Skocz do zawartości

ACTIVIA

Sklep rowerowy
  • Liczba zawartości

    3 252
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Trafne odpowiedzi

  1. ACTIVIA's odpowiedź in [Epixon] Tarcza 203 mm was marked as the answer   
    Ostatnio miałem klienta co załozył w Epiconie tarczę 203mm.  Nie dość że nabył szybko luzy na ślizgach to także pękło mu jedno mocowanie adaptera w dolnych lagach. Pamiętam także że ok rok temu także miałem klienta że podczas jazdy na zwykłej osi wyrwało mu piastę z dolnych lag
  2. ACTIVIA's odpowiedź in [amortyzator] Suntour Raidon XC RLR 29 czym wybić pin was marked as the answer   
    Poniżej adres URL do odpowiedniego filmiku
    www.vimeo.com/album/2609170/video/79380551
  3. ACTIVIA's odpowiedź in [Amortyzator] SR Suntour Raidon-XC LO 27,5 100 mm - sprężyna/powietrze was marked as the answer   
    W twoim rowerze jest zamontowany amortyzator Raidon XC LO-R Coil
    Coil to znaczy że masz system sprezynowy
    W raidonach zawsze występowały wersję powietrzne jak i sprężynowe
    Patrząc od tyłu amorka to po lewej stronie masz u góry te pokrętło zwane korkiem naprężenia wstępnego zaś od dołu masz wkrecona śrubę imbusowy M6 pod imbus 5mm służąca jako mocowanie dolnych lagów z górnymi
    Prawa strona to masz wsadzony kartridż wersji LO-R
    LO - blokada skoku przy koronie
    R - regulacja tłumienia od dolu
  4. ACTIVIA's odpowiedź in [widelec] SrSuntour Auron 2016 zwiększenie skoku was marked as the answer   
    Maksymalny skok to 160mm
  5. ACTIVIA's odpowiedź in [Suntour NCX i NRX] Montaż błotnika was marked as the answer   
    W którym miejscu masz na mysli ??. Bo na podkowie w NCX-ach i NRX-ach jest otwór gwintowany nieprzelotowy patrząc od tyłu amorka, zaś co do dolnej części to są już w odlewie zrobione 2 otworki czyli po jednej i po drugiej stronie.  Fabrycznie zaślepiają to plastikową zaślepką, lecz otwory są gwintowane co można do nich dokręcić specjalne uchwyty. Jak nie zapomnę to zrobię fotki
  6. ACTIVIA's odpowiedź in [Amortyzator] Oddzielanie końcówki popychacza od popychacza kartridża Axon was marked as the answer   
    Mam nadzieję że krótki opis z rysunkami ci trochę pomoże
    Poniżej fotka która dotyczy wymianę końcówki w Epixonie, gdzie klient miał za dużo siły w rękach i urwał końcówkę
     

     
    Na dzień dobry to skombinuj sobie dwa kawałki aluminium o przekroju kwadratowym. Potem złącz je razem i ściśnij w imadle. Przewierć otwór wiertłem 7,9mm w środku czyli na złączu tych dwóch kawałków. 
    Mi powstało takie coś z odzysku 2 kawałków aluminium. Dla polepszenia wyglądu to dałem sobie do anadowania na czarno w zwykłym tanim zakładzie oraz boki sobie na szlifierce ładnie wyszlifowałem
     

     
    Mając już taki element to przygotuj sobie taki kawałek z ręcznika papierowego lub czyściwa
     

     
    Po przygotowaniu sobie tego owiń dobrze tą rurkę blisko przy końcówce
     

     
    Potem nałóż to na swoje przygotowane zrobione urządzenie i ściśnij mocno w imadle
     

     
    No i pozostało ci próbować to odkręcić. Gdyby się obracał to nie żałuj tego ręcznika. Ręcznik zapobiega rysowaniu się tej złotej anody na popychaczu
     
     
     
    Mi to zazwyczaj daje pozytywne efekty w pracy
     

     
    Już odkręcone. Poniżej fotka z połamana końcówka która miałem od klienta
    UWAGA!!! Powyższa część końcówki nie jest oryginalną częścią do tego złamanego elementu. Tak tylko dołożyłem to do wglądu
     

     
     
     
     
  7. ACTIVIA's odpowiedź in [amortyzator] Epixon xc rlrc 2015- regulacja odbicia was marked as the answer   
    Coś musiał ci się w środku odkręcić. Najpierw to ściągnij pokrywę - potem oring i sprawdz czy jest dokręcona ta nakrętka, Jesli jest dokręcona to znaczy że końcówka popychacza od kartridza ci się odkręca czili klikając na plus to będziesz kręcił i kręcił a wtedy się w środku ona odkręca, zaś jeśli dajesz na minus to wtedy się końcówka dokręca i wtedy działa. 
    Sprawdź to szybko bo możesz uszkodzić kartridż a ta część tania to nie jest
  8. ACTIVIA's odpowiedź in [Amortyzator] Serwis Axon RLD SF7 2007 was marked as the answer   
    No to kartridz masz rozbieralny.- wiem że gdzieś był filmik na YouTube to by ci to pomogło w wymianie oleju, Zaś z drugiej strony gdzie masz komorę powietrzną masz cały wklad. Wyciągnąć go możesz tylko góra odkręcajac kluczem 27mm,Jak odkręcić ten korek to wyciagnij wkład - pamiętaj że przed ściągnięciem tego wkładu dolne lagi muszą być rozebrane. Co do wkładu to górny korek sam odchodzi od tej rurki przez to problemu dostania się do tłoczku nie ma. Tam wszystko należy wyciągnąć z środka, wyczyścić i poskładać. Na tłoczek zalać z 5ml oleju min. 80W.co do dolnych lagów to ściągnij uszczelki (jeśli będziesz widział że jakieś uszkodzenia to czas by było je wymienić). Filcu jak będą to wyczyść ściskając kawałkiem materiału po to żeby pozbyć się starego oleju a po tym nasączyc nowym olejem 15W. Żeby wyczyścić środek lagów to po ściągnięciu uszczelek i Filcu nalać po trochę benzyny wstrząsając mocno a potem wylać. Żeby jeszcze tam doczyscic to możesz szmate tam wsadzić wkrecajac ją tak jak ja robię. A potem jak benzyna wyschnie to wsadzić nawilżony filc i założyć te uszczelki. I tak poskładać amorek. Co do smaru to pisz na PW. Mam oryginalny do Suntoura. Tam ci powiem jeszcze co i jak smarować
×
×
  • Dodaj nową pozycję...