Skocz do zawartości

chiz1611

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika chiz1611

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

5

Reputacja

  1. Niebawem przetestuję. Polecam Wam w tej sytuacji sprawdzić jak to ustawienie wygląda u Was. Poniżej jeszcze drugi element, który nakierował mnie na myśl, że coś jest nie tak z połączeniem czujnik - zegarek. Zauważyłem, że na heatmapie prędkości na całej długości trasy w regularnych odstępach miałem odnotowane nagłe spadki prędkości.
  2. Cześć. Doszedłem do tego, że różnica wynika najprawdopodobniej z ustawienia zapisu danych - w starym zegarku miałem tam ustawione "co sekundę", w nowym z automatu było ustawione na "inteligentny". Nie zweryfikowałem tego jeszcze na trasie, ale widzę już różnicę w momencie, gdy zakręcę kołem. Przy ustawieniu "inteligentnego" zapisu danych, co parę sekund miałem zanik odczytu prędkości (tak jakby gubiło sygnał). Przy ustawieniu "co sekundę" nie ma takich zaników. Nakierowały mnie na to różnice w wyglądzie wykresów prędkości pomiędzy starymi a nowymi aktywnościami. Odnośnie sugestii, że winą jest GPS, podkreślam jeszcze raz, że zarówno stary jak i nowy pomiar było robiony z czujnika prędkości/dystansu, z takim samym ustawionym rozmiarem koła
  3. Cześć. Kupiłem nowy zegarek Garmin. Sparowałem go z czujnikiem prędkości, ustawiłem obwód koła taki sam jak w poprzednim zegarku (opona Continental GP 5000 - 2145 mm). Przejechałem dzisiaj z nowym zegarkiem identyczną trasę jak w październiku 2022 ze starym zegarkiem. Wtedy dystans wyszedł mi 58 km, dzisiaj 54 km. Z czego może wynikać ta różnica? Pozdrawiam, Michał
  4. Ja mam taki klucz jak na zdjęciu i daje radę. Często pedały mają też z tyłu wejście na imbusa, więc może dwoma na raz spróbuj? Spróbuj też opukać młotkiem oś pedału w okolicach miejsca, w którym wchodzi w korbę. Pomóc także może nagrzanie, a następnie schłodzenie zapieczonej części (rozszerzalność metalu).
  5. Ja takich płaskich kluczy używałem m.in. do konusów, do pedałów, do V-braków, do browca. Ale do częstej pracy lub gdy jest potrzebna mocna siła dokręcenia, polecam kupić coś porządniejszego.
  6. Dzięki za porady. Bałem się zostawić szprychę lekko skręconą i zacząłem przy niej majstrować. Niestety uszkodził mi się od tego nypel i ostatecznie musiałem tę szprychę przeciąć i założyć kolejną. Podczas dokręcania nowej szprychy, przytrzymałem ją widelcem kuchennym. Zadziałało to bardzo dobrze, szprycha nie jest skręcona. Pozdrawiam, Michał
  7. Cześć. Niedawno pękła mi szprycha w tylnym kole. Koła Campagnolo Zonda. Kupiłem zestaw nowych szprych i wymieniłem uszkodzoną. Szprychy do tego koła są płaskie i zauważyłem, że przy dokręcaniu nypla, szprycha zaczyna skręcać się wokół własnej osi. Udało mi się przytrzymać szprychę i dokręcić odpowiednio mocno nypel, tak żeby koło nie miało bicia, jednak szprycha podczas tych zabiegów i tak trochę się skręciła - nie jest ustawiona całą swoją płaską powierzchnią idealnie równolegle do kierunku jazdy (pozostałe szprychy są tak ustawione). Czy takie skręcenie się szprychy jest normalne i niegroźne, czy może powoduje osłabienie szprychy i zmniejsza jej wytrzymałości? Pozdrawiam, Michał
  8. Cześć. Włoska marka La Passione ma teraz wyprzedaż. Czy ktoś z Łodzi byłby chętny na wspólne zamówienie? Powyżej 100 euro przesyłka jest gratis. Mam już ich spodnie i koszulkę, są bardzo dobrej jakości. Ludzie w recenzjach porównują ich do takich marek jak Rapha czy Castelli. https://www.lapassione.cc/collections/mens-collection/products/summer-bib-shorts-classic-black Pozdrawiam, Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...