Skocz do zawartości

STF

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.endomondo.com/profile/8804924

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Bartek
  • Skąd
    Gliwice

Ostatnie wizyty

449 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika STF

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. Czyli lekarstwem będzie serwis komory olejowej ? Damper był w serwisie w kwietniu (jak dobrze pamiętam), i chyba coś źle poskładali skoro znowu zaczął cieknąć. Chciałbym uniknąć serwisu, ze względu na koszty, i jak widać obsługę na wątpliwym poziomie :/
  2. Czy, żeby zrobić serwiś komory kolejowej, trzeba ruszać komorę azotowej (szybkiej kompresji) ? Zaczął mi się pokazywać olej w okolicy regulacji rebound ( który przestał chyba w ogóle działać) i nie wiem co z tym zrobić, damper zaczął także od jakiegoś czasu syczeć, ale to chyba normalne, chociaż wcześniej był cichutki ....
  3. A może nie tyle, co za mocno wkrecony tlumik, tylko że źle złapał gwint i został wkręcony na "chama" ? Jeśli tego nie ruszałeś to gwarancja i wymiana. wiater dał link do takiego samego tematu.
  4. A jak elixiry 3 maja się do deore (m615) oraz slx'ów (m675)? slxy można dorwać za niecałe 500zł.Sam za niedługo będę zmieniał hample i stoję pod podobnym dylematem.
  5. Zrobiłem modyfikacje, już ciesze się powietrznym dartem, wydaje mi się ze jest szczelny i wszystko trzyma, ALE mam problem z hmmmm nie wiem jak to za bardzo opisać... amortyzator jakby się klinował. Podczas próby nacisku na amortyzator jakby haczył ... nie ugina się płynnie ( w ogóle się nie ugina, jakby byłą przez coś zablokowany). Po paru próbach ugięcia amortyzator już jak trochę się ugnie chodzi płynnie, ale po pewnym czasie znowu się "klinuje" zdarza się to także podczas jazdy. Nie jest to chyba związane z reboundem (rebound działa, blokada przestała działać, pewnie za mało oleju), a może problemem być wysokość ? Amortyzator teraz ma 120mm skoku i możliwe jest, że ugina się teraz pod innym kątem ? Co powoduje jego klinowanie ?. Nie wiem jak sobie z tym poradzić a jeździć się nie da, może to uszkodzić amor albo mnie Jakieś pomysły na rozwiązanie tego problemu ?!
  6. czytajcie ze zrozumieniem
  7. Jest to regulacja tłumienia powrotu (rebound). Aby dostosować ten amortyzator do swojej wagi musisz się zaopatrzeć w specjalną pompkę do amortyzatorów powietrznych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...