Skocz do zawartości

ACTIVIA

Sklep rowerowy
  • Liczba zawartości

    3 251
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana ACTIVIA w dniu 10 Lutego 2016

Użytkownicy przyznają ACTIVIA punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    Gliwice

Ostatnie wizyty

10 103 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika ACTIVIA

  1. Kartridż https://activia.sgl.pl/cena/czaci-zamienne/kartridze-i-podzespoy/kartridze_kartridz-blokady-skoku-suntour-ncx-rl-28-cali/2403 Korek https://activia.sgl.pl/cena/czaci-zamienne/korki/do-kartridzy_korek-do-kartridza-blokady-skoku-xcm-rl-z-goleniami-30mm/1827 Śruba Korka https://activia.sgl.pl/cena/czaci-zamienne/ruby-i-rubki/do-kartridza_ruba-do-mocowania-korka-z-kartridzem-modeli-wersji-rl-lub-rl-r/385 Uchwyt Mechanizmu https://activia.sgl.pl/cena/czaci-zamienne/mechanizmy-i-podzespoy/podzespoy_uchwyt-pokrywy-blokady-skoku-rslo-amortyzatorlw-suntour/2272 Mechaniżm https://activia.sgl.pl/cena/czaci-zamienne/mechanizmy-i-podzespoy/mechanizmy_mechanizm-blokady-skoku-ncx-nrx-xcm-xcr-raidon-epixon/379 Manetka https://activia.sgl.pl/cena/czaci-zamienne/manetki/blokady-skoku_manetka-blokady-skoku-na-zawiasie/1382
  2. Jest mozliwość dołożenia manetki ale wiążę sie to z wymianą całego kartridża i podzespołów z czego koszt w całoci to ok 400zł
  3. @Turysta05 Wszystkie te białe czy czarne plastikowe elementy co są załozone to też wyrzucam. Ten plastik ma służyć niby jako odbojnik gdyby ci korek naprężenia wstępnego spręzyny wybił i sprężyna wyleciała to on ma ponoć zapobiec mocnemu uderzeniu dolnych lag o górne. Co do tego wkłądu gumowego to masz rację gdyz fabrycznie to skok ze 100 robi się 60. Ja go przycinam, lecz zostawiam gdyż bez niego spręzyny za mocno szurają po rurach goleniowych. Najlepiej to było by dać otulinę termoskurczliwą po środku na zewnątrz sprężyny tak jak jest w XCR-ach lecz do XCM-ów z goleniami 30mm po nałożeniu otuliny na sprężynę to zaś jej juz nie wsadzisz do rury goleniowej Kolego, ty masz tani budżetowy amorek. Po prostu Tani Chinol. Gdybyś Chciał byś coś lepszego to musiał byś zainwestować z 1000zł. Nie masz sie co spodziewać. To juz nie te lata że za kilkaset złotych kupiłeś fajny amorek..
  4. Jak tam chcesz dodać drugą sprężyne???, W modelu gdzie jest blokada jest jedna rura z zakończeniem na którym sie opiera ta rurka ze sprężyna negatywną na którą potem siada ta długa spręzyna, natomiast po drugiej stronie jest rura goleniowa przelotowa. Wsadzając tam sprężynę to nie będzie sie miała na czym oprzeć i wpadnie do dolnych lagów. Co do gumek spręzynowych to może i dobry pomysł tylko nie myj go na myjce bo troche brudu podejcie pod tą gumke i zatrzesz rury goleniowe Co do tej gumy co jest w sprężynie to po to jest ona wstawiona żeby usztywnić spręzynę gdyz po jej demontażu sprężyna podczas nacisku bedzie ci biła na bok i stukała w rury goleniowe lub będzięsz słyszał szuranie spręzyny przy nacisku
  5. ACTIVIA

    [cena serwisu] Raidon

    Żadnym sprayem nie psikaj bezpośrednio na rury goleniowe. Jedynie na szmatke i wycieramy do sucha. Jeśli psikałem bezpośrednio na rury to spodziewaj sie bagna w środku co doprowadza do zatarcia rur goleniowych i ślizgów co powoduje potem spore luzy
  6. ACTIVIA

    [cena serwisu] Raidon

    @spiwor Ślizgi do wymiany. Czy robiłeś przegląd zerowy zaraz po zakupie czy jeżdziłes, gdyż fabrycznie składają je na sucho,
  7. @pawlo234 Musiałbyś sobie dodatkowo na stałe dorobić adapter z zaworkiem tak jak zamontowane w przodzie dampera
  8. W Raidonach jest fabrycznie pompowane maszynowo , Niczym innym nie napompujesz gdyż tam nie ma żadnego zaworka. Musiałbyś sobie dodatkowo na stałe dorobić adapter z zaworkiem tak jak zamontowane w przodzie dampera
  9. W Raidonie to nie ma zaworu. Pompowane jest maszynowo. Żaden adapter ci nie pomoże no chyba że z montażem na stałe
  10. @chudzinki Dzwoń 501260515
  11. Masz zatarte rury goleniowe. Co to masz za amorek,
  12. Da się ale koszt to ok 350-400zł, bo musisz cały kartridz wymienic, manetke i mechanizm blokady, gdyz z blokada przy kierownicy jest inny układ blokowania w porównaniu do blokady przy koronie
  13. Tak, Jest mozliwość ale koszt tej przeróbki to ok 350-400zł. Trzeba wymienić cały kartridż
  14. @tenib2156 W pierwszym poście napisałeś że twój amorek tego nie posiada. Nie posiada wogóle żadnej blokady czy masz blokade przy koronie. Chcąc przejść na blokade na manetce to koszt ok 300-400zł
  15. ACTIVIA

    [SR Suntour] Problem

    @pijok Zacznijmy od tego czy ty wogóle zrobiłeś jakiś przegląd zerowy po zakupie roweru czy jeżdzisz z nim na sucho. Trzeba rozebrać całkowicie amorek i zrobić mu porządny serwis. Możliwe że w kartridżu ci stuka, różne mogą być przyczyny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...