Skocz do zawartości

johnny606

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    84
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia użytkownika johnny606

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Dałem obie tarcze zamienniki, zeby je zjesc mozliwie szybko. Faktycznie, jak sie zastanowic to tył jest zaciśniety 'caly czas' i metaliczne klocki fajnie sie rozgrzeją. Przodem sie manewruje żeby koło nie wpadło w poślizg; tutaj hampel powinien dzialac żwawo niezaleznie od stopnia nagrzania. Jednocześnie - przez spore obciążenia - taka okladzina zuzyje sie relatywnie szybko. Pozniejsza wymiana na półmetalik wydaje się rozsądna. Tak się stanie, tymczasem dziękuję i pozdrawiam.
  2. Mam 2 oryginalne tarcze i 2 chińskie, w tych samych rozmiarach. Okładziny hamulcowe oryginalne ale różne materiały.
  3. Do roweru enduro dobralem komponenty z grupy deore XT, wliczając hamulce. Mam do dyspozycji klocki metaliczne i żywiczne (po 1 parze), oryginalne tarcze oraz posiadam dodatkowo raczej lipne zamienniki do oryginalnych tarcz (tzw. "chińczyki"). Mimo wszystko chciałbym zużyć te tarcze-zamienniki, nie wiem tylko gdzie je umieścić (przód czy tył) i z którymi klockami... Pytanie jest więc takie: jak w takim przypadku dobrać kombinacje klocek - tarcza? Trasy po których jeżdżę to turystyczne szlaki górskie oraz dzikie ścieżki, z luźnymi i stałymi kamieniami - nieprzystosowane do jazdy rowerowej - Beskidy
  4. To właśnie już kupiłem, nie pasuje niestety. W sensie średnica osadzenia na widelcu jest ok ale zewnętrzna średnica jest za mała do tych łożysk.
  5. Taka rzecz: dolne łożysko sterów na średnicę zewnętrzną 60mm. Widelec ma średnicę montażową sterów 30mm. Nie wiem czym to połączyć, nie potrafię znaleźć odpowiedniej przejściówki. Jeśli dobrze rozeznaję to jest przypadek w którym potrzebna jest redukcja 1.8" - 1.125", problem w tym, że taka prawdopodobnie nie występuje w naturze. mam: ramę dartmoor thunderbird fr widelec rst killah stery Dartmoor STORM IS42/IS60 dolną bieżnię 1.8" do montażu z widelcem 1.8" redukcję 1.8" - 1.5" (chyba) redukcję 1.5" - 1.125" Pytania do forumowiczów: czy ktoś jest w stanie namierzyć gotowy sposób (wyrób) na montaż widelca do owej ramy? czy ktoś nie zechciałby na fuchę wytoczyć potrzebnej redukcji? Pozdrower.
  6. ok dziękuję za odpowiedzi. a jak się sprawa ma z tulejkami na nyple (czy nazwa poprawna?) w poprzednim modelu są w bieżącym ich nie ma (przynajmniej wg. przekroju bo na ilustracji obręczy już je widać). czy ta kwestia jest istotna, tzn. jakby nagle ich nie było? zasadniczo znalazłem tylko 1 sklep który oferuje taką obręcz, stary model można kupić jeszcze gdzieś za granicą (Czechy, Węgry, Ukraina) ale jest dość drogi, dlatego rozważam wprowadzenie nowego modelu
  7. czy taką obręcz: można wymienić na taką ? : obie z nich to produkt mach1 Roadrunner 700 z tym, że pierwszy jest poprzedniej generacji, drugi bieżącej produkcji. Pytam z intencją zachowania dotychczasowych szprych; nie jestem pewien czy to możliwe w tym przypadku.
  8. cześć. Nieszczególnie radzę sobie w poszukiwaniach amortyzowanego przedniego widelca. Jeżeli ktoś taki posiada (lub może polecić, wskaże www), chętnie odkupię. Cechy które mnie interesują, to: - koło 28/29 cali - pod stery 1,125" - ahead - piwoty i tarcza (z czasem zrezygnowałem z piwotów ale niewiele pomogło) - medium: mieszane, nie sprężyna - możliwość podpięcia chlapaczy - ośka il classico - przeznaczenie do trekka, crossa, turystyka, mieszczucha. Żadne cuda. dzięki za ofertę/pomoc/konsultacje. pozdrower.
  9. chciałem jeszcze dodać, że przeciętnie raz na wypad-dwa zatrzymują mnie inni rowerzyści, żeby zamienić parę słów. to zawsze miłe (aczkolwiek mam wrażenie, że chcą sprawdzić czy ze mną wszystko w porządku i żebym puknął się w ten głupi łeb za dziwne pomysły) no i można wymienić się wiedzą i wspomnieniami rowerowymi.
  10. szczerze to jak składałem rower to "chcę mieć chlapacze" i nie zastanawiałem się nad wyglądem (dopasowywałem tylko kolory).. i tak było z nóżką, bidonem, i innymi pierdółkami. po waszych komentarzach (które traktuję poważnie, bo sam obiektywnie nigdy nie będę w stanie ocenić wyglądu własnego roweru) ściągnąłem stopkę i chlapacze. walczę z sobą nad odblaskami na kołach, pewnie je ściągnę za niedługo chociaż 'na próbę' i tak zostanie. po kilku przejażdżkach stwierdzam, że brak stopki mi przeszkadza (pewnie dlatego, że się przyzwyczaiłem) odruch zamachu nogą przy tylnym widelcu - bezcenny wygląda to pewnie mega zabawnie jak łydzioszka ląduje w kosmosie.
  11. ale ja dużo w nocy jeżdżę... błotniki są rzadkością, a o stopce pomyślę, na razie bywa użyteczna w każdym razie dzięki.
  12. . . choć przyznaję, że całość zaczyna wyglądać nieco romsko. bez owijki i klamek tektro na patykach było lux.
  13. lemondka - bo pozycja jest szybka i wygodna. w razie potrzeby zapewnia odpoczynek nadgarstkom. dodatkowe hamulce - względy bezpieczeństwa. przeważnie jeżdżę po mieście gdzie trzeba być przygotowanym na nagłe hamowania a czas zejścia z nakładki czasowej nie ułatwia sprawy... chlapacze - na rower nigdy nie ma złej pogody - ściągam je jak przywali słonko
  14. johnny606

    Qńtarka

  15. dla poszukujących niezniszczalnego napędu do dh korba z żarnem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...