Skocz do zawartości

hulk14

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    826
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Ząbki

Ostatnie wizyty

1 783 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika hulk14

Wymiatacz

Wymiatacz (10/13)

  • Bardzo popularny Rzadka
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

199

Reputacja

  1. Jeżeli można zapytać: czemu aluminiowa? Trek w przypadku szos i graveli ceny wyjściowe ma wyrąbane w kosmos. Tutaj masz np. karbonowego wyścigowego gianta za 11200 na 105 2x12 https://bmsbike.com/product-pol-1244095-Rower-szosowy-Giant-Propel-Advanced-2-2024-karbonowy-Pure-Red.html?country=1143020003&selected_size=255&utm_source=iai_ads&utm_medium=google_shopping&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAjKu6BhAMEiwAx4UsAsO9ovJEWhcQeFA01W-ggOVXPQ-MCPwsspqqBIjznRFZ3mYXudD-8BoCasMQAvD_BwE
  2. Wystarczy do jazdy po asfalcie po płaskim terenie. Inaczej ma się sytuacja w przypadku sportowej/szybkiej jazdy w terenie/po pagórkach/górach.
  3. Jakbym miał kupować coś 2 zestawami kół, to bym kupił gravela. Road+ nawet z szerszymi oponami nie będzie się zachowywał stabilnie w trudniejszym terenie (wystarczy piasek albo mokra trawa/trochę błota), chyba że zamierzasz na tej szosie się ścigać na poważnie (nie wiem czy te rajdy mają być gravelowe czy szosowe).
  4. Jak piasty będą takie same, to nie trzeba ponownie ustawiać zacisków. A i przy różnych to jest jakieś 50/50 że będzie trzeba. Ja osobiście bym nie inwestował już w ten rower. Nie wiem ile masz do wydania, ani w co ewentualnie celujesz, ale jest obecnie sporo rowerów w bdb cenach.
  5. pewnie po to, żeby nie było potrzeby wożenia dodatkowej torebki na krótkich trasach tak samo jak i "czysty" kokpit - kwestia przede wszystkim wizualna
  6. Podstawowe pytanie: jeździłeś już na gravelu? Brałeś udział w ultramaratonach?
  7. Tylko, ze nic praktycznie nie napisałaś czego oczekujesz od nich, poza tym ze mają być na zimę... Moja partnerka kupiła sobie spodnie rowerowe questa, model ten bardziej jesienny niż zimowy (są cieplejsze) i jest zadowolona. Ma też krótkie od am cycling i tamte ogólnie ceni wyżej, ale wersja długa kosztuje 2 razy tyle co spodnie od questa. Możesz też sobie po prostu kupić legginsy merino i zakładać je w razie potrzeby pod zwykłe dresy sportowe/do biegania/trekkingowe.
  8. Jak dojdziesz do średniej 30 km/h, to mozesz pomyśleć. Przy obecnej nie domaga noga/płuca, a nie sprzęt.
  9. W gravelach, które nie są totalnie budżetowe, jest carbonowy wideł, a nie stalowy. I sam nowy carbonowy wideł nie-z-ali kosztuje z tysiaka. A i tak może być problem z dobraniem odpowiedniego, żeby nie rozwalić geometrii. Lepiej już sobie kupić używanego fitnessa niż cudować z tymi wymianami.
  10. Typowy alu gravel waży 10.5kg. Nie ma mowy, żebyś w sensownym budżecie zszedł do takiej wagi z typowego crossa.
  11. Na początek możesz założyć mu jakies opony szosowe. Np. conti gp5000. A w ostatnich latach najbardziej popularnym typem roweru był gravel. Który jest takim szybszym (w odpowiednich rekach/nogach) odpowiednikiem crossa. Możesz też sobie wypożyczyć jakąś szosę (raczej endurance) i zobaczyć jak Ci się na niej jeździ.
  12. Te rowery miały jakiś sens przez chwilę jak był mocny niedobór komponentów i ceny mocno poszły do góry. Później przestało to mieć sens, w tej samej cenie był kross esker 6/5, aspre 2 czy soot 50.
  13. Ja dodam tylko odnośnie dermizaxu: kurtki z niego wykonane zdecydowanie nie są trwale wodoodporne, więc po pewnym czasie mamy całkiem fajną (te od jmp), ale jednak drogą kurtkę przeciwwiatrową z bardzo podstawową ochroną przed deszczem.
  14. Większość obecnie dostępnych kół karbonowych jest hookless, ja jednak wolałbym takie, które hookles nie są. Czy znacie jakieś ciekawe modele kół karbonowych nie-hookless, w "standardowej" (dla kół karbonowych) cenie, łatwo-dostępne w Polsce?
  15. Ale jest też korba 11-rzędowa z serii 600 z tarczami 46x30: https://bike.shimano.com/pl-PL/product/component/grx-11-speed/FC-RX600-11.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...