Skocz do zawartości

Prz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    664
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

1 012 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Prz

Pro

Pro (9/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

119

Reputacja

  1. Markę Nordest pewnie znacie, jej twórca ma też "siostrzaną" markę Jeronimo, no i za śmieszne pieniądze można dostać stalową ramę trailowa: https://www.jeronimocycles.com/produto/txabardo/ Szkoda tylko tego wewnętrznego prowadzenia linek niepotrzebnego. Sam się zastanawiałem ostatnio nad framesetem gravel od niego, ale padło na tytan z drugiej ręki.
  2. Po kilku latach namawiania udało mi się w końcu przekonać tatę do zamiany dziadowego amora na stalowy sztywny widelec - czy ktoś ma na zbyciu jakiś ok. 483 mm długości pod tarcze i QR? Albo gdzieś widzieliście dobrą cenę?
  3. A to mój faktycznie! Sentyment został, nieraz żałowałem że go sprzedałem
  4. Corner Bar V2 bo ma fajny rise i większą szerokość. Rogi wydają się podobne do Kogi, tylko bez gięcia do środka, a tamte były w sam raz długością. Co do Ogra, to żonie złożyłem ECRa, który ma takie same dropouty jak Ogre i niestety w praktyce okazało się, że pasują tam odsunięte do tyłu zaczepy tak jak od Burleya, ale już Thule koliduje z szybkozamykaczem. Problem z hakami jest taki, że o ile napinaczem typu Tuggnut można zapobiegać przesuwaniu haka w tył, to te 30-40 kg przyczepki na osi może ciągnąć koło do tyłu, czytałem na jakimś forum o takich przypadkach właśnie w Ogrze z przyczepką założoną na osi. Prospector mi też się bardzo podoba, tylko ten koszt Biorę tu pod uwagę wzięcie Big Bro jako opcji budżetowej, wszystkie standardy ma zgodne z Prospectorem, to kiedyś mogę uzbierać na niego i przełożyć wszystko.
  5. Akurat Rohloff pod QR (a taki mam możliwość kupić za ułamek ceny nowego ze sklepu), dopóki nie ma poziomych haków jak w Surly, powinien być bezproblemowy, i tak ze względu na przyczepkę odrzucam poziome haki, inaczej to pewnie Krampus byłby faworytem. Raczej chciałbym zachować umiar w budżecie, muszę pokalkulować co się opłaca. Kierownica miało być Crazy Bar, a nie Corner Miałem w Toughroadzie Denham i była super, tutaj 50 mm wzniosu też by pomogło i aż tak mocno do tyłu nie skraca pozycji jak Koga.
  6. Jako że większość moich rowerów miała barana, posłucham chętnie Waszego zdania co do geometrii pod prostą kierownicę Sutra jest jednak zbyt kompromisowa jako rower do wszystkiego, dlatego chcę złożyć sztywnego MTB pod Rohloffa z tyłu i altbara z przodu typu Crazy Bar lub Koga Denham, jazda wycieczkowa, ciągnięcie przyczepki dziecięcej (Surly i inne opcje z hakami otwartymi do tyłu odpadają), na pewno jakieś terenowe ultra też, górskie trasy ale mniej wymagające, żadnych dropów ani innych takich atrakcji Chciałbym mieć opcję dołożenia amora w przyszłości w razie potrzeby. Z tyłu musi być 10x135 i z dostępnych mi opcji widzę Brothera Big Bro (można dokupić tylne haki 10x135 pod Rohloffa) lub Konę Unit 2019 (wisi jedna na OLX). Na plus Brothera sztywna oś i boost z przodu (wygoda sztywnej osi i łatwiej o amora na przyszłość) i wyższy stack, na minus krótka rama (miałem wcześniej Toughroada, on był jeszcze krótszy i strasznie myszkował przód na podjazdach), geo spokojne ale nie wiem czy nie za spokojne na jazdę po górach (70,5 główka). Kona za to dłuższa, ale niższa, geo bardziej w teren (69 główka), tylko QR z przodu ogranicza możliwości (chyba że dać piastę 15x100 z adapterem, ale i tak raczej mniej widelców zostanie a już 29x2.6 z amorem pewnie odpada z góry).
  7. Fajna trasa i relacja, próbuję wypatrzeć co to za plusowe single, czy dobrze tam widzę Longienka rocznik 2015?
  8. Ekstra! Daj znać jak pojeździsz, jak się sprawuje Rohloff, zwłaszcza w jeździe w terenie, czy rozkład masy przeszkadza albo wolniejsze zazębianie zaczynając pedałowanie. Mam w głowie podobny projekt i się cały czas zastanawiam, czy warto wyłożyć tyle kasy za Rohloffa.
  9. Ten Explosif był pod koniec 2022 na sprzedaż wystawiony za 2100, sprzedawca w rozmowie już schodził do 1800, ale zanim się zdecydowałem już go sprzedał - widać do "inwestora", który nawet nim nie pojeździł, ale sprzedać też mu coś nie idzie bo za te 3000 już rok temu w maju był wystawiony ;)
  10. Na sprzedaż złożony przeze mnie rower na kultowej ramie stalowej Cr-Mo Kona Honzo z 2013 roku, rozmiar L/20’’. Rama ma przesuwne haki, dlatego można regulować długość tylnych widełek. Rower złożony na dobrych częściach jako SSMTB na zimę i złą pogodę, ale bez problemu można zamienić na amortyzator 120-140 mm i dołożyć przerzutkę, manetkę i kasetę do napędu 1x. Napęd i opony mają tylko ok. 100 km przebiegu. Ramę zabezpieczyłem antykorozyjnie od środka. Lakier od zewnątrz z niewielkimi ubytkami, ale to tylko lakier bezbarwny na surowej stali, dlatego pięknie się prezentuje na żywo. Sprzedaję, bo zamarzył mi się tytan i muszę najpierw zmniejszyć liczbę rowerów 😊 Honzo to jeden z pierwszych przedstawicieli progresywnej geometrii, rower zdobył sobie wielu fanów, warto przejrzeć temat mu poświęcony na forum MTBR: https://www.mtbr.com/threads/honzo-build-thread-post-your-builds-here.750534/ Można na niej śmiało zbudować zarówno rower XC, jak i hardtaila Enduro. Cena 2999 do lekkiej negocjacji, możliwy odbiór osobisty (na początku kwietnia możliwy również odbiór osobisty w Katowicach lub Trójmieście) lub wysyłka kurierem. Możliwa również sprzedaż samego framesetu (rama, widelec i stery). Zdjęcia dostępne w ogłoszeniu: https://www.olx.pl/d/oferta/rower-kona-honzo-l-mtb-29-stalowy-singlespeed-CID767-IDZmdq2.html?bs=olx_pro_listing Pełna specyfikacja: Rama: Kona Honzo 2013, Kona Cromoly, sliding dropouts 12x142 mm, 415-430 mm adjustable chainstay Widelec: Marin Pine Mountain, 9x110 mm Hamulce: TRP G-Spec Trail S, klocki metaliczne Tarcze: Magura MDR-C 203 i 180 mm Korba: Shimano SLX FC-M670 175 mm Zębatka przód: Praxis Ebike steel 32t Zębatka tył: Surly 22t 3/32'' Łańcuch: Connex 7Z1 Suport: Token TK878EX BSA Bashguard: Mozartt Meno Koła: DT 350 + DT E512 15x110 (z adapterem do 9x110 mm) i 12x142 mm Opony: Continental Mountain King Protection 29x2.3 i Cross King Protection 29x2.3 Sztyca: XLC SP-T10 dropper 31,6x400 mm, 125 mm skoku Siodełko: WTB Volt Mostek: Btwin 60 mm Kierownica: XLC HB-M18 31,8x760 mm Chwyty: XLC GA3 Large
  11. Na sprzedaż mój rower Kona Sutra LTD z 2019 roku, rozmiar 58 (mam 183 cm wzrostu i pasuje idealnie, wysoki stack sprawia, że mogę 99% czasu jeździć w dropach bez zmęczenia pleców ani dłoni). Rower zmodyfikowałem pod siebie wymieniając większość części, aby w pełni wykorzystać potencjał tej świetnej ramy – geometria jest dość gravelowa, ale stabilna, ale mieszczą się opony maksymalnie 29x2.25 i 27.5x2.6, także rower jest szalenie uniwersalny, startowałem nim w terenowych ultramaratonach, świetnie nadaje się też na wyprawy czy jazdę z dzieckiem w przyczepce. Założony jest Ratio Kit 1x12, dzięki któremu mamy szosowe klamkomanetki sterujące przerzutką MTB i napęd z rozpiętością aż 520%, nieosiągalną w fabrycznych gravelach. Ramę zabezpieczyłem antykorozyjnie od środka. Rama i widelec oklejone folią 3M Helicopter Tape, lakier kameleon zmieniający odcień w zależności od oświetlenia, pięknie się prezentuje na żywo. W zestawie również dwuczęściowy framebag uszyty na miarę przez Triglav Works (można zamontować samą górę i pod spodem mieć bidony, albo górę i dół w cały trójkąt), widoczny na ostatnim zdjęciu. Sprzedaż nie obejmuje widocznych na zdjęciach koł, oświetlenia, siodełka, błotników i uchwytu na licznik (dokładna specyfikacja poniżej). Sprzedaję, bo zamarzył mi się tytan i muszę najpierw zmniejszyć liczbę rowerów 😊 Cena 7500 do lekkiej negocjacji, możliwy odbiór osobisty (na początku kwietnia możliwy również odbiór osobisty w Katowicach lub Trójmieście) lub wysyłka kurierem. Możliwa również sprzedaż samego framesetu (rama, widelec i stery). Zdjęcia w ogłoszeniu: https://www.olx.pl/d/906659757/?bs=olx_pro_listing Pełna specyfikacja: Rama: Kona Sutra LTD 2019, rozmiar 58, Kona Cromoly Stery: Cane Creek 40 Hamulce: SRAM Rival Tarcze: Trickstuff Dachle HD 160 mm Klamkomanetki: SRAM Rival 1 + Ratio Kit 1x12 Przerzutka: SRAM GX Eagle + Ratio Kit 1x12 Korba: SRAM GX Eagle Zębatka przód: Banless owalna 34t Kaseta: SRAM X01 Eagle 10-52t Łańcuch: SRAM X01 Eagle Suport: Token BB29BSA DUB Koła: piasty Formula 12x100 i 12x142, bębenek XD, obręcze WTB i23, taśma tubeless WTB TCS Opony: Vittoria Terreno Dry TNT 700x47 mm Sztyca: Specialized CG-R 27,2x300 mm Siodełko: WTB Volt Mostek: XLC Tranz-X AntiShock 80 mm Kierownica: Ritchey VentureMax WCS 460 mm Owijka: Pro Gravel Comfort
  12. Kusi tytan od @3143k4r2, czas na reorganizację mojej stajni Czy ktoś byłby zainteresowany, sam frameset, frameset+koła lub cały rower: 1. Kona Sutra LTD 2019, rozmiar 58, koła stockowe, napęd mechaniczny 1x12 mullet Rival 1 + GX Eagle z Ratio kit i pancerną kasetą X01 Eagle 2. Kona Honzo 2013, (rama od @Sobek82), rozmiar L/20'', wideł Marin PM, koła DT350+E512, singlespeed, dropper XLC. @Qbotcenko może Sutra by Ci pasowała?
  13. Ale fajna ramka, jeszcze z regulacją haków pod singla Jakbym już nie miał Honzo to bym się pewnie właśnie w kolejce ustawił. A że zima sobie poszła i nie ma zamiaru wracać, dzisiaj ściągam z Honzo Ice Spikery i niedługo się pochwalę letnią wersją
  14. Sprzedawca mi pokazywał zdjęcie, gdzie wszedł Ikon 2.6, u mnie przy Ice Spikerze 2.25 jest parę mm miejsca ale ta opona ma mega wysokie klocki z kolcami, więc mało miarodajna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...