shimano nie pasuje:( Drugi problem jest taki że nie bardzo mi pasuje do kasety, ta która jest, jest do kaset z małą koronką 12T a ja mam na kasecie 11T i łańcuch przeskakuje. Jak można się domyśleć, nakrętka jest praktycznie nie do dostania na naszych portalach ogłoszeniowych... Myślałem nad wymianą bębenka na nowy ale nie wiem na jaki, w tej chwili jak dobrze pamiętam jest multisys a ogólnie dostępne są Tacx neo 2T a ja posiadam wersje pierwszą. Jestem w kropce...macie jakieś pomysły?
  11. oponę kilka razy ściągałem, więc wątpiące jest to że udało mi się założyć ją w tym samym miejscu. Tak myslę, że za kilka lat jak tak dalej pójdzie to będą robić szersze ramy, żeby opona nie ocierała o trójkąt lub o amortyzator, w sumie już boost jest:)
  12. Tego że opona sama w sobie może mieć bicie nie brałem pod uwagę. Pozostaje cieszyć się jazdą na "wybrakowanych" oponach. W przyszłości jak wpadnie mi jakaś opona 29 innego producenta, to ciekawości porównam obie marki na tym samym kole. Wielkie dzięki:) Czy nabiłem wysokim ciśnieniem? Z kompresora poszło i było duże, myślę że ok 5atm. Tak jak pisałem, pasek na oponie, równo ułożył się względem obręczy, opona raczej na 100% dobrze wskoczyła.
  13. Szkoda że nie posiadam opony 29 innego producenta, miałbym porówanie. Czyli nie ma sensu próbować wycentrować koła na "zero"?
  14. Tak jak pisałem, obręcz z oponą czy bez ma takie samo bicie. Troszkę dziwne że trafiłem dwie wadliwe opony:) Aha, koło z przodu jest w systemie bezdętkowym
  15. Obrócić nie obrócę bo opona jest kierunkowa, chyba że na próbę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...