-
Liczba zawartości
58 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Dodatkowe informacje
-
Skąd
BYDGOSZCZ
Ostatnie wizyty
2 872 wyświetleń profilu
Osiągnięcia użytkownika Max40
-
Max40 obserwuje zawartość → [piasta] Jubilat rozstaw przód koła 24" , [Przerzutki przód] prawidłowość zamocowania linki. , [Błotnik] wykonanie ponowne mcowania -nitowanie. i 5 innych
-
Witam chciałbym się poradzić. Przerzutka przód :SHIMANO Nexave Wymieniłem zardzewiała linkę na nową i nie wiem, czy prawidłowo ponownie zamocowałem ,bo linka jest na moje oko za blisko widełki i moze obcierać jak wejdzie na największą trzecią zębatkę. Jest też, pewny element na przerzutce, który chyba służy do przeprowadzenia linki. Przerzutka ma system, który ciągnie z dołu.
-
Witam. Chciałbym wykonać nitowanie błotnika jak na zdjęciu. Jak to mozna zrobić tj. gdzie kupic takie nity i przyrząd do powyższego wykonania takiego połączenia. Z góry dzięki za wskazówki i porady. Pozdrawiam.
-
Ok już odkręciłem.Sugerowałem się tym filmem Wymiana kasety w rowerze bez bacika Klucz zabezpieczeniem, aby nie wypadł i siedzial sztywno przy pomocy osi z konusami. Jak zrobić bacik jest pokazany na filmie, kawałek listwy i łancuch.
-
Witam . Nie wiem czy mam dobry klucz do okręcenia tego typu kasety i w jaki sposób odkrecić. Na nakrece "kasety" widnieje napis "SHIMANO HG CS-HG50". Google potwierdzaja ze jest to zebatka kaseta SHIMANO. Klucz nie wchodzi do konca poniewaz jest to pierscien metalowy uszczelniajacy tak mysle. Pytanie, czy to odpowiedni klucz do kaset i mozna nim okrecic kasete i w jakim sposób. Wspomnę, że mam nakrętkę od "kasety" SHIMANO HYPER Glide -C i nakrętka wchodzi swobodnie dodaj pliki...
-
[Modernizacja] Modernizacja 27-letniego roweru
Max40 odpowiedział Entyl → na temat → Renowacje rowerów i części rowerowych
Wojcio Nie ma co sie co bawić z tego typu rowerem z hamulcami tarczowymi, ale sa pewne opcje załozenie tkz. adapterów. Jednak to wymaga piast pod hamulce tarczowe, czyli przeplot obreczy co wiaze sie z kosztami. Gra chyba nie warta świeczki. Lepiej inwertować dobre klocki hamulcowe 3 lub 2 składnikowe. Jak umiesz przeplesc koło to moze warto. Jak to jeden z kolegów napisal masz wtedy lewel wyżej. 😆 A jak masz budżet i chęci to mozna zainwestować w takie koło czyli: 1. Dobra felga (trój-komorowa) -mocniejsza felga. 2. Szprychy ze stali nierdzewnej 3. Nyple mosiądz. Adapter hamulca tarczowego -
Bieżnia jak i kulki nie sa w takim złym stanie co widać na załączonym zdjeciu wianka "FR" . Jak juz udało mi się zdemontować mostek i mam dostęp to próbuje przejrzeć,nasmarować zabezpieczyć i wymienić co mogę. A stery może będę wymieniał później, bo to nie jest teraz pilne. Próbuję przywrócić rower do działania pewne elementy uszkodzone wymienić itp. [Amortyzator] SR Suntour T870- czy tego typu amortyzator mozna rozebrac i jak ? [Stery skercane] Problem zemotowaniem mostka aluminiowego A dzieki za info. czyli rura sterowa to pod fi30 [EC30] to nazewnictwo się przyda w poszukiwaniu odpowiednich nowych "kompletnych" sterów. Przy jednym z rowerów miałem tak ze miski były dwie Upper cup "kombinowane stery" zamiast Upper cup i Lower Cup co mogło powodować odkręcanie śruby.
-
Witam. Rower PEUGEOT Florence (FR-Francja) Chciałem wymienić wianki na nowe, ale te co były w sklepie okazały się łożyskami większymi "polskimi". A potrzebuje wianki o wymiarach fi-zew:~37.4mm, fi-wew:~30.8mm, 16 sztuk kulek. Zostaje znalezienie taki sam wianek lub wymiana kulek. Pytam i jestem za tym, aby znaleźć taki sam wianek ostatecznie zostaje wymiana kulek. Wianki: FR , fi-zew: ~37.4mm, fi-wew:~30.8mm, 16 sztuk kulek fi ~4mm. PL, fi-zew:~40mm, fi-wew:~33.5mm, 22 sztuk kulek fi~4mm
-
[Modernizacja] Modernizacja 27-letniego roweru
Max40 odpowiedział Entyl → na temat → Renowacje rowerów i części rowerowych
Wyminiłes klocki na V-brake na trzyskładnikowe ? Jeszcze mozna zmodernizować, ale to sa juz koszty np. wymienić felgę na trzy komorowa, dać piastę pod hamulec tarczowy i wsatwić adapter pod mechanizm hamulca. -
[Stery skercane] Problem zemotowaniem mostka aluminiowego
Max40 odpowiedział Max40 → na temat → Sprzęt rowerowy
Coś nie coś poczytałem o brodzącym aluminum i jakoś można to zabezpieczyć albo anodowac lub pomalować lakierem bezbarwnym, opcji jest duzo do rozważenia. Planuje wymienić docelowo później na metalowy mostek oczywiście jak znajde godną uwagi konstrukcje, a fragment górnego mostka (mocowanie na dwie sruby) wyczyściłem i wypolerowałem. Użyłem papier "wodny" o gramaturze 1000, 1200, 2000, druciaki od mini-szlifierki oraz pastę czyszcząco-polerujacą. Teraz chciałbym dalej posprawdzać co sie da w tym rowerze PEUGEOT Florence [Amortyzator] SR Suntour T870- czy tego typu amortyzator mozna rozebrac i jak ? -
[Stery skercane] Problem zemotowaniem mostka aluminiowego
Max40 odpowiedział Max40 → na temat → Sprzęt rowerowy
Udało się zdemontować mostek. O to efekt. Teraz czyszczenie, polerowanie i oryginalny mostek wróci na swoje miejsce. Ciag dalszy prac przy rowerze PEUGEOT Florence -
[Stery skercane] Problem zemotowaniem mostka aluminiowego
Max40 odpowiedział Max40 → na temat → Sprzęt rowerowy
Dzieki chłopaki za wskazówki tak patrze na ten film w niby tyle wlał odrdzewiacza i penetrującej substancji, a mostek w dolnej czesci suchy po wyjęciu sterów 13:44 . Będę próbował podobnej metody co dał TheJW czyli "dwie osoby i odrdzewiacz/penetrant" tylko przy pomocy metalowej kierownicy i kawal drewna podejrzanej na drugim filmie. Przygotowanie do wyjęcia mostka moja metoda 1. Sposób: Wyciągnę koło, zdejme kierownice motyl, wstawię os na 100mm i zablokuje, aby usztywnić widły. Następnie zalepię otwór mostka tasma klejacą i ustawie widły tj. stery w poziomie, pod kątem 5-10 stopni i wleje od strony klina WD 40 i będę kręcił widlami (360 stopni) zmieniał pozycje, tak co kilka godzin, aby WD 40 spenetrowało głębiej, czyli od strony klina do otworu pod śrubę imbusową. A później zastosuje ten sposób 3:47 (kierownica metalowa i kawał drewna) jak na filmie i nie będę musiał piłować mostka Removing Seized Handlebar Stem Using Cable Puller Winch -
Witam. Posiadam rower PEUGEOT Florence z mostkiem aluminiowym (kierownica typ motyl). Problem na zdemontowaniu mostka od kierownicy i nie mam pomysłu jak dalej podejść do tematu, aby nie używać drastycznych dużych metod siłowych typu ciężki młotek itp. nie uszkodzić ramy tak jak w tym podobnym temacie [stery skręcane] Problem z wyjęciem mostka Co zrobiłem i jak to wygląda : - wykręciłem śrubę imbusową (lata klin wewnątrz rury sterowej), - psikałem WD40 na połączenie miedzy mostkiem, a rurą sterową,
-
Witam.. Moze ktos z kolegów się orientuje jaki jest rozstaw przedniego koła 24" w Jubilacie (rama) kola przedniego ?