Skocz do zawartości

Max40

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    BYDGOSZCZ

Ostatnie wizyty

4 230 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Max40

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Witam. Trafiły mi sie piasty i tu moje zaskoczenie ze tego typu piasty były wykonywane z ze znakiem ROMET. Ktos cos wie na ten temat, czy to faktycznie piasty wykone przez firmę POLSKĄ ROMET? Piasta ROMET przód 100mm Hamulec tarczowy, 36otwory Piasta ROMET tył 135mm Hamuklec tarczowy, 36 otwory
  2. Witam chciałbym się poradzić. Przerzutka przód :SHIMANO Nexave Wymieniłem zardzewiała linkę na nową i nie wiem, czy prawidłowo ponownie zamocowałem ,bo linka jest na moje oko za blisko widełki i moze obcierać jak wejdzie na największą trzecią zębatkę. Jest też, pewny element na przerzutce, który chyba służy do przeprowadzenia linki. Przerzutka ma system, który ciągnie z dołu.
  3. Witam. Chciałbym wykonać nitowanie błotnika jak na zdjęciu. Jak to mozna zrobić tj. gdzie kupic takie nity i przyrząd do powyższego wykonania takiego połączenia. Z góry dzięki za wskazówki i porady. Pozdrawiam.
  4. Ok już odkręciłem.Sugerowałem się tym filmem Wymiana kasety w rowerze bez bacika Klucz zabezpieczeniem, aby nie wypadł i siedzial sztywno przy pomocy osi z konusami. Jak zrobić bacik jest pokazany na filmie, kawałek listwy i łancuch.
  5. Witam . Nie wiem czy mam dobry klucz do okręcenia tego typu kasety i w jaki sposób odkrecić. Na nakrece "kasety" widnieje napis "SHIMANO HG CS-HG50". Google potwierdzaja ze jest to zebatka kaseta SHIMANO. Klucz nie wchodzi do konca poniewaz jest to pierscien metalowy uszczelniajacy tak mysle. Pytanie, czy to odpowiedni klucz do kaset i mozna nim okrecic kasete i w jakim sposób. Wspomnę, że mam nakrętkę od "kasety" SHIMANO HYPER Glide -C i nakrętka wchodzi swobodnie dodaj pliki...
  6. Wojcio Nie ma co sie co bawić z tego typu rowerem z hamulcami tarczowymi, ale sa pewne opcje załozenie tkz. adapterów. Jednak to wymaga piast pod hamulce tarczowe, czyli przeplot obreczy co wiaze sie z kosztami. Gra chyba nie warta świeczki. Lepiej inwertować dobre klocki hamulcowe 3 lub 2 składnikowe. Jak umiesz przeplesc koło to moze warto. Jak to jeden z kolegów napisal masz wtedy lewel wyżej. 😆 A jak masz budżet i chęci to mozna zainwestować w takie koło czyli: 1. Dobra felga (trój-komorowa) -mocniejsza felga. 2. Szprychy ze stali nierdzewnej 3. Nyple mosiądz. Adapter hamulca tarczowego
  7. Osłony gumowe "spreżyn" teleskopu " sa w kiepskim stanie co widac na załączonym zdjeciu
  8. Bieżnia jak i kulki nie sa w takim złym stanie co widać na załączonym zdjeciu wianka "FR" . Jak juz udało mi się zdemontować mostek i mam dostęp to próbuje przejrzeć,nasmarować zabezpieczyć i wymienić co mogę. A stery może będę wymieniał później, bo to nie jest teraz pilne. Próbuję przywrócić rower do działania pewne elementy uszkodzone wymienić itp. [Amortyzator] SR Suntour T870- czy tego typu amortyzator mozna rozebrac i jak ? [Stery skercane] Problem zemotowaniem mostka aluminiowego A dzieki za info. czyli rura sterowa to pod fi30 [EC30] to nazewnictwo się przyda w poszukiwaniu odpowiednich nowych "kompletnych" sterów. Przy jednym z rowerów miałem tak ze miski były dwie Upper cup "kombinowane stery" zamiast Upper cup i Lower Cup co mogło powodować odkręcanie śruby.
  9. Witam. Rower PEUGEOT Florence (FR-Francja) Chciałem wymienić wianki na nowe, ale te co były w sklepie okazały się łożyskami większymi "polskimi". A potrzebuje wianki o wymiarach fi-zew:~37.4mm, fi-wew:~30.8mm, 16 sztuk kulek. Zostaje znalezienie taki sam wianek lub wymiana kulek. Pytam i jestem za tym, aby znaleźć taki sam wianek ostatecznie zostaje wymiana kulek. Wianki: FR , fi-zew: ~37.4mm, fi-wew:~30.8mm, 16 sztuk kulek fi ~4mm. PL, fi-zew:~40mm, fi-wew:~33.5mm, 22 sztuk kulek fi~4mm
  10. Wyminiłes klocki na V-brake na trzyskładnikowe ? Jeszcze mozna zmodernizować, ale to sa juz koszty np. wymienić felgę na trzy komorowa, dać piastę pod hamulec tarczowy i wsatwić adapter pod mechanizm hamulca.
  11. Coś nie coś poczytałem o brodzącym aluminum i jakoś można to zabezpieczyć albo anodowac lub pomalować lakierem bezbarwnym, opcji jest duzo do rozważenia. Planuje wymienić docelowo później na metalowy mostek oczywiście jak znajde godną uwagi konstrukcje, a fragment górnego mostka (mocowanie na dwie sruby) wyczyściłem i wypolerowałem. Użyłem papier "wodny" o gramaturze 1000, 1200, 2000, druciaki od mini-szlifierki oraz pastę czyszcząco-polerujacą. Teraz chciałbym dalej posprawdzać co sie da w tym rowerze PEUGEOT Florence [Amortyzator] SR Suntour T870- czy tego typu amortyzator mozna rozebrac i jak ?
  12. Witam. Rower PEUGEOT Florence Mam opisane amortyzatory na których jest napis T870 (SR SUSPENSION) czy mozna w jakiś sposób rozebrać tego typu amortyzator, aby np. wymienić osłony gumowe, serwisować?
  13. Udało się zdemontować mostek. O to efekt. Teraz czyszczenie, polerowanie i oryginalny mostek wróci na swoje miejsce. Ciag dalszy prac przy rowerze PEUGEOT Florence
  14. Dzieki chłopaki za wskazówki tak patrze na ten film w niby tyle wlał odrdzewiacza i penetrującej substancji, a mostek w dolnej czesci suchy po wyjęciu sterów 13:44 . Będę próbował podobnej metody co dał TheJW czyli "dwie osoby i odrdzewiacz/penetrant" tylko przy pomocy metalowej kierownicy i kawal drewna podejrzanej na drugim filmie. Przygotowanie do wyjęcia mostka moja metoda 1. Sposób: Wyciągnę koło, zdejme kierownice motyl, wstawię os na 100mm i zablokuje, aby usztywnić widły. Następnie zalepię otwór mostka tasma klejacą i ustawie widły tj. stery w poziomie, pod kątem 5-10 stopni i wleje od strony klina WD 40 i będę kręcił widlami (360 stopni) zmieniał pozycje, tak co kilka godzin, aby WD 40 spenetrowało głębiej, czyli od strony klina do otworu pod śrubę imbusową. A później zastosuje ten sposób 3:47 (kierownica metalowa i kawał drewna) jak na filmie i nie będę musiał piłować mostka Removing Seized Handlebar Stem Using Cable Puller Winch
  15. Witam. Posiadam rower PEUGEOT Florence z mostkiem aluminiowym (kierownica typ motyl). Problem na zdemontowaniu mostka od kierownicy i nie mam pomysłu jak dalej podejść do tematu, aby nie używać drastycznych dużych metod siłowych typu ciężki młotek itp. nie uszkodzić ramy tak jak w tym podobnym temacie [stery skręcane] Problem z wyjęciem mostka Co zrobiłem i jak to wygląda : - wykręciłem śrubę imbusową (lata klin wewnątrz rury sterowej), - psikałem WD40 na połączenie miedzy mostkiem, a rurą sterową,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...