Skocz do zawartości

ataman

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

301 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika ataman

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Aleście mi pomogli, dzieki
  2. No to min. 500, 250 to dka dzieci moze byc
  3. Witam, Poszukuje zestawu do konwersji, silnik o mocy 1000w w przednim kole, bateria duza, z mozliwoscia dokupienia drugiej. Polecicie jakis gotowy zestaw ?
  4. Doszedłem do wnioskuże nie można mieć wszystkiego, tzn. roweru elektrycznego, który byłby jednoczesnie zwykłym rowerem. Na razie rezygnuje z elektryfikacji roweru. Troche smutno ale z czegos trzeba zrezygnować. Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
  5. A czy ktos z własnego doswiadczenia mógłby sie podzielic wrażeniami ?
  6. Sam silnik waży ok. 2,5 kg i tyle by obciążył przód, reszta wagi to głównie akumulator, który byłby na bagażniku
  7. Witam, Zwracam sie z pytaniem do uzytkowników rowerów ze wspomaganiem elektrycznym, lub osób które próbowały jazdy na takim rowerze. Zastanawiam się na przerobka roweru crossowego poprzez zainstalowanie zestawy z silnikiem w przedniej piaście. Razem z bateria zwiekszyło by to wage roweru o 5-7 kg czyli do ok. 20 lub nawet ponad 20 kg. I tu moje pytanie, czy taka przeróbka ma sens jeśli chodzi o późniejszą możliwość korzystania z roweru w tradycyjny sposób, mam na mysli to, czy takie zwiekszenie wagi nie zabierze potem przyjemności z korzystania z roweru bez uzycia wspomagania, z uwagi na jego dużą mase. Czy da sie nim jezdzic w miare normalnie , bez ekstremalnego wysi;lku po terenie płaaskim nie w gorachj, ale w centralnej Polsce, niekoniecznie zawsze po asfalcie, czasem po drogach lesnych szutrowych ? Ma ktos takie doswiadczenia ? Pozdrawiam
  8. Dzieki, nie zauwazylem ze istnieje mozliwosc regulacji z lewej strony. Temat do zamkniecia
  9. Witam, Posiadam rower z amortyzatowerr jak w temacie z blokada hydrauliczna. Czy trzeba jeździć tylko w pozycjach on - lub off czy można jeżdzić na częściowo przekręconym pokretle blokady tzn. nie do końca zablokowanym amortyzatorze - wtedy robi sie sztywniejszy, czy nie wskazana jest taka jazda ? A może jest iny sposób zmiany sztywności amortyzatora, bo wydaje sie mi on zbyt miekki z za dużym ugięciem wstepnym tzn. jak sie usiądzie na siodełku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.